IKM uke 13 ♥️

Da har jeg og mannen fullført Birken for 8.året på rad :happy: deilig vær og nydelig tur over fjellet.
Jeg fikk ikke testet før nå, sooooom jeg har gleder meg til det :hilarious:
Her skjer det noe. Fortsatt negativ, men bør vel slå ut senere i kveld ? Eller kan jeg ha misset toppen? Vis vedlegget 401354
Gratulerer med gjennomført Birken! Det er skikkelig kult!

Fikk du testet i dag tidlig? Svaret på spørsmålene dine får du ikke før du får tatt de neste testene desverre. Derfor det er gøy å teste vel? :angelic: :hilarious:

Hvilke tester bruker dere? Jeg kjøpte babyplan sine fordi jeg får alt samlet, men dårlig erfaring når jeg får skyggestrek mange ganger.
Ser noen skriver makesure, er de de beste?
Jeg har alltid brukt make sure, men siste to pp har jeg ført tydelig strek på de og blir selvsagt over
Gratulerer med gjennomført Birken! Det er skikkelig kult!

Fikk du testet i dag tidlig? Svaret på spørsmålene dine får du ikke før du får tatt de neste testene desverre. Derfor det er gøy å teste vel? :angelic: :hilarious:
Vi sto opp 05.55 i dag tidlig, jeg var helt bortimot glemte å teste :hilarious:
Men null stress å ta en test senere, bare gøy det!!

Etter aksjeleggingen i dag tidlig så pådro jeg meg prolaps i ryggen da jeg skulle sette noe på gulvet:arghh: fytti grisen så vondt! Mannen er jo kjempe stolt og tar hederen for dette :hilarious: jeg har nå endelig begynt å komme meg litt etter en god dose med smertestillende og håper det blir ok de neste dagene, har heldigvis legetime på mandag!
Måtte le litt av at mannen tok æren for det :hilarious: god bedring!

Hipp hurra for å ha entret dpo land:dance011
Ikke mye troa på denne runden, men ikke noe krise om det ikke skulle klaffe Helmer. Har jo litt lyst å ta ett Prosecco glass i bryllupet i mai liksom :love017

E&B - 27 - barn 3 - pp1 etter SA - el ca15.03 - IKM 29.03 (ikke sikkert på om el eller ikm stemmer pga sa)

E&B - 27 - barn 3 - pp1 etter SA - el ca15.03 - IKM 29.03 (ikke sikkert på om el eller ikm stemmer pga sa)
Velkommen hit♥️ håper du får en desemberspire denne gangen. Og endelig fikk vi noen inn på 29.mars, eneste dagen som har stått tom :Heartred

I dag tidlig kl 09 fikk jeg TYDELIG positiv eggløsningstest. Streken var myyyye sterkere enn kontrollstreken. Glemte selvsagt å ta bilde av den, men det er ingen tvil om den var positiv.
Meeen - skal jeg fortsette å teste?
Og er eggløsning i dag, i morgen?
Pils hjelp en uviten :hilarious:

I dag tidlig kl 09 fikk jeg TYDELIG positiv eggløsningstest. Streken var myyyye sterkere enn kontrollstreken. Glemte selvsagt å ta bilde av den, men det er ingen tvil om den var positiv.
Fikk så klart lagt inn noen aksjer i dag tidlig, til tross for mørbanket kropper etter Birken i går :hilarious: jeg har hatt bedre sex før, men jobben er isllefsll gjort:hilarious:

Så gøy!!! Da er eggløsning om 12-48 timer etter positiv test. Så jeg ville gått utfra eggløsning i morgen:D
Jeg pleier å teste videre til den er negativ igjen, bare for å sjekke. :)

Da ville jeg tatt utgangspunkt i at EL er I morgen. Men også testet videre at testene går ned :happy: Ikke alltid at aksjeleggingen er like spennende og gøy som vanlig :hilarious:

Snooze - 37 - PP6 - B2 - EL 19/3(?) - IKM 29/3(?)

Flere enn meg som har fått sykt dårlig fargestoff i Makesure-testene i det siste? Disse er kjøpt på Meny nå nylig...
Unsett ser det ut som det er noe på gang her, og med kort lutealfase blir det uke 13 på meg. Nå skal jeg bare forføre mannen. Frem med matchende undertøy!

Vedlegg

• 3AC12056-6811-4D62-AF6C-F4FEF1D21625.jpeg
    3AC12056-6811-4D62-AF6C-F4FEF1D21625.jpeg
    378,4 KB · Visninger: 58
4 DPO og føler det går såååå tregt :dead: Jeg er så utålmodig!

Back
Topp