Isab
01.2016 ♥️ 01.2024 ♥️
Tilgangsansvarlig
Stjerneskuddene 2024
Søvnløs i september 2025
Pumpkin Bumps 2025
Nja, det er ikke noe tydelig, ser bare en prikk nederst på hcg testenOioioi så spennende!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nja, det er ikke noe tydelig, ser bare en prikk nederst på hcg testenOioioi så spennende!

Jeg ser denTok denne nå, og føler jeg kan skimte en strek. Baby eller skygge? Har løpt rundt huset etter ett passende sted å ta bildet, men det var visst umulig. Tripper etter at det skal bli i morgen og 9dpo.
Vis vedlegget 401967

Planen er 10dpo, men du kan regne med 7/8
Men har et intenst ønske om å bare klare å vente.Åååh! Spennende! Jeg serTok en ny nå og føler skyggen er tydeligere. Litt for spennende![]()

Dette er det beste og verste med hele syklusen. Spenningen er så stor og det er fallhøyden og. Vanskelig å fange streken med kamera, men samboer sa han kunne se og. Blir nok en test til før kvelden er ommeÅååh! Spennende! Jeg ser![]()
Det ser lovende utTok denne nå, og føler jeg kan skimte en strek. Baby eller skygge? Har løpt rundt huset etter ett passende sted å ta bildet, men det var visst umulig. Tripper etter at det skal bli i morgen og 9dpo.
Vis vedlegget 401967

Baby strek det derTok en ny nå og føler skyggen er tydeligere. Litt for spennende![]()

Beste sorten spam!8dpo kveld og den ser jo rosa uu irl. Nå føler jeg at jeg stpammer, men er så gira![]()
Det ser jo ut som babystekTok en ny nå og føler skyggen er tydeligere. Litt for spennende![]()

Forstår at du føler det, men alt håp er ikke ute før mensen kommer. Egget kan også feste seg senere enn man tror12 dpo og føler at alt håp er ute. Jeg har hatt murring i livmorområdet i 2 dager( noe som jeg aldri har) , og jeg har ikke fått ømme bryster ( som jeg alltid får minst 3 dager før TR) , så jeg var litt håpefull i dag![]()

Jeg prøver å fortelle meg selv det, men man blir såå påvirket av alle testene inne på BV og alle som får tidlig positivt at jeg får for meg at det er normalenForstår at du føler det, men alt håp er ikke ute før mensen kommer. Egget kan også feste seg senere enn man tror![]()

Det vet jeg alt om!Jeg prøver å fortelle meg selv det, men man blir såå påvirket av alle testene inne på BV og alle som får tidlig positivt at jeg får for meg at det er normalen![]()
Prøver å si det til meg selv også, selv om jeg har startet testekjøret
Her har min test vært blenda på 11dpo i to graviditeter, men positiv 12dpo så håpet er ikke ute enda!11dpo og tester helt blenda. Fikk El før forventa så nå er jeg veldig nysgjerrig på når mensen kommer. Håper neste PP ikke blir amputert av sykdom den og.
Derfor tester jeg ikke før 12dpo 
Jeg startet også 7 dpoDet vet jeg alt om!Prøver å si det til meg selv også, selv om jeg har startet testekjøret
![]()
nå har jeg bare de til monitoren igjen, og de får ligge til TR evt ikke dukker opp