IKM uke 13 ♥️

Ja, jeg sitter og googler litt etter akkurat dette nå. Vi hadde sex i dag tidlig, tenkte å få til noe i kveld også - men så begynner overanalyseringen :hilarious: kanskje vente til i morgen tidlig, eller i morgen kveld?
Hva er strategien til folk?
Vi har sex når vi vil, ingen strategi annet enn at jeg har veldig lyst hver dag og han er med uansett. Er egentlig sånn stort sett hele syklusen. Prøver å legge inn egentid med hverandre og sex så ofte vi kan. Har to barn fra før som er veldig oppmerksomhetssyke innimellom :D

Mhm! Synes det er svak kontrollstrek her også, og ujevn. Derfor jeg tenker det er noe med testene og ikke med meg :p
Er nok testene ja, har brukt normal sine bare fordi jeg hadde de :p

Snooze - 37 - PP6 - B2 - EL 19/3(?) - IKM 29/3(?)

Flere enn meg som har fått sykt dårlig fargestoff i Makesure-testene i det siste? Disse er kjøpt på Meny nå nylig...
Unsett ser det ut som det er noe på gang her, og med kort lutealfase blir det uke 13 på meg. Nå skal jeg bare forføre mannen. Frem med matchende undertøy!
Velkommen hit :Heartred Jeg bruker bare MakeSure, men ikke hatt problemer med fargestoffet.

Jaa!
Litt hyggelig med å ha prøvd en stund nå at man begynner å "kjenne" hverandre litt. Jeg er for en gangs skyld ganske laid back denne syklusen, siden jeg er litt skeptisk til desembertermin, men har det ikke skjedd siden vi begynte å prøve i oktober får man ta det som at det var meningen om det skulle skje nå, tenker jeg. Heia oss! ❤️
Jeg tror kanskje vi var i samme gruppe da jeg fødte datteren min mars 2021. Husker navnet ditt :Heartred

Da starter galskapen :hilarious:
7 dpo, 0 symptomer samme hvor mye jeg leter, og blenda test

Vedlegg

• 138ECB01-8326-404C-A699-3D60F786EECD.jpeg
    138ECB01-8326-404C-A699-3D60F786EECD.jpeg
    936,6 KB · Visninger: 66
6dpo i dag.
Prøver å tenke når det er fornuftig å prøve å sjekke med vanlig g-tester, fra hvilken dag? Prøvde å søke på nettet men de fleste anbefaler å vente til IKM, og det er jo veldig restriktivt :D

Oiii, tenk om :Heartred vi har iallefall jobbet godt denne pp.

Og denne pp måååå jeg bare klare å beholde roen og ikke teste før 10dpo:happy6
Ja, altså, nå gikk det godt uti neste syklus før LH-testene slo ut så ekstremt, da. Jeg var vel rundt fem uker på vei da jeg skjønte at det var noe muffens ;)

6dpo i dag.
Prøver å tenke når det er fornuftig å prøve å sjekke med vanlig g-tester, fra hvilken dag? Prøvde å søke på nettet men de fleste anbefaler å vente til IKM, og det er jo veldig restriktivt :D
Det kommer litt an på hva du ønsker å finne ut? For meg er det bedre å starte å teste tidlig og heller forvente negativ, for eksempel 8dpo, og så lete etter streker som kanskje dukker opp dag for dag, enn å vente til IKM. Da er jeg mer forberedt på negativ test og får ikke så høye forhåpninger som hvis jeg går og tenker at hvis jeg hadde testet i dag så kunne den blitt positiv... Folk er veldig forskjellige på sånt :)

Det kommer litt an på hva du ønsker å finne ut? For meg er det bedre å starte å teste tidlig og heller forvente negativ, for eksempel 8dpo, og så lete etter streker som kanskje dukker opp dag for dag, enn å vente til IKM. Da er jeg mer forberedt på negativ test og får ikke så høye forhåpninger som hvis jeg går og tenker at hvis jeg hadde testet i dag så kunne den blitt positiv... Folk er veldig forskjellige på sånt :)
Godt poeng, tror jeg vil teste litt før evt mens, men samtidig ikke så tidlig at det er usannsynlig å få på positiv test. Så kanskje sånn 10dpo?

Da var jeg endelig 1dpo! Vi som skulle gå all inn denne perioden, men endte med å kun få til aksjer 14 å 17mars, el mest sannsynlig 19, mulig 18 mars :bored: Så tviler på at dette går veien. Er litt skeptisk til neste syklus sa det mest sannsynlig vil bety fødsel midt i romjula:shy: Hva er dette med ananas alle snakker om?:confused004

Godt poeng, tror jeg vil teste litt før evt mens, men samtidig ikke så tidlig at det er usannsynlig å få på positiv test. Så kanskje sånn 10dpo?
Det er litt sånn jeg tenker. Virker som det er ganske vanlig å få første svake strek mellom 8-10 dpo, så jeg pleier å holde meg til 8dpo. 6/7 er det ganske uvanlig å få noe resultat har jeg inntrykk av, og da føles det bortkastet. I det siste har det vært så mye skygger på testene, jeg har helt gitt opp Babyplan, for skyggene har gjort at jeg får opp håpet (akkurat motsatt av det jeg ønsker, egentlig). Får man en svaaaak strek så tidlig kan det jo like gjerne være skygge, mener jeg, og da er det så lett å bli skuffet...

Back
Topp