Symptomer

5-0 i dag: Godt å lese at flere kjenner på murringer i magen/livmoren. Har hatt dette siden forventet menstruasjon, de siste dagene har jeg fått noen intervaller ila dagen som er sterkere enn tidligere. Har vært veldig redd for å spontanabortere, er derfor veldig betryggende at flere opplever det samme!!

Flere med halsbrann allerede? Skal si det begynte tidlig denne gangen, why?:bag:
Halsbrann, oppblåst, kvalme, forbedret luktesans, trøtt, murringer.. Føles som at jeg har gått reii i tredje trimester :smiley-ashamed004
Det varierer veldig på tidspunkt på dagen, og det er ikke alt jeg kjenner på hver dag.. Men den siste uka har jeg irritert meg skikkelig over oppblåsthet og halsbrann :depressed:

7+0 i dag og der kom kvalmen :dead:
Var heldigvis ikke så kvalm med lillemor, lov å håpe på det samme nå:smiley-angelic001 jeg har for sikkerhets skyld influensa og bihulebetennelse i tillegg…:laughing002

Jeg har skikkelig ømme bryster, og kan sove i evigheter hvis jeg har mulighet :sleep002

Halsbrann, oppblåst, kvalme, forbedret luktesans, trøtt, murringer.. Føles som at jeg har gått reii i tredje trimester :smiley-ashamed004
Det varierer veldig på tidspunkt på dagen, og det er ikke alt jeg kjenner på hver dag.. Men den siste uka har jeg irritert meg skikkelig over oppblåsthet og halsbrann :depressed:
Godt vi er flere:smiley-ashamed004:hilarious:

Oi oi oi, nå på morningen er jeg ordentlig kvalm. Har vært uvel en stund og i det siste har jeg vært uvel gjennom hele dagen, men nå kjenner jeg meg skikkelig kvalm kvalm:depressed:

Metallsmaken som var i uke 3 har brått kommet tilbake :arghh:

Jeg får ikke til å dra inn magen så den er flat, noe jeg normalt alltid får til selv med mat og godsaker i magen. Flere som kjenner på en tidlig voksende mage med nummer 2? Jeg er nok oppblåst også, ser veldig gravid ut på kveld men på dagtid vil ikke magen lengre være flat :joyful:

Jeg har definitivt fått økt luktesans, er nå på vei å levere vaskepulver tilbake i butikken fordi det luktet for mye selv om jeg ikke har åpnet pakken, klarer ikke ha den i hus reagerer å på sko i gangen som jeg synes lukter kattepiss…. Å ingen andre i huset reagerer. Er 6uker på vei! Ellers ømme bryster å noe kvalme, ingen oppkast så innbiller meg at kvalmen er innbilt, hadde ikke det i mitt forrige svangerskap!
Synes jeg selv stinker svette :yuck:

Neseblod :arghh: Var mye plaga med førstemann å:shifty:

Jeg har nesten ingen gravidtegn.. Ved første graviditet hadde jeg bla. ømme pupper og var veldig trett. Nå merker jeg nesten ikke at jeg er gravid engang, sett bort fra smerter i rygg. Er det et dårlig tetn å ha så få symptomer? Jeg er bare 6 uker på vei..

Jeg har nesten ingen gravidtegn.. Ved første graviditet hadde jeg bla. ømme pupper og var veldig trett. Nå merker jeg nesten ikke at jeg er gravid engang, sett bort fra smerter i rygg. Er det et dårlig tetn å ha så få symptomer? Jeg er bare 6 uker på vei..
Jeg har heller nesten ingen symptomer. Hatt såvidt litt ømme pupper og blir svimmel av og til. Også blir jeg oppblåst på kvelden, det er det eneste, og det kom de siste 2 ukene. Fikk se et bankende hjerte 7+2 og er nå 8+1. Med mine 2 første hadde jeg mange flere symptomer. Det er nok helt normalt, vi får prøve å ikke bekymre oss (ikke det enkleste) og prøve å nyte det :Heartred

Back
Topp