Facebook gruppe?

Det var en for noen dager siden hvor jeg ble medlem i sammen med 25+ andre damer..men plutselig idag var den borte:rolleyes:
Så rart.. noen som opprettet gruppen som mistet kanskje og bare avslutta gruppa
Tror ikke så mange vil melde seg inn før man har gjort det offentlig for andre. Så tipper det kanskje dukker opp når vi når uke 12 :)
Av min erfaring kommer slike grupper ganske raskt, men med "lukket modus" så man kan ikke se hvem som er i gruppa uten at man er i den selv :)

Jeg har også leitet.. har også sett at august og juli har, og de er jo ikke så veeeldig mye lengre påvei :smiley-ashamed008 lukket modus og «taushetsplikt», tenker jeg

Har alltid blitt opprettet tidlig i de jeg har vært med i/er med i :shy: Kunne lett ha opprettet en, men jeg orker ikke å være admin ass. Er det for mai 2017, og det har ikke bare vært stas :hilarious:

Ja jeg får ha tålmodighet og vente på at andre opprettter også for jeg er heller ikke interessert i admin jobb :wacky:

Har også lett etter en termingruppe :playful: Får si ifra her når det er noen som føler kallet med å lage en:greet025

Gikk inn hit for å spørre om det samme. Skulle melde meg inn i den gruppen med 25 stykk i forgårs, men så den plutselig var borte i går. Håper noen føler kallet til å opprette en snart Tørr ikke gjør det selv, da admin ofte er synlig når man søker på gruppa.

Jeg kan gjerne være med som admin på gruppa. Men hva gjør man? Vil helst bli det når jeg har vært på tidlig ultralyd i uke 12 på sykehuset :)

Back
Topp