tulips historie - 1, 2, 3, 4, 5, 6

Hurra!!❤️❤️❤️ det er så godt å ha de talla svart på kvitt :love017 skal du ta fleire blodprøver eller senker skuldrene seg godt på dette? :)
Så gla på dine vegne, dette blir terminspire ☺️
Når blir termin egentlig?
Veldig godt :love017 Foreløpig er jeg rolig og tenker jeg ikke skal ta noen fler, med mindre magefølelsen blir dårlig med tiden eller at jeg begynner å spotte/blø. Termin 25. sept :happy:
 
Hurra! Gratulerer så mye med lille hjerteplasteret i magen ❤️
 
Så fantastisk å lese at hcg-en var rett opp der den skal! Så utrolig glad på dine vegne :Heartred
 
Har du hørt noe mer om morkakeprøve?
 
Ring og spør? Ofte må man mase og mase
Det haster ikke enda. Vet ikke hvor jeg skal ringe, men jeg skal på sykehuset 3. feb, så da kan jeg spørre de om hvor jeg skal ringe :shy:
 
Det haster ikke enda. Vet ikke hvor jeg skal ringe, men jeg skal på sykehuset 3. feb, så da kan jeg spørre de om hvor jeg skal ringe :shy:
Hvis du etterhvert vil ringe, så ringer du resepsjon for fostermedisinsk avdeling eller resepsjonen til gyn/poliklinikk for gravide som helt sikkert kan sette deg over til riktig sted. Men eller kan det ta 3-6 mnd før endelig obduksjon er klar dessverre.
 
Hvis du etterhvert vil ringe, så ringer du resepsjon for fostermedisinsk avdeling eller resepsjonen til gyn/poliklinikk for gravide som helt sikkert kan sette deg over til riktig sted. Men eller kan det ta 3-6 mnd før endelig obduksjon er klar dessverre.
Den er klar, men det er en spesialist som skal forklare meg det som stod i papirene, for legen på gynekologisk avdeling skjønte seg ikke på det som stod :shy:
 
Den er klar, men det er en spesialist som skal forklare meg det som stod i papirene, for legen på gynekologisk avdeling skjønte seg ikke på det som stod :shy:
Håper de ringer snart da. Du kan jo ringe og si du er gravid igjen og gjerne vil ha svar så raskt som mulig?
 
Håper de ringer snart da. Du kan jo ringe og si du er gravid igjen og gjerne vil ha svar så raskt som mulig?
Legen på gynekologisk avdeling skrev det til dem :angelic: Hun sa til meg at det kunne hende de ikke rakk å ringe meg før ultralydtimen jeg har 3. februar, derfor har jeg ikke stresset noe med det :shy:
 
GRAVID 5+4, barn nr 5
I dag fikk jeg timeinnkallelse fra Oslo Universitetssykehus, avdeling for medisinsk genetikk, poliklinikk for prenatal genetikk. Jeg har fått videotime 3. februar kl 10.30. Så den dagen vil jeg få en forklaring på funnene i morkakeprøva.

Gravidformen? Jeg er mye trøtt. Sover når jeg kan. Akkurat hatt en lur på 3,5 timer :wideyed: Det er ikke noe problem å sovne på kvelden selvom jeg har såpass lange lurer :hilarious:

Tidligere i dag bestilte jeg nytt stoff(metervare), som skal bli til babyklær :love017 Gleder meg til å kunne sy bittesmå babyplagg igjen. Jeg rakk å sy en del plagg til englejenta vår :Heartred Hentesett blant annet.. Har ikke noe problem å ta det i bruk til kommende baby. Vel, håper jeg får gjort det. At dette blir en kommende baby. Tidlig i svangerskapet enda, men jeg sitter ikke med en vond magefølelse om at dette ikke går bra. Jeg hadde jo en vond magefølelse hele veien med englejenta vår.

Her er stoffet jeg bestilte :love017
 

Vedlegg

  • 0C453EF8-B63C-4B0E-AB87-1A670C22F216.png
    0C453EF8-B63C-4B0E-AB87-1A670C22F216.png
    360,9 KB · Visninger: 88
Så fint stoff! Blir spennende med den timen!
 
GRAVID 5+4, barn nr 5
I dag fikk jeg timeinnkallelse fra Oslo Universitetssykehus, avdeling for medisinsk genetikk, poliklinikk for prenatal genetikk. Jeg har fått videotime 3. februar kl 10.30. Så den dagen vil jeg få en forklaring på funnene i morkakeprøva.

Gravidformen? Jeg er mye trøtt. Sover når jeg kan. Akkurat hatt en lur på 3,5 timer :wideyed: Det er ikke noe problem å sovne på kvelden selvom jeg har såpass lange lurer :hilarious:

Tidligere i dag bestilte jeg nytt stoff(metervare), som skal bli til babyklær :love017 Gleder meg til å kunne sy bittesmå babyplagg igjen. Jeg rakk å sy en del plagg til englejenta vår :Heartred Hentesett blant annet.. Har ikke noe problem å ta det i bruk til kommende baby. Vel, håper jeg får gjort det. At dette blir en kommende baby. Tidlig i svangerskapet enda, men jeg sitter ikke med en vond magefølelse om at dette ikke går bra. Jeg hadde jo en vond magefølelse hele veien med englejenta vår.

Her er stoffet jeg bestilte :love017
Så bra du har fått innkalling! Det blir spennende ❤️ Veldig fint stoff! Hva skal du sy av det, tenker du?
 
Så fint stoff! Blir spennende med den timen!
Ja :Heartred

Så bra du har fått innkalling! Det blir spennende ❤️ Veldig fint stoff! Hva skal du sy av det, tenker du?
Ja :Heartred Jeg vet ikke helt enda. Blir sikkert omslagsbody, bukse, småttisdrakt eller heldrakt/pysj, eller alt :hilarious: Får laget en del babyplagg av 100x150cm metervare:excited001
 
Jeg må ha bilder av ferdige produkter, altså!! Spennende ❤️ har selv kjøpt meg et par til sybøker, men har egentlig ikke sånn veeeeldig god tid til å sy :hilarious:

Og, godt du får svar snart! Greit å ha en dato å forholde seg til. Men var det samme dag som UL eller noe??
 
Back
Topp