BabyØnske2023
Flørter med forumet
Er det noe gruppe for september 2023, eller er det for tidlig enda?
Finner ikke noe ved søk
Finner ikke noe ved søk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var en for noen dager siden hvor jeg ble medlem i sammen med 25+ andre damer..men plutselig idag var den borteEr det noe gruppe for september 2023, eller er det for tidlig enda?
Finner ikke noe ved søk![]()
Så rart.. noen som opprettet gruppen som mistet kanskje og bare avslutta gruppaDet var en for noen dager siden hvor jeg ble medlem i sammen med 25+ andre damer..men plutselig idag var den borte![]()
Av min erfaring kommer slike grupper ganske raskt, men med "lukket modus" så man kan ikke se hvem som er i gruppa uten at man er i den selvTror ikke så mange vil melde seg inn før man har gjort det offentlig for andre. Så tipper det kanskje dukker opp når vi når uke 12![]()
lukket modus og «taushetsplikt», tenker jeg
Kunne lett ha opprettet en, men jeg orker ikke å være admin ass. Er det for mai 2017, og det har ikke bare vært stas 

Får si ifra her når det er noen som føler kallet med å lage en
Det finnes vel alltid noen som vil ta på seg ansvaretJeg kan opprette gruppa om noen tar over admin-ansvaret etter hvert(feks etter uke 12)Gjør ikke meg noe om folk ser jeg er gravid
![]()
Hva gjør man som admin?Jeg kan opprette gruppa om noen tar over admin-ansvaret etter hvert(feks etter uke 12)Gjør ikke meg noe om folk ser jeg er gravid
![]()
Jeg kan sikkert ta over når jeg nærmer meg 12 ukerJeg kan sikkert hjelpe til jeg også..Hva gjør man som admin?Jeg kan sikkert ta over når jeg nærmer meg 12 uker
kan Forøvrig være admin jeg også
Finner ikke gruppakan Forøvrig være admin jeg også
![]()
Forespørsel sentLogg inn på Facebook
Logg inn på Facebook og begynn å dele og få kontakt med venner, familie og folk du kjenner.www.facebook.com
Jeg finner ikke gruppa jeg.
Jeg finner ikke gruppa jeg.