Symptomer

Var hos lege torsdag og ble 50% sm grunnet kvalme. Fikk lagt til rette med at jeg starter litt utpå dagen på jobb. Idag var det uaktuelt å stå opp før ni…og dagen på jobb var fæl med kvalme, svimmel, vondt i korsryggen/bekken og sykt trett. Hvis dette fortsetter er jeg redd det blir 100% sm, har jo null energi på ettermiddag til lille på ett år :schocked028

Har sånne syke mens murringer denne uken, er 7+1 nå… og selv om man leser at dette er normalt,så har man hjerte i halsen hver gang man går på toalettet for om det er blod på papiret :dontknow
Kjenner til følelsen :(

Føler meg ikke gravid, eneste er at magen er blitt tregere :hilarious:

Kom i dag hos meg. Var ikke sånn med førstemann :jimlad:
Hatt det en ukes tid, er 7+2 i dag. Husker det ikke med de to andre jeg heller. Men det er jo ganske vanlig med litt lavt blodtrykk. Nesten det eneste symptomet jeg har, kun litt ømme bryster ved siden av. Nervepirrende! :nailbiting:

5+4 idag. Og har så mange plage at det ikke går føle æ. Æ e kvalm, veldig sulten hele tiden, halsbrann og litt vondt i korsryggen. Min samboer meiner at det er alt for tidlig for meg å kjenne på alt det her. Og da tror æ jo det verste. Men bruker ofte å ha vondt i korsryggen når æ har mens.
Jeg får litt lyst til å spørre hva det er som gjør at samboeren din mener det? Det er absolutt ikke for tidlig å kjenne på alt det der. Du kan t.o.m. kjenne på mer (eller mindre). Det varierer. Mange opplever det første trimesteret som det verste og det er hovedsakelig pga symptomene/plagene. Du er ikke alene om symptomene du nevner her og du har fullt lov til å kjenne på dem og eventuelt be andre om å ta hensyn! :happy:

Mine bryster varierer fra ekstremt ømme til absolutt null ømmhet. Første gang dette skjedde, for en uke siden, fikk jeg totalt hetta og katastrofetanker. Nå vet jeg at de lever sitt eget liv inni BHen der. I dag våknet jeg opp uten at de var noe vonde, men blir de gradvis ømmere igjen utover ettermiddagen. Noen andre som kjenner på dette? Selve brystknoppen er øm konstant da..
Hos meg er det kun brystknoppene som er ømme. Slik var det da jeg var gravid med førstemann også. Etter hvert gav ømheten seg helt også uten at det var grunn til bekymring:happy:

4+3
Kjenner mest på hodepine, trøtthet, forstoppet og lift i magen. Mye sulten, men lite matlyst. Litt sliten i korsryggen, men ikke så gærnt. Strekker litt i livmor. Rimelig diffuse «symptomer» enn så lenge, men var mye av det samme med første barnet. Håper jeg slipper kvalme og oppkast denne gangen også :nailbiting:

Symptomer 5+0: Fortsatt litt murringer/stikking i livmor, trøtt, uggen/småkvalm, treg mage, halsbrann, ømme brystknopper, sulten (men lite matlyst), hodepine, tørr i munnen og oppblåst. Det varierer hvor mye/ofte jeg merker disse symptomene.

Tissetrengt mer enn normalt, tidvis hodepine, ekkel metallsmak i munnen, begynner å bli superstuptrøtt på morgenen, tidvis halsbrann. Sliter med å sovne på kvelden, og våkner grytidlig og får ikke sove mer. Treeeeeeg og luftig mage. :facepalm:

Andre som er ømme øverst i magen? Opp mot ribben :wideyed: kjennes ut som gangsperre. Hadde det liksom mot slutten av svangerskapet sist:hilarious:

7+2. Kjenner på alle symtomer for tiden! :dead: Kan ikke huske det var sånn de andre gangene men man glemmer vel.
Kvalm, uggen, svimmel, ektremt trøtt, sulten hele tiden, verk i brystene, såre nippler, mensmurring, sår korsrygg.
Har to gutter fra før så noe får meg til å lure på om det er jente eller flere inni der, men det er nok også like forskjellig som
Jeg får litt lyst til å spørre hva det er som gjør at samboeren din mener det? Det er absolutt ikke for tidlig å kjenne på alt det der. Du kan t.o.m. kjenne på mer (eller mindre). Det varierer. Mange opplever det første trimesteret som det verste og det er hovedsakelig pga symptomene/plagene. Du er ikke alene om symptomene du nevner her og du har fullt lov til å kjenne på dem og eventuelt be andre om å ta hensyn! :happy:
Han sir at vi har ikke vist om det i mer enn en uke. Og æ har lest meg opp til symptomene æ føle .

Har sånne syke mens murringer denne uken, er 7+1 nå… og selv om man leser at dette er normalt,så har man hjerte i halsen hver gang man går på toalettet for om det er blod på papiret :dontknow
Føler på det samme hadde en spontanabort her i høsten og er redd hvergang æ e på do.

Helt enig med dere andre! Helt skrekkelig å gå på toalettet og analyserer papiret for mulige fargenyanser hver eneste gang :blackeye:

Back
Topp