Jeg vil tro at CBD vil slå ut i morgenHei igjentok en makesure nå, og den viser også slik strek, så kjenner jeg er spent!!! Cb digital var negativ tidligere idag. Når tror dere at jeg kan forvente den er positiv? Tror jeg er 8dpo idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vil tro at CBD vil slå ut i morgenHei igjentok en makesure nå, og den viser også slik strek, så kjenner jeg er spent!!! Cb digital var negativ tidligere idag. Når tror dere at jeg kan forvente den er positiv? Tror jeg er 8dpo idag.
QHei igjentok en makesure nå, og den viser også slik strek, så kjenner jeg er spent!!! Cb digital var negativ tidligere idag. Når tror dere at jeg kan forvente den er positiv? Tror jeg er 8dpo idag.
Så kjedeligHei. Hadde veldig svak 8 dpo, nesten usynlig og så sterkere 9 og 10 dpo. Nå har det seg slik at testene mine ikke blir sterkere, så da vet jeg det blir kjemisk eller abort på meg snart dessverre. Tredje gg dette skjer, men jeg er på slutten av fruktbarheten så ikke sikkert at det går an å få til et barn.
Det er trist da for meg likevel. Men er ikke barnløs, så får trøste meg med det.
Den var jo veldig tydelig og finHei igjentok en makesure nå, og den viser også slik strek, så kjenner jeg er spent!!! Cb digital var negativ tidligere idag. Når tror dere at jeg kan forvente den er positiv? Tror jeg er 8dpo idag.
Men den er fortsatt veeeeeeeeeeeeeeeldig svak.. må leite etter den liksomJeg synes den ser sterkere ut nå! I morgen tror jeg den vil vise enda bedre![]()
Jeg ser sååååå godtMen den er fortsatt veeeeeeeeeeeeeeeldig svak.. må leite etter den liksom

Tydelig rosa og fin!Hei igjentok en makesure nå, og den viser også slik strek, så kjenner jeg er spent!!! Cb digital var negativ tidligere idag. Når tror dere at jeg kan forvente den er positiv? Tror jeg er 8dpo idag.
Jeg er liksom litt pessimist iom den er sååååå svak, og litt sånn seintJeg ser sååååå godtJeg er blitt pysete. Tør ikke teste
![]()
Vi vet ikke når egget fester seg, det står til og med bak på Make Sure esken at egget kan feste seg 12 dpoMen den er fortsatt veeeeeeeeeeeeeeeldig svak.. må leite etter den liksom
Nei, du kan fjerne meg. Det gikk ikke denne gangen. Lykke til alle håpefulle og alle med positiv test. Og de som får tante grusom, kanskje sees vi i en ny IKM gruppeQ
Så kjedeligVil du fortsatt stå på lista som gravid?
![]()
Det skjer jo helt klart noe her. Håper du får deg en positiv overraskelseBlir ikke klok.. streken kommer før den tørker, men den er sååå svak, og bet ikke om det er farge. Er jo 10/11 dpo. Men i ettermiddag begynte jeg med type litt seig utflod med rosa blodstriper i(sorry for detaljer). Er jo 5 dager til forventet mens. Begynner gjerne å spotte litt en til to dager før. Hatt mensensmerter/murringer/stikk i dag..
Jeg ser sååååå godtJeg er blitt pysete. Tør ikke teste
![]()
Ønsker deg masse lykke tilNei, du kan fjerne meg. Det gikk ikke denne gangen. Lykke til alle håpefulle og alle med positiv test. Og de som får tante grusom, kanskje sees vi i en ny IKM gruppe![]()

Næh, vi bytter plass. Du kan få min i desembergruppa! Lykke til. Blir vel å snike litt.Ønsker deg masse lykke tilkanskje ses vi igjen snart
![]()

Du er godNæh, vi bytter plass. Du kan få min i desembergruppa! Lykke til. Blir vel å snike litt.
Det er imponerende7 dpo og mye murringer i og rundt livmora i hele dag
Orket ikke lage middag i dag, så vi stekte noen rundstykker. Måtte ha hvertfall 4 stk, var såå sulten! Brukte 10 min på en halv og minst like lang tid på andre halve, stapp mett
Nå skal det bli godt å sove kjenner jeg
Gleder meg så til testing, begynner å bli såå utålmodig! Men den strek letingen orker jeg bare ikke, så her skal jeg vente til 12 dpo!☺![]()
skulle egentlig ønske jeg gjorde det samme. Den her jakten etter streker, som kanskje ikke blir skikkelige streker er slitsom
Håper alle symptomene dine er en spire
Håper dette er festesmerter du oppleverIngen utvikling på skyggen, så jeg tror TR dukker opp her i natt eller i morgen. 8dpo, er så oppblåst at jeg ser ut som jeg er halvveis i et svangerskap, og har skikkelige magesmerter som kommer og går uten forklaring. Ikke den beste dagen i dag, med andre ord :/
Troa på festedipp jeg altsåTR glimrer med sitt fravær, men når til og med klokka er enig om såpass tempdropp kan jeg ikke tenke meg annet enn at hun er rett rundt hjørnet...
Vis vedlegget 402305