Solas dagbok ❤️ Gravid med nr.2

Det tok litt tid før ELtestene mine ble positive da jeg var gravid. Typ streken på g-testen var ikke til å ta feil av når eggløsningstesten var nesten positiv. Men dette kan jo kanskje variere? Aner ikke:arghh:
Altså. Er det rart man blir tullete? :hilarious: Kanskje jeg får ta en el test til, så se hva som kommer ut av den. Haha. Herregud.

Hm. Metode testen når den er tørket, dette må jo være en skygge. Ellers hadde jo makesure også vært noe på.
2B815AEF-A93E-4C34-A2B0-CB5A1F30D637.jpeg
90B7B85D-D36D-4002-B621-25037D93CDAA.jpeg
CB9E7DA6-2886-4C82-A69F-80AEC1891B5F.jpeg

Det var nok bare skygge. Tr kommer nok nå, med litt rosa på papiret.
Bare å brette opp armene for en ny pp :dance008

Søren óg :sorry: Rosa begge to i dag vi da! Jeg fikk antydning til brun utflod på papiret da jeg tørket meg. Tenkte jeg skulle sjekkelivmortappen, da var det rosa utflod :chicken: Hvor lange sykluser pleier du å ha? Kanskje vi havner i samme IKM-gruppe. Er så godt å ta følge med noen. Men jeg veit ikke hvordan syklusene mine blir framover :nailbiting: Før forrige graviditet og svangerskapsavbruddet var de på 29 dager.

Søren óg :sorry: Rosa begge to i dag vi da! Jeg fikk antydning til brun utflod på papiret da jeg tørket meg. Tenkte jeg skulle sjekkelivmortappen, da var det rosa utflod :chicken: Hvor lange sykluser pleier du å ha? Kanskje vi havner i samme IKM-gruppe. Er så godt å ta følge med noen. Men jeg veit ikke hvordan syklusene mine blir framover :nailbiting: Før forrige graviditet og svangerskapsavbruddet var de på 29 dager.
Ja :sorry: At det liksom ikke bare kan gå!
Jeg gjorde akkurat det samme, og i det jeg skulle sjekke så sa jeg vær så snill, vææær så snill å ikke tr nå. Men joda.
Jeg har ca 28-30 dager. Så havner i ikm gruppe 1 hvis jeg ikke tar feil?
Hva med deg? Jeg er veldig enig! Godt å ha noen å følge.
Men hvis du fortsatt har 29 dager så burde vi jo havne i samme?
Bare litt usikker på neste pp, da jeg skal opereres for utredning av endometriose den 20, og el skal være ca 23-24/12 :hilarious:

Ja :sorry: At det liksom ikke bare kan gå!
Jeg gjorde akkurat det samme, og i det jeg skulle sjekke så sa jeg vær så snill, vææær så snill å ikke tr nå. Men joda.
Jeg har ca 28-30 dager. Så havner i ikm gruppe 1 hvis jeg ikke tar feil?
Hva med deg? Jeg er veldig enig! Godt å ha noen å følge.
Men hvis du fortsatt har 29 dager så burde vi jo havne i samme?
Bare litt usikker på neste pp, da jeg skal opereres for utredning av endometriose den 20, og el skal være ca 23-24/12 :hilarious:
Jeg regnet uke 2, men det er når jeg regner med at første syklusdag starter på mandag eller tirsdag. For jeg blør ikke enda, hadde bare rosa utflod da jeg tok finger’n oppi :angelic: Så kan ikke sette CD1 i dag, må ta det når blødningen og tampongen kommer :hilarious: Blør du såpass at CD1 blir i dag? :dead:

Jeg vet ikke noe om den operasjonen.. gjør det vondt med sex, tro :nailbiting:

Jeg regnet uke 2, men det er når jeg regner med at første syklusdag starter på mandag eller tirsdag. For jeg blør ikke enda, hadde bare rosa utflod da jeg tok finger’n oppi :angelic: Så kan ikke sette CD1 i dag, må ta det når blødningen og tampongen kommer :hilarious: Blør du såpass at CD1 blir i dag? :dead:

Jeg vet ikke noe om den operasjonen.. gjør det vondt med sex, tro :nailbiting:
Det kommer på papiret hver gang jeg tørker , så jeg tok i en tampong. Men hvis el blir på samme dag som denne pp vil jeg havne uke 2 :hilarious:
Har hatt noen sykluser som
Har vært veldig korte, men har jo hatt el på cd 10 og sann. Så denne pp var mer normal :bag:
Jeg vet ikke, tenkte forhøre meg litt her på BV :happy:

Det kommer på papiret hver gang jeg tørker , så jeg tok i en tampong. Men hvis el blir på samme dag som denne pp vil jeg havne uke 2 :hilarious:
Har hatt noen sykluser som
Har vært veldig korte, men har jo hatt el på cd 10 og sann. Så denne pp var mer normal :bag:
Jeg vet ikke, tenkte forhøre meg litt her på BV :happy:
Såpass ja :joyful: Her har det ikke vært noe mer på papiret, finner litt når jeg roter i skjeden bare. Så jeg tror det drøyer til mandag/tirsdag. Typisk om vi havner i hver vår IKM-gruppe, men det får gå, fortsatt håp om å havne i samme termingruppe i det minste. Er ikke mange dagene som skiller oss, med mindre kroppen min fucker det til :wacky:

