Skravletråd

Det hørtes lurt ut, det skal jeg absolutt gjøre. Det hjelper litt:joyful:
Dt gjorde jg også, sendte å fikk svar i retur, så holdt vi samtalen til jg fikk svar på det jg lurte på, å han fikk satt opp time å henvist til ul:D

Er det mange her som har ringt legen allerede og fått time for tidlig UL eller venter dere litt? Evt hvor lenge venter dere?
Skal til legen for noe annet i 6+3, men hun vet allerede at jeg er gravid, så fyller nok ut helsekort etc da. Bestilt privat ul i 7+3 og 9, og regner med fastlege henviser til TUL/NIPT offentlig når jeg kommer til henne. Skal på fostermedisinsk på riksen så må bare ta det jeg får. Har sagt i fra til jordmor fra sist (da jeg mista) at jeg er gravid igjen, satser på hun tar kontakt til uka. Håper veldig at hun kan be om en TUL eller to ekstra på sykehuset.

Det er jo så deilig å ha gjort det å være i gang på en måte:)stresser meg litt å ringe legen også, var liksom ferdig med å få flere barn sist vi snakket :hilarious:
Veldig deilig! Er ikke det mer stress å ikke ringe? Å tenke på at du må gjøre det snart? :-p

Jeg er 5+0, tenker også å vente 1 uke eller 2 til:). Er redd for å få tidlig UL seint.
Jeg er 6+0 og har legetime neste uke, tror jeg er 7+3 da. Kunne egentlig venta lenger, men siden jeg bor i Oslo ville jeg være litt tidlig ute for å få plass på ultralyd før uke 12. Har også fått time til jordmor, der var det ikke noe ledig før jeg er 11+3, så da hadde jeg vel ikke fått noe tidlig ultralyd

Prøve igjen i kveld??
❤️
Er så mye stress i å være gravid også , så mye bekymringer man skal gå å bære på. Det er ikke enkelt altså!! Jeg håper det går bra for deg ❤️
Ja, kommer nok til å ta en til i kveld og en i morgen tidlig :p på bilde så er den øverste fra igår og antatt ikm, de 2 under er fra idag.

Vedlegg

• A0521E34-F16E-4317-AF01-B6ADD27DF14A.jpeg
    A0521E34-F16E-4317-AF01-B6ADD27DF14A.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 34
Jeg er 6+0 og har legetime neste uke, tror jeg er 7+3 da. Kunne egentlig venta lenger, men siden jeg bor i Oslo ville jeg være litt tidlig ute for å få plass på ultralyd før uke 12. Har også fått time til jordmor, der var det ikke noe ledig før jeg er 11+3, så da hadde jeg vel ikke fått noe tidlig ultralyd
Her har jeg nok mest lykke hos legen også. Jordmor time får jeg nok ikke før etter tidlig UL en gang. Synes det er så uvirkelig at det er en spire inni her.

Back
Topp