Skravletråd

Så 100% enig!! Jeg blir gal av meg selv og hvor oppslukt jeg blir i dette. I tillegg er jeg er så utålmodig så jeg blir snart koko av å måtte vente på TUL og å kunne si det til folk :sorry:
Jeg er også helt enig i dette!! Har visst i kun 2 uker nå og det føles ut som en evighet... 1 mnd til første jordmortime, og tiden går så saaaakte :rolleyes:

Så 100% enig!! Jeg blir gal av meg selv og hvor oppslukt jeg blir i dette. I tillegg er jeg er så utålmodig så jeg blir snart koko av å måtte vente på TUL og å kunne si det til folk :sorry:
Føler hundre prosent samme! Vil bare vite om alt ser bra ut. Har bestilt både legetime og TUL nå da, men føles jo så lenge til. Har så stort behov for å snakke om det jeg står i, og siden det er bare samboer som vet så tilfredsstiller ikke det behovet mitt :hilarious:

Hadde første legetime i dag, og fikk tatt litt blodprøver og sånt. Skal fylle ut helsekortet på neste time etter påske. Fikk henvisning til TUL og NIPT, og søkt fødeplass og ordinær OUL. (Har TUL og OUL forskjellige steder). Ikke sikker på om jeg skal føde der vi har søkt, pga opplevelsene sist, men skal kjenne på det og evt bytte senere i løpet. Fikk ta en ny hcg til og, for sikkerhets skyld.

Da er det bare å vente og vente på privat TUL neste mandag.

Er så ekkelt å føle meg så varm, for det følte jeg den dagen jeg spontanaborterte. Og hver gang jeg kjenner NOE som helst der nede så bekymrer jeg meg. Haffffffff.

Er så ekkelt å føle meg så varm, for det følte jeg den dagen jeg spontanaborterte. Og hver gang jeg kjenner NOE som helst der nede så bekymrer jeg meg. Haffffffff.
Sånn har jeg det med smerter i korsrygg. Med forrige hadde jeg skikkelig strålesmerter i korsrygg både ved festing og noen dager før SA startet.

Føler hundre prosent samme! Vil bare vite om alt ser bra ut. Har bestilt både legetime og TUL nå da, men føles jo så lenge til. Har så stort behov for å snakke om det jeg står i, og siden det er bare samboer som vet så tilfredsstiller ikke det behovet mitt :hilarious:
Haha, enig. Det er ikke det samme som å snakke om det med venninner :laughing002 Jeg har sagt det til min nærmeste venninne siden hun har visst om hele prøvetiden vår og alt da, men jeg har jo mange andre venninner og ikke minst familie som det bare klør i meg etter å overraske med nyheten også!

Og ikke minst vil jeg bare bikke 8 uker så jeg kan føle meg litt tryggere på at dette kan gå bra. Nå så er jeg like nervøs hver gang jeg er på do for at det skal være blod. Og det minste symptom av murringer og stikkinger blir overanalysert og googlet. Send hjelp:laughing002

Når hadde du IKM og EL egentlig? Ser at du ligger en dag foran meg i svangerskapet, så usikker på om jeg har regnet feil nå :smiley-ashamed004 For jeg trodde egentlig at jeg var foran deg ut ifra når du testet positivt

Ahhh. Deilig å ligge seg i sengen med rent sengetøy å nydusjet! På tide med dagens hvil :hilarious:
Hvem andre må ha det daglig for tiden? :p

Når hadde du IKM og EL egentlig? Ser at du ligger en dag foran meg i svangerskapet, så usikker på om jeg har regnet feil nå :smiley-ashamed004 For jeg trodde egentlig at jeg var foran deg ut ifra når du testet positivt
Du har nok ikke regnet feil nei, det er min som er litt vanskelig å regne ut :hilarious: Har mange apper og de regner litt forskjellig menstermin, de fleste appene sier 5+0 idag, mens noen sie 4+6. Men jeg er ganske sikker på at det ikke stemmer, for jeg hadde ifølge eltestene sen eggløsning, på cd20, så da blir det jo ikke riktig å regne ut fra menstermin. Så jeg tror nok at jeg bare er 4+1 idag reelt, men har forstått det som at lege/jordmor uansett kommer til å beregne ut fra mens nå i starten og evt korrigere senere. Så trolig blir nok min termin blir justert med 5-6 dager etterhvert. Så jeg er nok ca en uke bak deg:)

Skrev dette i "4000 innlegg!"-tråden, men skriver det bare her og!

Novembernurkene23
Novemberlykke23
Novembergull23
Novemberninjaer23
Novemberknøtta 2023
Novemberskattene 2023
Novemberbarna 2023
Novemberspirene 2023
Novemberønskene 2023
Novemberstrålene 2023
Novemberbabyene 2023
Novembersmulene 2023
Novembermagi
Novemberbombene
Novembernoobs
Novemberluringene 2023
Novembersnikene 2023
Novemberfnuggene 2023
Novemberbebisene 2023
Småfnuggene

Her er alle forslagene for navn på skjult forum som har kommet, så..
Spørsmål nr1: Skal jeg lage en avstemning eller skal vi vente å se om det kommer flere forslag?

Spørsmål nr2: Skal vi ha 2023 bak alle forslagene?

Spørsmål nr3: Er det noen som kunne tenkt seg til å være tilgangsansvarlig for skjult?:joyful:

Skrev dette i "4000 innlegg!"-tråden, men skriver det bare her og!

Novembernurkene23
Novemberlykke23
Novembergull23
Novemberninjaer23
Novemberknøtta 2023
Novemberskattene 2023
Novemberbarna 2023
Novemberspirene 2023
Novemberønskene 2023
Novemberstrålene 2023
Novemberbabyene 2023
Novembersmulene 2023
Novembermagi
Novemberbombene
Novembernoobs
Novemberluringene 2023
Novembersnikene 2023
Novemberfnuggene 2023
Novemberbebisene 2023
Småfnuggene

Her er alle forslagene for navn på skjult forum som har kommet, så..
Spørsmål nr1: Skal jeg lage en avstemning eller skal vi vente å se om det kommer flere forslag?

Spørsmål nr2: Skal vi ha 2023 bak alle forslagene?

Spørsmål nr3: Er det noen som kunne tenkt seg til å være tilgangsansvarlig for skjult?:joyful:
Jeg er klar for avstemning , får man stemme på flere?
Jeg synes novemberspirene 2023 var super søtt!! Også novemberfnuggene 2023 ❤️

Back
Topp