Noen har jo dliie tester 5 uker utiDet er jo ikke sikkert? Testen er jo ennå positiv.. hm.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen har jo dliie tester 5 uker utiDet er jo ikke sikkert? Testen er jo ennå positiv.. hm.
Hadde bestilt en tidligere. det er lenge å vente? Faren er jo at du er litt kortere også ser de ikke hjerteaksjon- wå blir du mer redd enn nødvendig.Er 6+2 og har egentlig time til UL 13.03… men begynner å tenke at det er lenge å vente…
Nei, men ser ikke ut til at hcg stiger, og alle symptomer er borte. Er veldig likt forrige svangerskap som endte i MA. Ikke gi opp. Fikk datteren min etter 3 SA.Tredje gangen på rappen jeg mister. Så begynner å miste litt håpet om at dette noen gang skal gå. Har du begynt å blø?![]()
Eh jo rimelig sikker…tredje gangen jeg opplever at testene synker…og det har aldri vært et godt tegn. Så dette er SA. Her er vanlig makesure. En fra lørdag (?) og fra i dag…Det er jo ikke sikkert? Testen er jo ennå positiv.. hm.
Uff det er så urettferdig!!! Gjorde du noe annerledes den gangen du fikk datteren din? Fikk du noe mer støtte eller gikk det uten?Nei, men ser ikke ut til at hcg stiger, og alle symptomer er borte. Er veldig likt forrige svangerskap som endte i MA. Ikke gi opp. Fikk datteren min etter 3 SA.
Ja det var jo en vesentlig forskjellEh jo rimelig sikker…tredje gangen jeg opplever at testene synker…og det har aldri vært et godt tegn. Så dette er SA. Her er vanlig makesure. En fra lørdag (?) og fra i dag…
Ja, du kan jo selvsagt ha rett, men er for mye som er likt med forrige MA. Etter å ha opplevd det en gang så er angsten der. Ringte jordmor, og hun synes ikke det hørtes så veldig lovende ut, grunnet tidligere historikk. Så har kontaktet fastlege for å få henvisning til ul nå. Ifølge eggløsning, samleie og første positive test burde jeg være over 6 uker nå, hvis ikke fikk jeg første positive test før jeg ble gravid, og det er jo ikke mulig.Hadde bestilt en tidligere. det er lenge å vente? Faren er jo at du er litt kortere også ser de ikke hjerteaksjon- wå blir du mer redd enn nødvendig.
Jeg prøver bare å være optimistisk. Huff håper du tar feil og at du ikke opplever MAJa, du kan jo selvsagt ha rett, men er for mye som er likt med forrige MA. Etter å ha opplevd det en gang så er angsten der. Ringte jordmor, og hun synes ikke det hørtes så veldig lovende ut, grunnet tidligere historikk. Så har kontaktet fastlege for å få henvisning til ul nå. Ifølge eggløsning, samleie og første positive test burde jeg være over 6 uker nå, hvis ikke fikk jeg første positive test før jeg ble gravid, og det er jo ikke mulig.
Nei, gjorde ingenting annerledes. Eneste forskjell er at jeg ikke hadde jernmangel den gangen. Det har jeg hatt ellers… spiser jerntabletter hele tidenUff det er så urettferdig!!! Gjorde du noe annerledes den gangen du fikk datteren din? Fikk du noe mer støtte eller gikk det uten?
Ok. Vet jeg har hatt litt jernmangel, men alltid vært i grenseland de gangene jeg har fått svar på de blodprøvene. Så legen har liksom ikke ville gitt meg noe. Så kanskje jeg skal spørre fastlegen om blodprøver for å sjekke alle mineraler og vitaminer også.Nei, gjorde ingenting annerledes. Eneste forskjell er at jeg ikke hadde jernmangel den gangen. Det har jeg hatt ellers… spiser jerntabletter hele tiden
Jeg håper du har rett. Synes nesten det er bedre å ta sorgene på forskudd nå, også kan jeg heller bli veldig glad hvis det likevel er liv.Jeg prøver bare å være optimistisk. Huff håper du tar feil og at du ikke opplever MA
Ferromax er uten resept, så den kan du uansett ta. Bare følg med jevnlig så det ikke blir for mye. 1 gang i halvåret eller noeOk. Vet jeg har hatt litt jernmangel, men alltid vært i grenseland de gangene jeg har fått svar på de blodprøvene. Så legen har liksom ikke ville gitt meg noe. Så kanskje jeg skal spørre fastlegen om blodprøver for å sjekke alle mineraler og vitaminer også.
Har ibs, så er derfor legen min ikke har ville gitt meg noe for jernmangel. Da det gjør magen enda mer trøblete. Så tør ikke å starte med noe uten at legen har sagt det. Men takk for tipsFerromax er uten resept, så den kan du uansett ta. Bare følg med jevnlig så det ikke blir for mye. 1 gang i halvåret eller noe
Rfsu sine tester er veldig ulike.Måtte ta en ny test ikveld da jeg fikk en svak test i morges og har hatt mindre symptomer. Testen i kveld (nederste test) var helt fin igjen. Øverste er fra i morges men har blitt ennå svakere ut over dagen, var ikke så svak i morges. Litt mer beroligger nå. Lurer på om rfsu testene er veldig ulike fra test til test. Har tatt to tidligere i svangerskapet som var veldig sterk ! Er nå ca 6+4
Ok, da forstår jegHar ibs, så er derfor legen min ikke har ville gitt meg noe for jernmangel. Da det gjør magen enda mer trøblete. Så tør ikke å starte med noe uten at legen har sagt det. Men takk for tips![]()
ønsker deg uansett lykke til hos legen! Krysser fingrene for oss begge
Lykke til til deg ogsåOk, da forstår jegønsker deg uansett lykke til hos legen! Krysser fingrene for oss begge
![]()
jeg krysser fingrene for oss alle