IKM uke 13 ♥️

Hei igjen :happy090:angelic: tok en makesure nå, og den viser også slik strek, så kjenner jeg er spent!!! Cb digital var negativ tidligere idag. Når tror dere at jeg kan forvente den er positiv? Tror jeg er 8dpo idag.
Jeg vil tro at CBD vil slå ut i morgen :D

Hei igjen :happy090:angelic: tok en makesure nå, og den viser også slik strek, så kjenner jeg er spent!!! Cb digital var negativ tidligere idag. Når tror dere at jeg kan forvente den er positiv? Tror jeg er 8dpo idag.
Q
Hei :). Hadde veldig svak 8 dpo, nesten usynlig og så sterkere 9 og 10 dpo. Nå har det seg slik at testene mine ikke blir sterkere, så da vet jeg det blir kjemisk eller abort på meg snart dessverre. Tredje gg dette skjer, men jeg er på slutten av fruktbarheten så ikke sikkert at det går an å få til et barn.
Det er trist da for meg likevel. Men er ikke barnløs, så får trøste meg med det.
Så kjedelig:rolleyes: Vil du fortsatt stå på lista som gravid?♥️

Den var jo veldig tydelig og fin♥️

Ingen utvikling på skyggen, så jeg tror TR dukker opp her i natt eller i morgen. 8dpo, er så oppblåst at jeg ser ut som jeg er halvveis i et svangerskap, og har skikkelige magesmerter som kommer og går uten forklaring. Ikke den beste dagen i dag, med andre ord :/

Blir ikke klok.. streken kommer før den tørker, men den er sååå svak, og bet ikke om det er farge. Er jo 10/11 dpo. Men i ettermiddag begynte jeg med type litt seig utflod med rosa blodstriper i(sorry for detaljer). Er jo 5 dager til forventet mens. Begynner gjerne å spotte litt en til to dager før. Hatt mensensmerter/murringer/stikk i dag..
Det skjer jo helt klart noe her. Håper du får deg en positiv overraskelse :).

7 dpo og mye murringer i og rundt livmora i hele dag:smiley-angelic001

Orket ikke lage middag i dag, så vi stekte noen rundstykker. Måtte ha hvertfall 4 stk, var såå sulten! Brukte 10 min på en halv og minst like lang tid på andre halve, stapp mett:dead:

Nå skal det bli godt å sove kjenner jeg❤️

Gleder meg så til testing, begynner å bli såå utålmodig! Men den strek letingen orker jeg bare ikke, så her skal jeg vente til 12 dpo!☺❤️

7 dpo og mye murringer i og rundt livmora i hele dag:smiley-angelic001

Orket ikke lage middag i dag, så vi stekte noen rundstykker. Måtte ha hvertfall 4 stk, var såå sulten! Brukte 10 min på en halv og minst like lang tid på andre halve, stapp mett:dead:

Nå skal det bli godt å sove kjenner jeg❤️

Gleder meg så til testing, begynner å bli såå utålmodig! Men den strek letingen orker jeg bare ikke, så her skal jeg vente til 12 dpo!☺❤️
Det er imponerende :notworthy skulle egentlig ønske jeg gjorde det samme. Den her jakten etter streker, som kanskje ikke blir skikkelige streker er slitsom:facepalm: Håper alle symptomene dine er en spire♥️ Jeg har hatt masse symptomer til og fra helt siden el.. blir sprø av alt man skal tolke:laughing025

TR glimrer med sitt fravær, men når til og med klokka er enig om såpass tempdropp kan jeg ikke tenke meg annet enn at hun er rett rundt hjørnet...
F6C8F8E1-F0C4-43FD-A1FF-8E658AA0C665.jpeg

Ingen utvikling på skyggen, så jeg tror TR dukker opp her i natt eller i morgen. 8dpo, er så oppblåst at jeg ser ut som jeg er halvveis i et svangerskap, og har skikkelige magesmerter som kommer og går uten forklaring. Ikke den beste dagen i dag, med andre ord :/
Håper dette er festesmerter du opplever❤️

Back
Topp