Sexlivet

Råååsaa

Forelsket i forumet
Junibollene 2023
Skjønner at ikke alle vil svare på d altså men må bare spørre.
E sexlivet dokkers eksisterende?
D e d ikke her, og kjenner på samvittigheta men e jo ikkefristende akkurat me denne formen :shifty: :wacky:

Vært en runde siden positiv test, og den var egentlig bare ubehagelig :hilarious:

Vi har ganske normalt sexliv fortsatt :) kan jo være det endrer seg raskt da, for nå er jeg i ganske crappy form.

er 6+6 idag og formen er ganske upåklagelig som gjør at lysten er der til å ha sex flere ganger i uken fortsatt men ser for meg at det endrer seg dersom jeg begynner å få flere symptomer etterhvert

Jeg er (om mulig) enda mer frisky enn før graviditeten. Så her får han kjørt seg :hilarious: Tror han er fornøyd!

2 runder etter positiv test.. mannen arbeider mye både på jobb og hjemme, og jeg er stuptrøtt/kvalm.. sliter litt med å finne tid/prioritere romantikk for tiden:rolleyes:

Har ikke sett mannen siden jeg fant ut at jeg var gravid, men tipper han får seg en runde på mandag når han kommer hjem :cat:

Fant ut at jeg var gravid på mandag. Ikke hatt sex på en uke. Lysten er nok ikke helt der.. Sist ventet vi til etter tul (uke 7+5),fordi jeg var så redd :rolleyes:Får se når lysten kommer.. mannen klarer seg:pEtter 13 pp med mye prøving er det helt ok å ta det litt med ro:hilarious:

Ikke eksisterende! Først var jeg for sliten hele tiden, nå har jeg vært så kvalm så lenge, at det holder lenge med litt pjusking om kvalmen ikke er for ille :hilarious: Men jeg har ikke noe dårlig samvittighet for det, vi var tross alt to om det her
Satser på at det løser seg om ikke så alt for lenge :laughing002

Litt mindre enn normalt, men allikevel hatt flere ganger etter positiv test :)

Jeg er redd for SA, så her er det null og niks... har ikke lyst heller denne gangen. Men jeg håper at det endrer seg etter hvert.

Nå har jeg vært utslitt på kveldene. Og ofte sovnet på sofaen, og sovnet nesten før jeg treffer puta når det blir natt. Også har kvalmen briljerte veldig den siste uka. Så har ikke greid tanken på sex. Så vært et par runder den siste måneden antar jeg

Det er labert om dagen. Vært noen ganger etter positiv test. Men med kvalme hele døgnet frister det veldig lite. Å de få timene midt på dag når kvalmen er lettere er det vanskelig å få til med små barn i hus :laughing002 Det kommer seg nok etterhvert.

Vi pleier å holde på 3-4 ganger per uke, noen ganger mer. Var relativt normalt de første ukene, men nå med dårlig form har jeg ikke orket. Blitt rundt to ganger på 2 uker. Mannen har ikke «klaget/mast» heller, fordi det er lett for han å se formen min - og han syntes så synd på meg. Jeg passer på for hans del å «si ifra» når formen er fin slik at han kan få litt kos:)

Har sykt dårlig samvittighet men, ikke eksisterende.
Får litt vondt av å høre at du får dårlig samvittighet, det er absolutt ikke noe du skal ha dårlig samvittighet for :Heartbigredjeg er sikker på at mannen din har ikke noe i mot at dere ikke har sex når du ikke er i form - det er jo en frivillig sak, og begge må jo ha lyst :love017 Er jo litt hans skyld også at du er sånn, så han kan i grunn takke seg selv:laughing002

Back
Topp