IKM uke 13 ♥️

Det er imponerende :notworthy skulle egentlig ønske jeg gjorde det samme. Den her jakten etter streker, som kanskje ikke blir skikkelige streker er slitsom:facepalm: Håper alle symptomene dine er en spire♥️ Jeg har hatt masse symptomer til og fra helt siden el.. blir sprø av alt man skal tolke:laughing025
Takk☺️ Jeg hadde jo 5 dager denne syklusen (16-21mars) der jeg hadde masse svake streker som ble sterkere og sterkere. Den dagen den var sterkest (21 mars) så hadde jeg eggløsning:shy: Så ja, har brukt opp psyken og kvota mi for å si det sånn:smiley-ashamed004 Håper virkelig streken din utvikler seg og at dine symptomer også stemmer med en julespire:greet008

Ingen utvikling på streken i dag. Uvel, vondt i hoftene og litt mer blod. Så er nok tr som er i ankomst. Mulig en kjemisk denne gangen? Ellers har make sure også starta med gode skyggestreker
Føler den streken er for sterk til å være skygge på en make sure:bored:

Ingen utvikling på streken i dag. Uvel, vondt i hoftene og litt mer blod. Så er nok tr som er i ankomst. Mulig en kjemisk denne gangen? Ellers har make sure også starta med gode skyggestreker
Jeg lurer fælt på det med skyggene. De varierer i så fall, i motsetning til BP som har ca samme streken på alle tester. Jeg fikk en helt blank MS i går kveld, etter å hatt i overkant tydelig skygge på flere...

Jeg hadde troa på det 6dpo, men på den annen side har jeg vært gravid etter "mensen" før så jeg stoler egentlig aldri helt på noe som helst :p
Ja, det skjønner jeg godt du ikke gjør! Kroppen er virkelig ett mysterium til tider:banghead:

Jeg lurer fælt på det med skyggene. De varierer i så fall, i motsetning til BP som har ca samme streken på alle tester. Jeg fikk en helt blank MS i går kveld, etter å hatt i overkant tydelig skygge på flere...
Veldig merkelig. Jeg har aldri hart problemer med det før på MS.. men nå har jeg jo fått først helt fullstendig blenda tester, for så å få mange med skygger/streker.. virker også som om noen av de har veldig lite fargestoff

God morgen, god formiddag :Heartred testa når jeg sto opp nå istad. Tørr ikke ta cbd ennå, tenker e venter noen timer kanskje eller om jeg klarer vente til i morgen :laughing002
Hva tror dere? Klarer ikke ennå å liksom tro på det. Må ha en digital da tror jeg at jeg tror 100% på det :laughing002:angelic:

Vedlegg

• 20230329_105905.jpg
    20230329_105905.jpg
    785,3 KB · Visninger: 141
Veldig merkelig. Jeg har aldri hart problemer med det før på MS.. men nå har jeg jo fått først helt fullstendig blenda tester, for så å få mange med skygger/streker.. virker også som om noen av de har veldig lite fargestoff
Ja, en av mine hadde også veldig svak kontrollstrek, når du sier det...

Ny dag:
Hvordan går det med dere
@E&B - 27 - barn 3 - pp1 etter SA - el ca15.03 (vet du tidligere ikke har nevnt på at du ikke trodde det ble noe denne gangen)
@Snooze - 37 - PP6 - B2 - EL 19/3(?) Fortsatt blank test i dag? :facepalm:
Ingen mens enda, tror EL ikke har vært enda. Tok en el test hvor det viste en svak strek, så mulig det nærmer seg el nå. Eller at det nettopp har vært.

Ny dag:
Hvordan går det med dere
@E&B - 27 - barn 3 - pp1 etter SA - el ca15.03 (vet du tidligere ikke har nevnt på at du ikke trodde det ble noe denne gangen)
@Snooze - 37 - PP6 - B2 - EL 19/3(?) Fortsatt blank test i dag? :facepalm:
Med det tempdroppet jeg fikk i dag, sparer jeg den siste tidligtesten... Har null tro på noe annet enn TR nå!

Back
Topp