guttemamma5
Glad i forumet
Takk! Ferdig og strålende fornøyd! Slo oss selv fra i fjorOj, lykke til![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Ferdig og strålende fornøyd! Slo oss selv fra i fjorOj, lykke til![]()
Gratulerer med gjennomført Birken! Det er skikkelig kult!Da har jeg og mannen fullført Birken for 8.året på raddeilig vær og nydelig tur over fjellet.
Jeg fikk ikke testet før nå, sooooom jeg har gleder meg til det
Her skjer det noe. Fortsatt negativ, men bør vel slå ut senere i kveld ? Eller kan jeg ha misset toppen? Vis vedlegget 401354

Jeg har alltid brukt make sure, men siste to pp har jeg ført tydelig strek på de og blir selvsagt overHvilke tester bruker dere? Jeg kjøpte babyplan sine fordi jeg får alt samlet, men dårlig erfaring når jeg får skyggestrek mange ganger.
Ser noen skriver makesure, er de de beste?
Vi sto opp 05.55 i dag tidlig, jeg var helt bortimot glemte å testeGratulerer med gjennomført Birken! Det er skikkelig kult!
Fikk du testet i dag tidlig? Svaret på spørsmålene dine får du ikke før du får tatt de neste testene desverre. Derfor det er gøy å teste vel?![]()
![]()

Måtte le litt av at mannen tok æren for detEtter aksjeleggingen i dag tidlig så pådro jeg meg prolaps i ryggen da jeg skulle sette noe på gulvetfytti grisen så vondt! Mannen er jo kjempe stolt og tar hederen for dette
jeg har nå endelig begynt å komme meg litt etter en god dose med smertestillende og håper det blir ok de neste dagene, har heldigvis legetime på mandag!
god bedring!Tusen takk!Måtte le litt av at mannen tok æren for detgod bedring!
Altså, viktig med humor uansett hvor ille det er 
Der må jeg si meg helt enigTusen takk!
Oh yes! Det var noe av det siste han sa før han la seg på gjesterommet ogsåAltså, viktig med humor uansett hvor ille det er
![]()

GratulererTakk! Ferdig og strålende fornøyd! Slo oss selv fra i fjor![]()

Velkommen hitIsab - 31 - PP4 - B2 (har en hver fra før) - EL 14/15 mars - IKM 28/3
Hadd egentlig ikke tenkt å prøve denne mnd, men shit å! Vi lar ingen sjanser gå fra oss!![]()

Velkommen hitE&B - 27 - barn 3 - pp1 etter SA - el ca15.03 - IKM 29.03 (ikke sikkert på om el eller ikm stemmer pga sa)

Fikk så klart lagt inn noen aksjer i dag tidlig, til tross for mørbanket kropper etter Birken i gårI dag tidlig kl 09 fikk jeg TYDELIG positiv eggløsningstest. Streken var myyyye sterkere enn kontrollstreken. Glemte selvsagt å ta bilde av den, men det er ingen tvil om den var positiv.
Meeen - skal jeg fortsette å teste?
Og er eggløsning i dag, i morgen?
Pils hjelp en uviten![]()
jeg har hatt bedre sex før, men jobben er isllefsll gjort
Så gøy!!! Da er eggløsning om 12-48 timer etter positiv test. Så jeg ville gått utfra eggløsning i morgenI dag tidlig kl 09 fikk jeg TYDELIG positiv eggløsningstest. Streken var myyyye sterkere enn kontrollstreken. Glemte selvsagt å ta bilde av den, men det er ingen tvil om den var positiv.
Da ville jeg tatt utgangspunkt i at EL er I morgen. Men også testet videre at testene går nedI dag tidlig kl 09 fikk jeg TYDELIG positiv eggløsningstest. Streken var myyyye sterkere enn kontrollstreken. Glemte selvsagt å ta bilde av den, men det er ingen tvil om den var positiv.
Ikke alltid at aksjeleggingen er like spennende og gøy som vanlig 
Haha, nei - absolutt ikke! I dag sa vi bare til hverandre «nå bare får vi det gjort»Da ville jeg tatt utgangspunkt i at EL er I morgen. Men også testet videre at testene går nedIkke alltid at aksjeleggingen er like spennende og gøy som vanlig
![]()
Takk for svar! Heldigvis er syklusen mer stabil denne pp enn forrigeSå gøy!!! Da er eggløsning om 12-48 timer etter positiv test. Så jeg ville gått utfra eggløsning i morgen
Jeg pleier å teste videre til den er negativ igjen, bare for å sjekke.![]()

Hahaha vet så alt for godt hvordan det der er!Haha, nei - absolutt ikke! I dag sa vi bare til hverandre «nå bare får vi det gjort»
Får prøve å knive oss til et ligg i morgen også![]()