IKM uke 13 ♥️

Oj! 1-2pp ja! Førstemann her var 1pp, men da var jeg 23 år liksom med null bekymringer. Merker godt nå at jeg har bikket 30 og er mer stresset :p Trist at du hadde en SA :( Håper spiren sitter denne gangen:Heartpink
Ja, jeg trodde liksom ikke aldri hadde så mye å si siden vi tidligere har fått det til så lett. Men jooooda, jeg merker det godt :hilarious:

Hvor lenge i gjennomsnitt har dere med flere barn prøvd tidligere? Har dere merket at det tar forskjellig tid på hvor lenge en prøver?
Vi prøvde 3 mnd med vesla. Har prøvd er halvt år nå og begynner å lure på om alderen min skaper trøbbel :(

Ja, jeg trodde liksom ikke aldri hadde så mye å si siden vi tidligere har fått det til så lett. Men jooooda, jeg merker det godt :hilarious:
Samme her, tror det er noe som sitter i hodet da med meg vertfall :p

Vi prøvde 3 mnd med vesla. Har prøvd er halvt år nå og begynner å lure på om alderen min skaper trøbbel :(
Jeg skjønner den. Selv er jeg redd for at hodet mitt stopper meg. Kan jo hende det bare ikke er meningen helt ennå?

Samme her, tror det er noe som sitter i hodet da med meg vertfall :p
Med meg ER det faktisk alderen :hilarious: Jeg bikket 37år forrige uke! Og jeg skjønner egentlig ikke helt selv at jeg orker èn til! Men må være så brutalt ærlig: Jeg ønsker meg en jente!
Vi har 5 gutter, alle med en liten anelse adhd :hilarious: men den jenta klarer jeg ikke slippe tanken på!

Jeg vet det er egoistisk, men ååååh som jeg ønsker meg en jente! En liten Anna :Heartred

Med meg ER det faktisk alderen :hilarious: Jeg bikket 37år forrige uke! Og jeg skjønner egentlig ikke helt selv at jeg orker èn til! Men må være så brutalt ærlig: Jeg ønsker meg en jente!
Vi har 5 gutter, alle med en liten anelse adhd :hilarious: men den jenta klarer jeg ikke slippe tanken på!

Jeg vet det er egoistisk, men ååååh som jeg ønsker meg en jente! En liten Anna :Heartred
Men helt ærlig! Det synes jeg ikke er egoistisk i det heletatt! Vi ønsker oss også jente, vi har 2 gutter fra før :D Er da lov å ønske seg:happy:

Men helt ærlig! Det synes jeg ikke er egoistisk i det heletatt! Vi ønsker oss også jente, vi har 2 gutter fra før :D Er da lov å ønske seg:happy:
Takk!!! Føler det ikke er helt greit å si høyt, at man ønsker seg et bestemt kjønn! Men det gjør jeg virkelig!

Også er det viktig å påpeke at den gutten som mest sannsynlig kommer er like velkommen :hilarious:

Takk!!! Føler det ikke er helt greit å si høyt, at man ønsker seg et bestemt kjønn! Men det gjør jeg virkelig!

Også er det viktig å påpeke at den gutten som mest sannsynlig kommer er like velkommen :hilarious:
Selvfølgelig er det lov å si! Vi har også ønsker, men uansett hvilket kjønn det blir så er det så himla ønska :Heartred

Ja, men det skjønner jeg! Men det er lov og ønske, det tror jeg alle gjør :D Uansett hvilket kjønn det er så blir man jo veldig glad:Heartpink

4 dpo, og har sitter jeg med ananasen min... Bare 4dager igjen til det er lov å håpe på en antydning til strek. Gleder meg! (Selv om jeg måtte teste i dag og da, bare for derfor...)

Jeg ønsker meg også en jente! En lillesøster til mine to flotte gutter :Heartred...men jeg merker at etter MAen, så er ønsket om et barn større enn hvilket kjønn.

Jeg har en av hver, så tror ikke jeg ønsker noe spesielt kjønn. Hadde vært så gøy å se mer hvor forskjellige karakterer de er uavhengig av kjønn :dummy::dummy1: samboeren min har tulla med at det hadde vært gøy med en av hver (tvillinger) han :D (blir litt svett med tanken jeg)

Jeg har også akkurat bikket 37...

Back
Topp