Jeg har blødd litt rødbrunt blod i dag, ikke helt ferskt heldigvis, men nok til å gi bekymring, jeg «føler» meg foreløpig gravid enda, i går og i dag har kvalmen startet å melde seg samtidig som jeg føler fremdeles jeg har den rare gravid følelsen i magen i perioder. Og det har hittil ikke utviklet seg noe rie lignende smerter som det gjorde den gang jeg hadde SA for 5 år siden. Så jeg håper dette kun var spotting.
Tenker jeg blir å ringe legen i morga å prøve å få målt stigning.
Men kjenner at det her går veldig på psyken og jeg er litt nervevrak. Skulle ha opplæringsansvar på jobb hele uken, men kjenner at jeg ikke takler det nå, måtte reise hjem fra jobb tidligere i dag for jeg taklet ikke sitte der etter jeg oppdaget spotting.
Jeg vet det kan gå bra eller det kan gå dårlig, men er det noen som har positive erfaringer etter spotting å dele, eller hvordan dere har gjort det mtp jobb i lignende situasjon?
Tenker jeg blir å ringe legen i morga å prøve å få målt stigning.
Men kjenner at det her går veldig på psyken og jeg er litt nervevrak. Skulle ha opplæringsansvar på jobb hele uken, men kjenner at jeg ikke takler det nå, måtte reise hjem fra jobb tidligere i dag for jeg taklet ikke sitte der etter jeg oppdaget spotting.
Jeg vet det kan gå bra eller det kan gå dårlig, men er det noen som har positive erfaringer etter spotting å dele, eller hvordan dere har gjort det mtp jobb i lignende situasjon?