Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tvillinger?Ringtesten har stemt på begge mine!
Sirkel= jente
Frem og tilbake= gutt.
Prøvde nå bare for gøy og den gikk TYDELIG i store sirkler, før den plutselig byttet og gikk tydelig frem og tilbake! Dette skjedde hver gang jeg prøvde på nytt.
Har dere prøvd?![]()

Tvillinger?
Jeg har tatt en annen versjon av ringtesten som forteller deg hvor mange barn du skal få, kjønn på barna og rekkefølgen. Gjorde det vel da jeg var 16-17 år gammel. Jeg fikk jente, gutt og så jente på testen. Om jeg er gravid med jente denne gang, så stemte den testen 100% siden jeg fikk jente først og gutt andre gang![]()
Satser på det er en Shiiit!!! Jeg elsker sånn her btw! Men så sjukt at det stemte på ALLE!! Kan man utføre det på seg selv tro? Hadde vært sjuuukt spennende å se om det stemte på de jeg har til nå og lille i magenDette mener mange er overtroisk, men siden jeg tror på mye rart så syns jeg det var gøy å prøve.
Det sies og at denne versjonen kan vise alle barn den personen der noen gang kommer til å være gravid med. Altså skal den i teorien funke på en dame på 90 år som også er ferdig med alle kids for leeenge siden.
Jeg har hørt at for at det skal funke så må det være en forlovelsesring som tres inn i et tynt gullsmykke (Når jeg har gjort dette på andre har jeg gjort det slik i hvert fall). Så skal man legge armen til den testen skal utføres på på en benk eller lignende med håndflaten opp sånn at armen hviler. Så holde det smykket med ringen 3-5 cm over pulsen i håndleddet. Da skal man støtte smykket sånn at det henger helt stille over håndleddet og så bare vente. Da begynner det å røre på seg selv.
- sirkel betyr tvillinger, tror at om sirkelen går med klokka så er det jente, mot klokka så er det gutt (men dette husker jeg ikke sikkert)
- at den står helt stille og ikke beveger seg betyr at man ikke noen gang blir gravid
- for jente og gutt se bilde, visste ikke hvordan jeg skulle forklare.
Selv har jeg prøvd dette på veldig mange og hittil stemt på absolutt alle![]()
- prøvde på min bestemor som var 98 år gammel, og jeg fikk opp alle barna hun har fått, alle som døde og alle spontanaborter. Totalt 12 barn.
- prøvde på ene kusinen min sto smykket helt stille (betyr at du aldri blir gravid) og det har stemt hittil. Hun er 43 år og har verken mann eller barn.
- prøvde på andre kusinen min kom det gutt, jente, tvillinger, jente (dette var kanskje for 18 år siden, og alle ungene stemte)
- prøvde på tredje kusinen min fikk gutt, jente, gutt for noen år siden, hun er bare 25 år gammel og har allerede fått første gutt.
- prøvde på tanta mi som på det tidspunktet hadde en sønn på 12 år og hadde ingen planer om flere barn, på henne kom det opp gutt og så tvilling jenter. Hun fikk tvillingjenter to år etter testen.
Takk for at du delte så utfyllende med bilde og alt Kan ikke stemme bestandig, men moro å prøve ulike greier mens man venterSniker, stemte ikke her, og vi fikk veldig godt sikt mellom beina på OUL
Søsteren min prøvde ut en del sånne ting, og flertallet tok feil![]()
Åjadda, vi tok alle disse dagen vi hadde vært på OUL, for å gjøre det litt mer spennende for familien før vi røpet detKan ikke stemme bestandig, men moro å prøve ulike greier mens man venter![]()
Søsteren min hadde egentlig villet gjøre de tingene lenge, men så gikk tiden fra oss, så da ble det i siste liten 
Jeg også elsker sånt herShiiit!!! Jeg elsker sånn her btw! Men så sjukt at det stemte på ALLE!! Kan man utføre det på seg selv tro? Hadde vært sjuuukt spennende å se om det stemte på de jeg har til nå og lille i magenTakk for at du delte så utfyllende med bilde og alt
![]()
Men spesielt når det stemmer! Trodde jo ikke på dette her før jeg gjorde det på bestemor og ble sjokkert over at det stemte
Har egentlig mer troa på en altså Dette mener mange er overtroisk, men siden jeg tror på mye rart så syns jeg det var gøy å prøve.
Det sies og at denne versjonen kan vise alle barn den personen der noen gang kommer til å være gravid med. Altså skal den i teorien funke på en dame på 90 år som også er ferdig med alle kids for leeenge siden.
Jeg har hørt at for at det skal funke så må det være en forlovelsesring som tres inn i et tynt gullsmykke (Når jeg har gjort dette på andre har jeg gjort det slik i hvert fall). Så skal man legge armen til den testen skal utføres på på en benk eller lignende med håndflaten opp sånn at armen hviler. Så holde det smykket med ringen 3-5 cm over pulsen i håndleddet. Da skal man støtte smykket sånn at det henger helt stille over håndleddet og så bare vente. Da begynner det å røre på seg selv.
- sirkel betyr tvillinger, tror at om sirkelen går med klokka så er det jente, mot klokka så er det gutt (men dette husker jeg ikke sikkert)
- at den står helt stille og ikke beveger seg betyr at man ikke noen gang blir gravid
- for jente og gutt se bilde, visste ikke hvordan jeg skulle forklare.
Selv har jeg prøvd dette på veldig mange og hittil stemt på absolutt alle![]()
- prøvde på min bestemor som var 98 år gammel, og jeg fikk opp alle barna hun har fått, alle som døde og alle spontanaborter. Totalt 12 barn.
- prøvde på ene kusinen min sto smykket helt stille (betyr at du aldri blir gravid) og det har stemt hittil. Hun er 43 år og har verken mann eller barn.
- prøvde på andre kusinen min kom det gutt, jente, tvillinger, jente (dette var kanskje for 18 år siden, og alle ungene stemte)
- prøvde på tredje kusinen min fikk gutt, jente, gutt for noen år siden, hun er bare 25 år gammel og har allerede fått første gutt.
- prøvde på tanta mi som på det tidspunktet hadde en sønn på 12 år og hadde ingen planer om flere barn, på henne kom det opp gutt og så tvilling jenter. Hun fikk tvillingjenter to
Husker ikke om man kan gjøre det på seg selv.Er det sånn at en kan gjøre det på seg selv. Og må en få ringen til å stå i ro mellom hvert barn?

