Tester

A0B6F884-0493-467B-AC26-EBE3341805C8.jpeg
3BBAE78E-FAB0-45B7-855B-CE57DA1D512E.jpeg
Jeg tør nesten ikke å tro det. Etter 2,5 tunge år med prøving uten en eneste positiv test og planlagt IVF-oppstart i mars, og så går det på første forsøk etter vi tok en gjennomskylling av egglederne (gynekologen min nevnte aldri at det var lurt å få sjekket, men da de spurte om jeg hadde gjort det på Riksen, tenkte jeg det skader jo ikke å få sjekket om de er åpne). Har fått diagnostisert PCOS. Skjønte først i etterkant at selve prosedyren (mine var nok litt tette for de måtte jobbe en del med særlig den ene) gir litt økt sjanse for å bli gravid de første 2-3 syklusene, så vi kjørte på de neste dagene og særlig opp mot EL. Hvis jeg har regnet riktig er jeg 4+2 i dag Krysser fingrene for at dette går veien. Er uansett bare så lykkelig over å endelig oppleve en positiv test! Bildene over er fra i går (to positive babyplan) og i dag (digital + to babyplan). Nå tror jeg at jeg venter noen dager med å teste igjen…

Vis vedlegget 396544
Vis vedlegget 396545
Jeg tør nesten ikke å tro det. Etter 2,5 tunge år med prøving uten en eneste positiv test og planlagt IVF-oppstart i mars, og så går det på første forsøk etter vi tok en gjennomskylling av egglederne (gynekologen min nevnte aldri at det var lurt å få sjekket, men da de spurte om jeg hadde gjort det på Riksen, tenkte jeg det skader jo ikke å få sjekket om de er åpne). Har fått diagnostisert PCOS. Skjønte først i etterkant at selve prosedyren (mine var nok litt tette for de måtte jobbe en del med særlig den ene) gir litt økt sjanse for å bli gravid de første 2-3 syklusene, så vi kjørte på de neste dagene og særlig opp mot EL. Hvis jeg har regnet riktig er jeg 4+2 i dag Krysser fingrene for at dette går veien. Er uansett bare så lykkelig over å endelig oppleve en positiv test! Bildene over er fra i går (to positive babyplan) og i dag (digital + to babyplan). Nå tror jeg at jeg venter noen dager med å teste igjen…
Gratulerer!!! :Heartpink

Vis vedlegget 396544
Vis vedlegget 396545
Gratulerer! Da var det kanskje skyllingen som gjorde susen! Det er så utrolig god følelse å få positiv test når man har prøvd lenge! :D :Heartpink

Vis vedlegget 396544
Vis vedlegget 396545
Gratulerer så utrolig mye! Kan ikke forestille meg hvordan det er å prøve så lenge. Vi hadde delvis frivillig/delvis pålagt karantene på 12 mnd fra vi bestemte oss til vi kunne begynne å prøve (pga sykdom). Jeg synes det var tøft, men det blir jo peanuts i forhold til det dere har gått gjennom!

Masse lykke til!

Last edited:
Gratulerer så utrolig mye! Kan ikke forestille meg hvordan det er å prøve så lenge. Vi hadde delvis frivillig/delvis pålagt karantene på 12 mnd fra vi bestemte oss til vi kunne begynne å prøve (pga sykdom). Jeg synes det var tøft, men det blir jo peanuts i forhold til det dere har gått gjennom!

Masse lykke til!
Tusen takk!:Heartred Ja, så lang tid med prøving går virkelig utover psyken. Man blir så redd for at det aldri skal gå! Så nå krysser vi fingrene for at det fortsetter riktig vei! Åh! Det høres også vanskelig ut å måtte vente så lenge før man kunne sette igang.

14 dpo i dag :happy093
Har pleid å teste frem til 3+ men sier meg ferdig med testingen i dag!

20230112_081955.jpg

Forrige graviditet fikk jeg 3+ på 4+3, men gikk jo ikke veien uansett, så sier meg fornøyd med god stigning så får jeg heller vente på tul:nailbiting:

Jeg har testet med Metode-strips i dag igjen, og igjen synes jeg at jeg ser en svaaak skyggestripe der. Har IKM på søndag (ca., i følge tracker). Så et sted at hvis det var en svak test, så kunne man prøve å invertere fargene på bildet, og synes jeg ser noe der og, kan noen andre se noe? Eller er jeg gal? :wacky:

5158ED9C-C55B-42FC-AED5-17A907892E4F.png
4611BCCC-F8E8-4241-88D5-71C4C223EF7D.png

Ååå, det var deilig! Følte meg helt gal pga alle symptomene jeg har, men det virket ikke til å synes på testene :wacky::cool: Da tester jeg litt videre de neste dagene, kanskje de blir litt sterkere:happy:
Masse lykke til! Jeg krysser fingrene for tydeligere strek allerede i morgen! :love2

Tatt noen ny test i dag? :Heartpink
Åå, så søt du er som spør! Ikke noe sterkere strek, og har vært litt lyserødt på papiret. Det skal vel også doble seg i løpet av noen dager har jeg lest meg frem til tidligere her, så jeg tester igjen i morgen og evt. søndag hvis ikke tante rød kommer :happy:

Åå, så søt du er som spør! Ikke noe sterkere strek, og har vært litt lyserødt på papiret. Det skal vel også doble seg i løpet av noen dager har jeg lest meg frem til tidligere her, så jeg tester igjen i morgen og evt. søndag hvis ikke tante rød kommer :happy:
Masse lykke til med testing videre, krysser fingrene for stigning de kommende dagene :love2

Back
Topp