Jeg er litt irritert. Har INGEN gravidmage til vanlig, kan ikke se jeg er gravid - takk til litt ekstra flesk, men i det siste så har jeg hver eneste kveld poppet ut så inni granskauen. Altså det er helt ille. Magen mer enn dobler seg i størrelse (måler cm livvidde), og jeg får så sinnsyke luftsmerter. Det er som om noen fyller opp en ballong alt for mye, og det er vondt. Å så vondt som det er. Av og til klarer jeg ikke bevege meg engang det er så vondt. Jordmor skjønner ingenting.
Spiser ikke noe uvanlig eller gjør noe annerledes, men plutselig er jeg blitt tidenes heliumballong, kommer vel snart til å lette (hadde jeg ikke vært litt for tung hehe).
Vet det er en mulig bivirkning i graviditeten, men dette er litt vel voldsomt. Bilder tatt med fire timers mellomrom, på mandag denne uken. På tirsdag morgen var magen «flat» igjen. Begynte å få mye luft i uke 25, nå er det nesten hver kveld. 28+1 idag.

Spiser ikke noe uvanlig eller gjør noe annerledes, men plutselig er jeg blitt tidenes heliumballong, kommer vel snart til å lette (hadde jeg ikke vært litt for tung hehe).
Vet det er en mulig bivirkning i graviditeten, men dette er litt vel voldsomt. Bilder tatt med fire timers mellomrom, på mandag denne uken. På tirsdag morgen var magen «flat» igjen. Begynte å få mye luft i uke 25, nå er det nesten hver kveld. 28+1 idag.