Den ringtesten skremmer meg litt altså.
Nå har jeg prøvd ved ulike tidspunkt.
På magen; sirkel på venstre side(såvidt) og frem og tilbake på høyre side (såvidt). Den
Over håndleddet.
Først går den vertikalt, så horisontalt, så i sirkel. Så stopper den.
Den har ikke endret retning, så helt likt som alle de andre gangene![]()
![]()

Ja litt for spennende syns jeg! Tok jo utvendig ul forrige fredag (6+1) men da så hun såvidt fosteranlegg inni livmora. Regner med hun kanskje ville sett om det var flere? Er henvist til innvendig så vi får nok vite tidsnok! Men jeg er jo tidenes mest nyskjerrige personSpennende![]()

Ja litt for spennende syns jeg! Tok jo utvendig ul forrige fredag (6+1) men da så hun såvidt fosteranlegg inni livmora. Regner med hun kanskje ville sett om det var flere? Er henvist til innvendig så vi får nok vite tidsnok! Men jeg er jo tidenes mest nyskjerrige person![]()
så det er mulig! Hadde du ny tul satt opp?Har ikke fått dato, men regner med enten denne eller neste ukeHar hørt om folk som ikke har sett det på tidlig tul, som har fått seg en overraskelse på oulså det er mulig! Hadde du ny tul satt opp?
Ringtesten var feil, eller retningen jenter og gutter er feil. Det skal være motsatt. Utførte den på mamma, meg selv og svigerinnen min i romjula og innså det da! Soooorrrryyy!!Ringtesten har stemt på begge mine!
Sirkel= jente
Frem og tilbake= gutt.
Prøvde nå bare for gøy og den gikk TYDELIG i store sirkler, før den plutselig byttet og gikk tydelig frem og tilbake! Dette skjedde hver gang jeg prøvde på nytt.
Har dere prøvd?![]()