Har en kar som hender seg prøver seg i søvne hvis det går for lenge mellom, så i natt måtte jeg avverge ikke mindre enn 4 prøvelser 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Mens han sover selv?Har en kar som hender seg prøver seg i søvne hvis det går for lenge mellom, så i natt måtte jeg avverge ikke mindre enn 4 prøvelser![]()

Ja, han husker ingenting av detMens han sover selv?![]()

FantastiskJa, han husker ingenting av det![]()
må bare spørre, har du noen gang gått vidre med det? Lurer litt hvordan det er å ha seg med en som sover 

Du har veldig i rett i det. Han er heldigvis veldig støttende og forståelsesfull. Bare jeg som tenker på han, som gjerne skulle hatt seg hver kveld.Får litt vondt av å høre at du får dårlig samvittighet, det er absolutt ikke noe du skal ha dårlig samvittighet forjeg er sikker på at mannen din har ikke noe i mot at dere ikke har sex når du ikke er i form - det er jo en frivillig sak, og begge må jo ha lyst
Er jo litt hans skyld også at du er sånn, så han kan i grunn takke seg selv
![]()

Ja, da har han våknet midt i og vært litt forundretFantastiskmå bare spørre, har du noen gang gått vidre med det? Lurer litt hvordan det er å ha seg med en som sover
![]()

FantastiskJa, da har han våknet midt i og vært litt forundret![]()
Det hadde aldri skjedd med min mann, han våkner av alt!