Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan fortsatt få positiv test til IKMHvordan får jeg vekk anonym?
Var jeg sol skrev negativ test 7 dpo tidligere og hvit utflod.
Nå blør jeg i tannkjøttet også ?
Hvordan får jeg vekk anonym?
Var jeg sol skrev negativ test 7 dpo tidligere og hvit utflod.
Nå blør jeg i tannkjøttet også ?
har kjøpt 20 vanlige tester fra babyplan istedenfor tidlig tester såhar akkurat lagt inn ny bestilling på tidlig tester
dere som bestiller fra babyplan, bruker det ta mange dager før dere får orderen deres i posten?I 2019 prøvde jeg tidligtestene og de vanlige samtidig. De slo ut likt, 9DPOSå nå i kveld at jeg har kjøpt opp feil testerhar kjøpt 20 vanlige tester fra babyplan istedenfor tidlig tester såhar akkurat lagt inn ny bestilling på tidlig tester
dere som bestiller fra babyplan, bruker det ta mange dager før dere får orderen deres i posten?

Såpass. Det trodde eg ikkeI 2019 prøvde jeg tidligtestene og de vanlige samtidig. De slo ut likt, 9DPO![]()

Dagens tester 7dpo, syns jeg så noe ett lite øyeblikk, men var nok bare trøtte øynesånn sett teit med testing på morgenen! Øverste er innenfor tidsfristen, nederste er etter den har tørket.
Vis vedlegget 396829
Vis vedlegget 396830

Nei, men menssmertene har meldt seg så håpet mitt forsvinnerHar du testet idag?![]()
Nei, men menssmertene har meldt seg så håpet mitt forsvinner![]()

Jeg er så oppblåst i dag, og fiser myeMerker en del økt utflod også, så jeg går å håper litt
![]()

CD25/8dpo
Tempen ligger fortsatt høyt og fintigår hadde jeg igjen en dag full av dobesøk nr 2 og promp herifra og til månen(hatt det hver gang jeg er gravid), men føler meg altså ikke gravid i det hele tatt, så
Kjenner det er litt nedtur
Dagens tester var selvsagt negative. Joa, litt skygger som vanlig, men ikke noe annet. Vurderer nesten å teste på 2.urin, for har holdt meg fra å drikke
Overlay: Grønn er fra graviditeten med E på 15 mnd. Lilla er fra SA i desember.
![]()
![]()
![]()

Er jo fortsatt litt tidlig. Jeg gleder meg sånn til jeg skal begynne å teste. Blir søndag, men har så lyst å svi av en test på lørdag

Ja, vet ikke hvorfor jeg gidder en gang når jeg aldri har fått positiv før 11dpoEr jo fortsatt litt tidlig. Jeg gleder meg sånn til jeg skal begynne å teste. Blir søndag, men har så lyst å svi av en test på lørdag![]()
Men jeg har ikm i dag eller i morgen pga kort lutealfase så føles jo naturlig å teste nå.