Noen som har erfaring med disse graviditetstestene kjøpt hos Boots Apotek? Vi prøver ikke. Jeg fødte for bare 3 mnd siden. Jeg fullammer (inkl. flere ganger om natten) og har ikke fått tilbake mensen enda. I tillegg har vi bare hatt samleie én gang etter fødsel. Jeg husker ikke når det var, men det er hvert fall mindre enn fem uker siden. Altså liten sannsynlighet for graviditet, men tenkte jeg skulle ta en test for sikkerhets skyld i dag før jeg drakk litt champagne fordi jeg har kjent på litt bekkensmerter siste to nettene. (Hadde mye bekkensmerter i forrige svangerskap). Har også hatt litt menstruasjonslignende murringer.
Jeg tok en test litt i hui og hast i dag ettermiddag mens jeg gjorde meg klar for nyttårsbesøk og forventet negativ resultat. Den så også negativ ut (men væsken hadde ikke trekt gjennom hele vinduet enda, men kunne se kontrollstreken) så jeg fortet meg å kaste den. Jeg tok en ny titt nå flere timer senere og ser en tydelig strek. Er enda tydeligere enn på bildene. Jeg vet testen ikke er gyldig så lenge etter, men nå ble jeg litt nervøs og kjenner på litt blandede følelser..
Hva tenker dere? Får vel svar om å ta ny test, og det må jeg vel. Men har uansett ingen liggende og er bortreist på familiebesøk så får ikke testet med det første.
Jeg tok en test litt i hui og hast i dag ettermiddag mens jeg gjorde meg klar for nyttårsbesøk og forventet negativ resultat. Den så også negativ ut (men væsken hadde ikke trekt gjennom hele vinduet enda, men kunne se kontrollstreken) så jeg fortet meg å kaste den. Jeg tok en ny titt nå flere timer senere og ser en tydelig strek. Er enda tydeligere enn på bildene. Jeg vet testen ikke er gyldig så lenge etter, men nå ble jeg litt nervøs og kjenner på litt blandede følelser..
Hva tenker dere? Får vel svar om å ta ny test, og det må jeg vel. Men har uansett ingen liggende og er bortreist på familiebesøk så får ikke testet med det første.

Fullammet første og andre var flaskebarn, så fult mulig