Såpass ja :joyful: Her har det ikke vært noe mer på papiret, finner litt når jeg roter i skjeden bare. Så jeg tror det drøyer til mandag/tirsdag. Typisk om vi havner i hver vår IKM-gruppe, men det får gå, fortsatt håp om å havne i samme termingruppe i det minste. Er ikke mange dagene som skiller oss, med mindre kroppen min fucker det til :wacky:
Ja. Det var typisk! Jeg følger dagboken din da, så vi får følge med der :happy:
Litt usikker på om jeg skal cd 1 i går eller i dag. Synes det er så vanskelig. Jeg har jo tidligere alltid hatt pang! Det kom mensen.
Men det siste året så begynner fet ofte i det små. Men mye nok til at jeg tar tampong. :meh:
Håper sann for deg nå! Så mye som du har vært igjennom :Heartred

Ja. Det var typisk! Jeg følger dagboken din da, så vi får følge med der :happy:
Litt usikker på om jeg skal cd 1 i går eller i dag. Synes det er så vanskelig. Jeg har jo tidligere alltid hatt pang! Det kom mensen.
Men det siste året så begynner fet ofte i det små. Men mye nok til at jeg tar tampong. :meh:
Håper sann for deg nå! Så mye som du har vært igjennom :Heartred
Ja :love017 Blitt noe klokere? Jeg har begynt å spotte, så håper CD1 blir i morgen :dance008

Ja :love017 Blitt noe klokere? Jeg har begynt å spotte, så håper CD1 blir i morgen :dance008
Jeg tror jeg er på cd 3 i dag. Synes det ble for mye for å bare ta det som spotting. Og siden den friske blødningen kom såpas tidlig på dagen. :bag:
Men tror ikke det blir noen pp denne mnd, med operasjon osv. skulle det bli så er det bare bonus. Men lest at man må vente med sex 2-7 dager etter inngrepet. Så det kan gå, men spørs jo hvordan man føler seg. :sorry:
Så dette får bli mnd med operasjon på meg og sædprøve på mannen. Før vi skal i samtale med gyn og sette oss på ivf lista :love7
Jeg skal følge spent med i kulissene da :Heartred

Overtroisk

Jeg som mange andre leter etter håp overalt! Etter å ha sett mange fått en reading fra etsy som stemmer klarte jeg ikke å dy meg.

Hvis vi kommer på ivf lista nå på nyåret, med noen mnd ventetid så kan det jo faktisk stemme. Så vi får se da :Heartred
1E8F737C-C5DF-4332-B923-30308F296A35.jpeg
7E724B91-5B0F-433A-ACA1-C391BE03C283.jpeg
77991FE6-4905-4D53-92EF-350EF95535DC.jpeg

Denne har da gått meg hus forbi:nailbiting: Håper du får de 2 magiske strekene på testen i 2023:love017:smiley-angelic001:Heartred

Jeg tror jeg er på cd 3 i dag. Synes det ble for mye for å bare ta det som spotting. Og siden den friske blødningen kom såpas tidlig på dagen. :bag:
Men tror ikke det blir noen pp denne mnd, med operasjon osv. skulle det bli så er det bare bonus. Men lest at man må vente med sex 2-7 dager etter inngrepet. Så det kan gå, men spørs jo hvordan man føler seg. :sorry:
Så dette får bli mnd med operasjon på meg og sædprøve på mannen. Før vi skal i samtale med gyn og sette oss på ivf lista :love7
Jeg skal følge spent med i kulissene da :Heartred
Åh, håper du ikke merker at du har blitt operert, at formen blir såpass bra! Kjedelig om det skal ødelegge en mulighet, selvom det fortsatt er håp senere så klart :Heartred

Åh, håper du ikke merker at du har blitt operert, at formen blir såpass bra! Kjedelig om det skal ødelegge en mulighet, selvom det fortsatt er håp senere så klart :Heartred
Ja. Det er veldig kjedelig. En hel pp føles jo ut som en evighet i denne prøvingen :Heartred

Jaja. Denne pp’n er jeg ingen prøver da alt kræsjer med operasjon og el.
Jaja. Skulle ta blodprøver denne gang, var sikker på at det var syklusdag 5. satt opp en time hos legen. Reiste for å hente rekvisisjonen leste da at det skulle taes på suklusdag 3…
Så ja. Da var jeg jo på syklusdag 5 da.
Så da må jeg vente til nyåret da! :meh:
Samboer skal sjekke seg neste uke!
Så på mandag skal jeg ringe og høre om
Vi kan få time hos gyn litt tidligere!

Kjedelig det ble sånn :confused:

Back
Topp