Dro fra legen å var bare irritert, skulle jo ta blodprøver, ringte på morgen og avtalte det, de ville også ha meg inn til en lege, fikk beskjed om å komme kl 2, kom dit 15 min før, ble sittende nesten en time å vente, fikk komme inn til lege ca kl 15.45.
Legen stille meg noen spørsmål, sa bare vi skal ta blodprøver å se utvikling, må ta en dag av gangen å se hva som skjer ( ja det er jeg fullt klar over) hun sendte meg tilbake til laboratoriet, hvor jeg fikk beskjed at de hadde ropt meg opp (når jeg var inne hos legen) og siden jeg ikke kom var det for sent, de hadde stengt ( for 3 min siden) og jeg måtte komme tilbake i morgen.
Planen til lege var at jeg skulle ta prøve i dag og fredag, men siden jeg ikke fikk ta i dag og må vente til i morgen så kanskje jeg ikke får tatt andre prøve på fredag heller?
Ingen der kunne svare meg på det heller.
Så nå er jeg både deprimert og sur over hele greia, i tillegg var det litt mer blod når jeg kom hjem, igjen er det ikke store mengdene og det er brunt, men jeg gir fullstendig opp denne dagen.
Takk for at dere tenker på meg