Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det forumet kom fortDa får vi se hva året bringer…![]()

Så koselig da! Jeg tror sjokoladekake er mest populært.Barnehagen barna har gått i har kontaktet meg og vil at jeg skall bake kake til personellet da de skall markere jubileum for bhg. De ende de ønsker er navn og år på bhg eller så får jeg selv velge hvordan kaken skall se ut og hva den skall vær for fyll. De har ju sett og smakt en del kaker fra meg og sier jeg er så kreativ så jeg kan velge alt annet. Jeg vil ju selvfølgelig at det skall vær en super kake der de er fornøyde. Så tenker jeg skall jeg ta sjokolade bunn eller sukkerbunn til kaken. Så nå vil jeg spør her inne litt
Hva syns dere?
Ja veldig koselig. Jeg setter ju pris på at de heller spør meg en at bestille på bakeriSå koselig da! Jeg tror sjokoladekake er mest populært.![]()

Jammen er du snill da! Håper kommunen betaler for den da, du er verd den betalingen. Det er så fint med barnhageansatte som ser ungene dine, der var vi heldige også.Ja veldig koselig. Jeg setter ju pris på at de heller spør meg en at bestille på bakeriMen får all del det er en flott barnehage med fantastiske ansatte som har var der for oss i både gode og vonde dager.
Så selvfølgelig så skall jeg med glede bake for de.
Lurer på om kommunen betaler for den jubileum kaken eller de ansatte av egen kasse de har. Må nesten spør litt forsiktig. Visst ansatte betaler fra egen kasse da vil jeg gi det som en gave fra oss![]()

Har vart mye møter og takk vare at barnehagen hjalp oss og var villige til at hjelpe oss at begynne EIBI programmet vi fikk tilbud om fra BUP pga minste med diagnose så har det var tett samarbeid og mye tårer og glede. Og takk vare den gode personellet og samarbeid så er minste med diagnose fungerande så bra idag. Vi har ju fått en nytt bra liv med gutten etter de jobbet med programmet EIBI.Jammen er du snill da! Håper kommunen betaler for den da, du er verd den betalingen. Det er så fint med barnhageansatte som ser ungene dine, der var vi heldige også.![]()
Dere som har jenter. Hvor tidlig fekk de hår her og der? Har en som er veldig tidlig og nekter at evt komme seg til legen for evt sjekk.
Var selv også i den alderen 12-13. men jenta her alt for tidlig.Har bare små unger, men det var mellom 12 og 13 år for min egen del husker jeg![]()
Hvir gammel er hun?Var selv også i den alderen 12-13. men jenta her alt for tidlig.
8 årHvir gammel er hun?
Det er for tidlig ja! Du kan jo eventuelt ta en snakk med legen hennes før du tar henne med? Så kan du høre hva legen tenker om det uten at hun er i rommet og blir flau på en måte8 år
Ja har tenkt ta en snakke med legen for hun blir med. Hun hadde en periode i høst der hun var glad/ sur og grein om hverandre. Snakket med legen da og hun ville vi skulle vente litt. Men nå skall jeg snakke med lege og evt få timeDet er for tidlig ja! Du kan jo eventuelt ta en snakk med legen hennes før du tar henne med? Så kan du høre hva legen tenker om det uten at hun er i rommet og blir flau på en måte