Hvordan er formen deres nå?
Jeg har vondt i bekkenet/symfysen, og stivner også lett i korsryggen. Både på grunn av bekkenet og stor mage allerede føler jeg at kroppen er tung allerede, og det er ubehagelig/vondt å ta på sko, bukse og sokker. Siden det er sånn allerede nå lurer jeg på hvordan det skal gå fremover
Jeg kan ikke huske at det var sånn så tidlig sist, selv om jeg hadde stor mage da også. Er 21+3 i dag og har lagt på meg ca. 7 kg. Skal til jordmor på mandag så det blir spennende
Jeg kan ikke huske at det var sånn så tidlig sist, selv om jeg hadde stor mage da også. Er 21+3 i dag og har lagt på meg ca. 7 kg. Skal til jordmor på mandag så det blir spennende
Utenom ryggen er formen egentlig fin, så det er så dumt at den skal ødelegge så mye.
Så det blir mye å skyve seg frem når jeg sitter i sofaen og skal strekke meg etter noe, og likevel blir det ofte ubehagelig. Så da er jeg veldig spent på hvordan de neste 19 ukene skal bli
Det å sette seg ned eller legge seg ned å hvile hjelper godt og jeg blir helt fin igjen etter hvilen. Magen begynner å bli stor og litt tung og i veien noe som gjør det litt kronglete å bøye magen fremover for å strekke meg etter noe på bordet for eks. Liker også å sette meg ned for å ta på sko osv. Spør ofte gubben om han kan gi meg det jeg trenger fra bordet
Noen andre som har vært borti det? Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det, kanskje prøve å gå baklengs i trappa