Spotting

Krysser fingrene ❤️❤️

Krysser fingrene for deg!!

Nope tror ikke det her går vår vei altså:-(

Blør litt mer, ikke mye, men det er litt mer og tynnere i konsistens, fremdeles relativ mørk og brun i farge, og med noe lavere hcg målinger i dag enn hva jeg skulle likt å se så er nok dette noe som ender i SA/MA vil jeg tro. Har også litt mild murring i mage/rygg.

Vil bare bli ferdig med det her. Og vet ikke om det blir å prøve på en til om dette ikke går veien, det har vi ikke diskutert.

Nope tror ikke det her går vår vei altså:-(

Blør litt mer, ikke mye, men det er litt mer og tynnere i konsistens, fremdeles relativ mørk og brun i farge, og med noe lavere hcg målinger i dag enn hva jeg skulle likt å se så er nok dette noe som ender i SA/MA vil jeg tro. Har også litt mild murring i mage/rygg.

Vil bare bli ferdig med det her. Og vet ikke om det blir å prøve på en til om dette ikke går veien, det har vi ikke diskutert.
Huff så trassig. Har du fått resultatet fra dagens måling? Vurdert få en henvisning til sykehuset for til og kansje du kan få noen piller som setter det skikkelig i gang om det går den veien?

Huff så trassig. Har du fått resultatet fra dagens måling? Vurdert få en henvisning til sykehuset for til og kansje du kan få noen piller som setter det skikkelig i gang om det går den veien?
Jeg skal på legen igjen i morgen, får en tilbakemelding etter siste prøve og en «plan» videre da. Oppdaterer etter legetimen i morgen.

Jeg skal på legen igjen i morgen, får en tilbakemelding etter siste prøve og en «plan» videre da. Oppdaterer etter legetimen i morgen.
Krev en ul for å se om det er liv! Helt utrolig hvor lenge man skal gå å ikke vite noe :smiley-angelic003 :Heartred

338 sist torsdag
416 i går,

For lite stigning og for lave nivåer. Ser ut som en MA. Eller påstartet abort,

Lege ringt gynekologisk poliklinikk når jeg var der å drøftet med de. Får ikke komme inn til noe UL enda. Ny hcg måling i dag og sykmeldt ut uken for å se om kroppen fikser opp i det selv. Ellers blir det ut på sykehuset om noen dager for UL og mulig abortpiller.

Så dessverre ser det ikke ut som jule mirakelet vårt blir noe av :arghh:

Ganske knust, og kjenner at det tyngste er å bare måtte gå rundt med dette. Var så mye lettere når jeg hadde SA og alt bare satte i gang å skje med en gang:’-/

Ønsker dere resten av gjengen lykke til videre!

Det var skikkelig trist å lese! Sender deg mange klemmer ❤️❤️ håper kroppen ordner opp selv og at du blir raskt gravid igjen med en terminspire ❤️

338 sist torsdag
416 i går,

Lege ringt gynekologisk poliklinikk når jeg var der å drøftet med de. Får ikke komme inn til noe UL enda. Ny hcg måling i dag og sykmeldt ut uken for å se om kroppen fikser opp i det selv. Ellers blir det ut på sykehuset om noen dager for UL og mulig abortpiller.

Ganske knust, og kjenner at det tyngste er å bare måtte gå rundt med dette. Var så mye lettere når jeg hadde SA og alt bare satte i gang å skje med en gang:’-/

Så utrolig trist å lese:(:Heartred Føler virkelig med deg. Håper kroppen ordner opp raskt så du kan komme deg videre. Hold oss gjerne oppdatert. Varme tanker og styrkeklemmer til deg! <3

338 sist torsdag
416 i går,

Så ufattelig trist. Godt du har fått sykemelding. Forferdelig at du ikke bare kunne få komme inn å få sjekket og hjelp til å bli feridg med det. Fatter ikke at det skal være så vanskelig. Bare vær obs på smerter at den ikke sitter feil sted. Sender deg styre klemmer og gjerne oppdater hvordan det går med det ❤️

Ny oppdatering!

Så etter jeg hadde reist hjem ringte de fra gynpol på sykehuset, de hadde hatt en avbestilling og ville ha meg inn i dag.

Så nå er det bekreftet at dette ikke blir noe barn av. Men bra jeg fikk time i dag for det er oppdaget Exu- så nå får jeg nye blodprøver, sprøyte siden jeg er resus minus, døgn åpent direkte nr tilfelle det sprekker og jeg må akutt opereres.

Det her er tidenes tøffeste dag altså, men glad jeg har fått mer klare svar.

Dette var trist lesing. :sorry: Håper du slipper komplikasjoner fra nå av. Varme tanker og en god klem sendes. ❤️

Ny oppdatering!

Så etter jeg hadde reist hjem ringte de fra gynpol på sykehuset, de hadde hatt en avbestilling og ville ha meg inn i dag.

Så nå er det bekreftet at dette ikke blir noe barn av. Men bra jeg fikk time i dag for det er oppdaget Exu- så nå får jeg nye blodprøver, sprøyte siden jeg er resus minus, døgn åpent direkte nr tilfelle det sprekker og jeg må akutt opereres.

Det her er tidenes tøffeste dag altså, men glad jeg har fått mer klare svar.
Herlighet for en tøff dag du har men så bra du fikk komme til på sykehuset. Håper virkelig kroppen din ordner opp selv så du slipper opperasjon. Sender deg mangen styrke klemmer

Oppringt av gyn legen i kveld, de har hatt møte og diskutert meg, de hadde bestemt at jeg skal tilbake på sykehus kl 8 i morgen. Da skal jeg møte opp å være forberedt på først og fremst tablett behandling, men med mulighet for at det fort kunne snu å bli operasjon, så jeg skulle faste for sikkerhets skyld. Kjenner at jeg tror jeg skal pakke en veske i dag med det «essensielle» tilfelle det brått skulle bli operasjon.

Har grått og grått tidligere i dag, kost masse med 4 åring lykkepillen min. Og nå er jeg bare innstillt på å stå i det å få fra meg det kroppslige så får jeg pleie psyken etterpå.

De har også mast mye om samtaler på jobb for å følge meg opp (de har ikke vist hva som har foregått her bare at jeg er sykmeldt) så jeg har fått snakket med leder i dag å informert hva som skjer så de slutter å mase og vet at jeg blir nok borte en stund.

Lykke til i morgen. Håper de hjemme pleier godt med deg no. Ikke så lett for de å skjønne hva vi går igjenom etterpå heller. Men gi deg den tiden du trenger etterpå uansett hva de rundt deg sier ❤️❤️

Godt å bli ferdig med det når en først er i den situasjonen! Håper det går greit og st du får tatt godt vare på deg selv etterpå ❤️❤️ lykke til!

Back
Topp