IKM uke 13 ♥️

Her ønsker vi oss en gutt :Heartblue Men bittelillesøster vil selvsagt være like elsket:Heartpink (jeg regner med at det blir jente nr 3 når det klaffer igjen:hilarious: )
Ønsker meg også en gutt faktisk. Har et så sterkt bilde av en lillebror, navn klart og alt. Rar følelse. Sist var jeg så sikker på jente. Håper ikke jeg blir skuffet når/om ;)

Ja. Mange som kan se en sammenheng. Noen har vist de er gravide før de har testet bare ved å se på hvilepulsen. Men noen ser ikke forskjell fra den pp’n de har fått tr, eller vært gravid. Så det kan være et godt tegn! Men igjen, kan som alt annet som prøver være tegn på alt mulig! Men jeg tror på høy hvilepuls!
Men er nok enklere om man har noen sykluser bak seg man kan sammenligne med :happy:
Jeg har normalt hvilepuls på mellom 60-62, nå er den mellom 70-73 :p Kjennes ut som at det presser der nede også stikker det. Har ikke vært slik som dette 1 uke før mens før:shy:

Først trodde jeg at el kom tidligere, og nå virker det som den har kommet senere. Er til å bli svimmel av :schocked028 Uansett, har trodd helt oppriktig at jeg har vært gravid (kjemisk) nå i snart en uke. Kjent på masse gravid symptomer, og mange svake tester. Basal tempen min økte i dag, så her har det nok vært en eggløsning nettopp:playful: Veldig lettet over å endelig fått svar på hva kroppen har prøvd å fortelle meg! Begynner å se en sammenheng også da jeg forrige syklus hadde kortvarig 38 i feber cd 23 og det hadde jeg i går også på cd23.

Oppdatering:
Lillemo123 - 30 - pp2 - B1 - EL 21.03 - IKM 02.04/03.04

Først trodde jeg at el kom tidligere, og nå virker det som den har kommet senere. Er til å bli svimmel av :schocked028 Uansett, har trodd helt oppriktig at jeg har vært gravid (kjemisk) nå i snart en uke. Kjent på masse gravid symptomer, og mange svake tester. Basal tempen min økte i dag, så her har det nok vært en eggløsning nettopp:playful: Veldig lettet over å endelig fått svar på hva kroppen har prøvd å fortelle meg! Begynner å se en sammenheng også da jeg forrige syklus hadde kortvarig 38 i feber cd 23 og det hadde jeg i går også på cd23.

Oppdatering:
Lillemo123 - 30 - pp2 - B1 - EL 21.03 - IKM 02.04/03.04
Eggløsningen min var senere denne måneden enn den bruker å være. Hvilkem temperatur bruker du å ligge på? :D

Eggløsningen min var senere denne måneden enn den bruker å være. Hvilkem temperatur bruker du å ligge på? :D
Er første gang jeg prøver temping så har ikke så mye data enda, men er vel ikke til å ta feil av dette? :woot:

1679472451507.jpeg

Er kun 7dpo, forventet mens om 6 dager. Lengre syklus denne mnd enn tidligere. Er nok fordi eggløsningen var 4 dager senere enn anntatt. :p
Jeg tulla om hvilepulsen, den bruker å ligge på mellom 63-67 faktisk!
Ja da blir den nok lengre, lutealfasen er ganske stabil :happy:

Sånn tidlig testing har tatt helt knekken på meg:facepalm:

Er første gang jeg prøver temping så har ikke så mye data enda, men er vel ikke til å ta feil av dette? :woot:

Vis vedlegget 401711
Tar du når du ligger i sengen? Jeg sjekket tempen min nå iste, den er på 37,4 og i går kveld på 37 blank. Merkelig egentlig, føler meg bare varm, ikke dårlig så håper det er tegn på at noe skjer :D Din ser lovende ut da! Jeg har aldri tempet før heller, men om det ikke sitter denne mnd så må jeg vel prøve neste syklus jeg og :D

Jeg har tenkt å prøve å holde med til 8dpo, det er på søndag! Blir en lang helg, slet i dag tidlig på 4dpo liksom :laughing001
Sist fikk jeg svak positiv på kvelden på 8dpo:angelic:
Skjønner hva du mener, det er spennende og man har så veldig lyst å vite det NÅ om man er gravid :hilarious:

Sånn tidlig testing har tatt helt knekken på meg:facepalm:
Det forstår jeg. For meg så gir det faktisk en del ro. Jeg har kort lutealfase, 10-11 dager. Så å vente til da bygger jeg meg bare opp forventninger og håp, men tester jeg fra før så er jeg liksom mer på jorda om du forstår. Men vi er jo alle forskjellige, og vi trenger forskjellige ting :joyful:

Skjønner hva du mener, det er spennende og man har så veldig lyst å vite det NÅ om man er gravid :hilarious:
Ja og føler jeg har mer kontroll og holder meg på jorda når jeg starter tidlig. Veldig utålmodig også da :hilarious:

Det forstår jeg. For meg så gir det faktisk en del ro. Jeg har kort lutealfase, 10-11 dager. Så å vente til da bygger jeg meg bare opp forventninger og håp, men tester jeg fra før så er jeg liksom mer på jorda om du forstår. Men vi er jo alle forskjellige, og vi trenger forskjellige ting :joyful:

Ja og føler jeg har mer kontroll og holder meg på jorda når jeg starter tidlig. Veldig utålmodig også da :hilarious:
Jeg har enda kortere lutealfase, så jeg må liksom teste 8dpo om jeg ikke skal bli snytt for hele testingen :p

Ja, det skjønner jeg:D

Back
Topp