Så fine tester!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fine tester!

Åååh, så herlige tester!

For en herlig følelse!Sniker lilletåa inn her med disse i dag, 10/11dpo![]()
Jeg fikk negativ test med den 10/11 DPO på «utvannet»urin denne PP, så trodde løpet var kjørt, men ble heldigvis positiv vanlig-test 4 dager etterpå! 
For en herlig følelse!Jeg fikk negativ test med den 10/11 DPO på «utvannet»urin denne PP, så trodde løpet var kjørt, men ble heldigvis positiv vanlig-test 4 dager etterpå!
![]()
Stått å tydet skygger i dagevis, så å endelig se det svart på hvitt var godt.Tok du ny test i dag?Ja, denne er finmen kjenner litt på bekymringen for at den testen fra rfsu virker svakere.. Prøver meg på en til clearblue test i morgen, og evt blodprøver på tirsdag
![]()

Glemte å be mannen om å kjøpe tidligere i dagTok du ny test i dag?![]()
men tok en ny fra rfsu, og den virket sterkere - så jeg tror det bare var noe med testen 
Gratulerer så masse, og velkommen til termingruppen.Tester fra fredag![]()

Hvor langt på veg? 
Gratulerer så masse, og velkommen til termingruppen.Fikk denne til min store overraskelse i kveldEr bare 10dpo, så mulig el har vært litt tidligere enn jeg først trodde. Aldri testet positivt så tidlig før, og denne er jo kjempesterk! Blir spennende å se testen i morgen.

Gratulerer så masse, og velkommen til termingruppen.

TakkGratulerer så masse, og velkommen til termingruppen.Hvor langt på veg?
![]()
Gratulerer. ❤ har ikke testet med strimmel etter uke 3+6Teststrek endelig sterkere en kontrollstreken idag, 5+0 med make sure sine testernoen som har testet frem til dere fikk sterkere teststrek ? Evt hvor langt på vei var dere ?
![]()