Skravletråd

Spørsmål til de av dere som har født flere barn: Når fødte dere iforhold til termin?
Gjerne skriv for hvert barn!

Med nr 1 fødte jeg 3 uker før termin (uke 37+3) og er derfor spent på om jeg kan tørre å håpe på å føde før termin denne gangen også!

Orker ikke gå over
36+1 med førstemann

Spørsmål til de av dere som har født flere barn: Når fødte dere iforhold til termin?

Med nr 1 fødte jeg 3 uker før termin (uke 37+3) og er derfor spent på om jeg kan tørre å håpe på å føde før termin denne gangen også!

Orker ikke gå over
Skulle være et latterfjes på slutten der haha så ikke dere tror jeg er seriøs :P Uansett gøy å høre andres erfaringer!

Som i flere barn ja.. blir ingen flere her nei laughing6 storebror er 15år, tenker det holder med en «attpåklatt», dessuten er jeg 35.. så begynner å dra på årene:laughing021
Hihi okei! Ikke såå gammel da! Jeg er bare 32 :hilarious:
Å jenten min er 6 så gleder meg til å dele med henne!! Hih. Vet storebror om graviditeten?

Hihi okei! Ikke såå gammel da! Jeg er bare 32 :hilarious:
Å jenten min er 6 så gleder meg til å dele med henne!! Hih. Vet storebror om graviditeten?
Ååå så koselig! Ja å være 6år å få småsøsken er nok ypperlig! Regner med hun blir å ta godt vare på bebi :Heartpink Ja han vet om det, kom en kommentar om aldersforskjell:laughing001 Men det var veldig greit at han blir storebror:Heartpink Veldig omsorgsfull å god gutt, så det tror jeg blir veldig bra:)

Ååå så koselig! Ja å være 6år å få småsøsken er nok ypperlig! Regner med hun blir å ta godt vare på bebi :Heartpink Ja han vet om det, kom en kommentar om aldersforskjell:laughing001 Men det var veldig greit at han blir storebror:Heartpink Veldig omsorgsfull å god gutt, så det tror jeg blir veldig bra:)
Jaa hun snakker myyye om at hun vil bli storesøster ❤️
Så bra du har en så god gutt da ❤️ :-)

Er det mange her som har ringt legen allerede og fått time for tidlig UL eller venter dere litt? Evt hvor lenge venter dere?

Orker ikke gå over

Har en fra før som kom 8 dager over termin

Frykter at noen på en eller annen måte skal se det:nailbiting:, så må avvente litt med å bli medlem. Men veldig kjekt at noen har laget gruppe:D

Private grupper skal ikke gjøre det, med mindre du kjenner noen andre som også er medlem og viser det videre. Selvom det i utgangspunket er "taushetsplikt" i slike grupper :)

Er det mange her som har ringt legen allerede og fått time for tidlig UL eller venter dere litt? Evt hvor lenge venter dere?
Skal på en ul 7+3 hos fertilitetsklinikken for å bekrefte klinisk graviditet. Skal til jordmor dagen etter, og da henviser hun til ordinær tidlig UL tror jeg. Legen skal jeg til i april for blodprøver.

Orker ikke gå over
Jeg gikk 11 dager på overtid med førstemann, de andre ble jeg igangsatt med før termin. Hadde nok vært på overtid med de også hvis ikke.

Der var det plutselig 2 stk ser jeg.
Tørr nok ikke melde meg inn før etter første ultralyd tidligst :)

Vedlegg

• Screenshot_20230304-180835_Facebook.jpg
    Screenshot_20230304-180835_Facebook.jpg
    499,7 KB · Visninger: 12
Jeg tenker å kontakte jordmor til uka, evt. uka etter. Jeg er bare 4+0 så vil vente litt :happy: Hva tenker du å gjøre?
Jeg skal på første kontroll 15 mars. Hihi. Sendte bare e konsultasjon melding til legen om positiv test, så satt han meg opp på time. Å ville bruke ultralyd å alt på kontrollen! Hihi

Back
Topp