Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Gratulerer!!!Vis vedlegget 396544
Vis vedlegget 396545
Jeg tør nesten ikke å tro det. Etter 2,5 tunge år med prøving uten en eneste positiv test og planlagt IVF-oppstart i mars, og så går det på første forsøk etter vi tok en gjennomskylling av egglederne (gynekologen min nevnte aldri at det var lurt å få sjekket, men da de spurte om jeg hadde gjort det på Riksen, tenkte jeg det skader jo ikke å få sjekket om de er åpne). Har fått diagnostisert PCOS. Skjønte først i etterkant at selve prosedyren (mine var nok litt tette for de måtte jobbe en del med særlig den ene) gir litt økt sjanse for å bli gravid de første 2-3 syklusene, så vi kjørte på de neste dagene og særlig opp mot EL. Hvis jeg har regnet riktig er jeg 4+2 i dag Krysser fingrene for at dette går veien. Er uansett bare så lykkelig over å endelig oppleve en positiv test! Bildene over er fra i går (to positive babyplan) og i dag (digital + to babyplan). Nå tror jeg at jeg venter noen dager med å teste igjen…

Tusen takk! Og gratulerer til deg òg!Gratulerer!!!![]()
Gratulerer! Da var det kanskje skyllingen som gjorde susen! Det er så utrolig god følelse å få positiv test når man har prøvd lenge!Vis vedlegget 396544
Vis vedlegget 396545
Jeg tør nesten ikke å tro det. Etter 2,5 tunge år med prøving uten en eneste positiv test og planlagt IVF-oppstart i mars, og så går det på første forsøk etter vi tok en gjennomskylling av egglederne (gynekologen min nevnte aldri at det var lurt å få sjekket, men da de spurte om jeg hadde gjort det på Riksen, tenkte jeg det skader jo ikke å få sjekket om de er åpne). Har fått diagnostisert PCOS. Skjønte først i etterkant at selve prosedyren (mine var nok litt tette for de måtte jobbe en del med særlig den ene) gir litt økt sjanse for å bli gravid de første 2-3 syklusene, så vi kjørte på de neste dagene og særlig opp mot EL. Hvis jeg har regnet riktig er jeg 4+2 i dag Krysser fingrene for at dette går veien. Er uansett bare så lykkelig over å endelig oppleve en positiv test! Bildene over er fra i går (to positive babyplan) og i dag (digital + to babyplan). Nå tror jeg at jeg venter noen dager med å teste igjen…

Gratulerer så utrolig mye! Kan ikke forestille meg hvordan det er å prøve så lenge. Vi hadde delvis frivillig/delvis pålagt karantene på 12 mnd fra vi bestemte oss til vi kunne begynne å prøve (pga sykdom). Jeg synes det var tøft, men det blir jo peanuts i forhold til det dere har gått gjennom!Vis vedlegget 396544
Vis vedlegget 396545
Takk! Ja, virkelig en god følelse!Gratulerer! Da var det kanskje skyllingen som gjorde susen! Det er så utrolig god følelse å få positiv test når man har prøvd lenge!![]()
![]()

Tusen takk!Gratulerer så utrolig mye! Kan ikke forestille meg hvordan det er å prøve så lenge. Vi hadde delvis frivillig/delvis pålagt karantene på 12 mnd fra vi bestemte oss til vi kunne begynne å prøve (pga sykdom). Jeg synes det var tøft, men det blir jo peanuts i forhold til det dere har gått gjennom!
Masse lykke til!
Ja, så lang tid med prøving går virkelig utover psyken. Man blir så redd for at det aldri skal gå! Så nå krysser vi fingrene for at det fortsetter riktig vei! Åh! Det høres også vanskelig ut å måtte vente så lenge før man kunne sette igang.

Ser strek!Jeg har testet med Metode-strips i dag igjen, og igjen synes jeg at jeg ser en svaaak skyggestripe der. Har IKM på søndag (ca., i følge tracker). Så et sted at hvis det var en svak test, så kunne man prøve å invertere fargene på bildet, og synes jeg ser noe der og, kan noen andre se noe? Eller er jeg gal?
Vis vedlegget 396613
Vis vedlegget 396614

Ååå, det var deilig! Følte meg helt gal pga alle symptomene jeg har, men det virket ikke til å synes på testeneSer strek!![]()

Masse lykke til! Jeg krysser fingrene for tydeligere strek allerede i morgen!Ååå, det var deilig! Følte meg helt gal pga alle symptomene jeg har, men det virket ikke til å synes på testeneDa tester jeg litt videre de neste dagene, kanskje de blir litt sterkere
![]()

Tatt noen ny test i dag?Ååå, det var deilig! Følte meg helt gal pga alle symptomene jeg har, men det virket ikke til å synes på testeneDa tester jeg litt videre de neste dagene, kanskje de blir litt sterkere
![]()

Åå, så søt du er som spør! Ikke noe sterkere strek, og har vært litt lyserødt på papiret. Det skal vel også doble seg i løpet av noen dager har jeg lest meg frem til tidligere her, så jeg tester igjen i morgen og evt. søndag hvis ikke tante rød kommerTatt noen ny test i dag?![]()

Masse lykke til med testing videre, krysser fingrene for stigning de kommende dageneÅå, så søt du er som spør! Ikke noe sterkere strek, og har vært litt lyserødt på papiret. Det skal vel også doble seg i løpet av noen dager har jeg lest meg frem til tidligere her, så jeg tester igjen i morgen og evt. søndag hvis ikke tante rød kommer![]()