Oss testetøser imellom

Er det noen som ser noe her? Tror jeg innbiller meg en svaaak strek, men det er godt mulig det er ønsketenkning eller skyggestrek… Tatt med kveldsurin det jeg tror er 10 dpo
Skimter en strek, men vanskelig å si enda om det er skygge❤️

Hvit strek, men ytterst på den streken er det en syltynn stripe, så jeg etter å ha studert. Fikk forklart at den hvite linja er limen der hcg’et skulle ha festet seg om det var noe der. Er 9dpo i dag så fremdeles tidlig. Tenker dere at jeg fremdeles kan få positivt lengre ut i dpo land? Har lutealfase på 12 dager.
0B25526D-A90C-4FE7-8A49-0ACE2ED9F671.jpeg

Hvit strek, men ytterst på den streken er det en syltynn stripe, så jeg etter å ha studert. Fikk forklart at den hvite linja er limen der hcg’et skulle ha festet seg om det var noe der. Er 9dpo i dag så fremdeles tidlig. Tenker dere at jeg fremdeles kan få positivt lengre ut i dpo land? Har lutealfase på 12 dager. Vis vedlegget 401896
Der den jeg også☺️ Ville ha tatt en ny test!

Der den jeg også☺️ Ville ha tatt en ny test!
Kjenner jeg har veldig lyst at det skal feste seg, samtidig så er jeg veldig usikker på om det gikk denne gangen også. Blir helt tullete av dette :smiley-ashamed004

Dere teste-guruer!
Jeg tok en eggløsningtest i frykt for å bruke opp hcg testene mine, men er det vits? Øker LH testen om det er noe hcg i urinen? Synes denne var ganske sterk til å være på ettermiddags urinen.
E69BEE44-07F0-4688-B0ED-DB0B47CCE68D.jpeg

Noen som har nye tester fra billigtester her? De som et hvit med rosa skrift.
Denne syklusen og forje, så kommer det skyggestrek eller falsk svak strekt annenhver test typ, og det har skjedd 2 ganger at det har kommet strek når den er tørr. Dette har aldri skjedd før, med de jeg har hatt som var rosa med hvit skrift :laughing002 (har prøvd siden juli så har gått en del tester)

Noen erfaringer? Forje syklus trodde jeg at jeg var gravid, for gikk over Ikm og fikk svak skyggestrek som er umulig å få bilde av, samme nå :anyone

Slitsomt!

Noen som har nye tester fra billigtester her? De som et hvit med rosa skrift.
Denne syklusen og forje, så kommer det skyggestrek eller falsk svak strekt annenhver test typ, og det har skjedd 2 ganger at det har kommet strek når den er tørr. Dette har aldri skjedd før, med de jeg har hatt som var rosa med hvit skrift :laughing002 (har prøvd siden juli så har gått en del tester)

Noen erfaringer? Forje syklus trodde jeg at jeg var gravid, for gikk over Ikm og fikk svak skyggestrek som er umulig å få bilde av, samme nå :anyone

Slitsomt!
Vet ikke hvilke du mener, men jeg anbefaler å bruke Make Sure som graviditetstest. Det er sjeldent man får skyggestrek på disse, og jeg sverger til disse! Jeg har aldri fått en skyggestrek og er super fornøyd.

Back
Topp