Solas dagbok ❤️ Gravid med nr.2

Jeg har lagret de der også. Men den er veldig vanskelig å finne selv. Til og med på den siste måtte jeg legge inn selv. Vis vedlegget 391143
For den viste jo low der også, men forventer vel egentlig ikke st den skal vise peak siden testene er så dårlige… jeg må jo bruke opp de dritt testene. Så får bare se hva som skjer da! Håper ikke den har vært. For da er vi typ ute denne runden. Sist sex var onsdag liksom..

Sæd lever typisk i 3 døgn, så om EL var i dag, så holder onsdagens aksjer. Om dere i tillegg sniker inn aksjer i morgen (egget lever i ca 24 timer), så er sjansene helt greie. :)

Cd 13, 1 dpo?
Tror kanskje eggløsningen har vært. Testene blir bare mer og mer negative. Men skal fortsette å bruke opp møkkatestene, og har da lært at el er myyye før både apper og hva jeg har hatt tidligere.
Så da må jeg legge aksjer litt før kanskje.

Har virkelig ikke tro på denne pp’n nå. Mannen var helt i narkose nesten i dag, så fikk ikke lagt aksjer i dag heller. Fader ta nattevakter..
sa det til han og svaret var da: jaja, kommer neste mnd og mnd etter der og etter der..
Typisk mannfolk! :hilarious:

Men forståelig, jeg har ventet på dette barnet i sikkert 8 år, og vet det vil ta tid. Mens han har ikke vært klar for barn før nå for ikke lenge siden.
Fikk ikke prøvd concive plus da, vi får ta det igjen neste mnd.

E3235FD8-22A3-44FA-90E1-0C07C6A566C5.jpeg

Aksjer lagt på cd 10, og dett var dett.. :hilarious::shifty:

Håper ikke el har vært! La den komme skikkelig sterk i morgen!

Har nå funnet frem den gamle dagboken min for å lese igjennom alt fra 2018.
El var på cd 14 hver gang, senest cd 17, aldri tidligere enn det.
Så også at testene ble litt sterkere på cd 11 da også, så svakere også knall positive på cd 14.
Så kanskje det er slik enda?
Jeg får fortsette å teste, så vil tiden vise. Er jo ikke akkurat sann at jeg «sløser» disse dritt testene :shifty:

Cd14, 2 dpo?
Fortsatt så usikker på om det var el på cd 11. og det er vel litt fordi jeg ikke har fått de vanlige dpo ubehaget… Vonde pupper og oppblåst.

Testet igjen i dag, veldig negativ den også. Så begynner jeg å tenke.. (som alltid)
De siste mnd har jeg jo hatt så veldig lette blødninger under tr. Kanskje jeg ikke får el?
Eller kanskje ikke vær mnd. Vet ikke, bare en tanke som slo meg.

Vurderer nesten å tempe neste syklus, bare for å være sikker. Men er så vanskelig når jeg våkner så mange ganger Ila natten, noen som har forslag?
:shifty:

Cd14, 2 dpo?
Fortsatt så usikker på om det var el på cd 11. og det er vel litt fordi jeg ikke har fått de vanlige dpo ubehaget… Vonde pupper og oppblåst.

Testet igjen i dag, veldig negativ den også. Så begynner jeg å tenke.. (som alltid)
De siste mnd har jeg jo hatt så veldig lette blødninger under tr. Kanskje jeg ikke får el?

Vurderer nesten å tempe neste syklus, bare for å være sikker. Men er så vanskelig når jeg våkner så mange ganger Ila natten, noen som har forslag?

Jeg ville bare prøvd å tempe og se om du får en temp som du forstår noe av.
Min blir litt taggete, men får likevel sett tendensene. Og jeg har jo 1åring i sengen.. ><

Cd14, 2 dpo?

Jeg våkner ofte selv og jeg tar da tempen heller etter noen timers sammenhengende søvn enn til faste tider. Det finnes også nettsider som hjelper med å justere tempen hvis man ikke har tempet til vanlig tid. Også kan du ekskludere dager som er heeelt på bærtur. Enig med @Lillafrosk, jeg ville prøvd temping, kan hende du klarer å se trender selv om kurven din blir litt taggete :)

Jeg våkner ofte selv og jeg tar da tempen heller etter noen timers sammenhengende søvn enn til faste tider. Det finnes også nettsider som hjelper med å justere tempen hvis man ikke har tempet til vanlig tid. Også kan du ekskludere dager som er heeelt på bærtur. Enig med @Lillafrosk, jeg ville prøvd temping, kan hende du klarer å se trender selv om kurven din blir litt taggete :)

Tempjustering vil bare bli rett for noen, da. På meg blir det ikke alltid forskjell. Jeg tempet kl 03 i natt OG 07.30.. Tempen var sånn 0,05 forskjell. :P

Jeg ville bare prøvd å tempe og se om du får en temp som du forstår noe av.
Min blir litt taggete, men får likevel sett tendensene. Og jeg har jo 1åring i sengen.. ><
Kanskje jeg skal prøve det neste mnd. For jeg blir jo ikke klok på dette.
Føler jeg fortsatt har el smerter, og tester fortsatt for å se om de blir sterkere. Men de får opp og ned i styrke. Umulig å vite.
Jeg skal teste med de dårlige testene helt til de er tomme :shifty:
Så får jeg se hva jeg gjør neste mnd. Håpløst!

Cd15, 3 dpo?

Tipper jeg faktisk er 3dpo nå. Tatt el tester 2 ganger om dagen og nå er det så vidt test streken synes.
Så da hadde jeg vel el på cd11 da.
Jaja. I morgen har jeg fri, skal da ringe gyn for å høre om letrozol.
Jeg hat så lyst å bare prøve..
kan vel ikke skade?

Ja. Så lei av å høre at folk er gravide :hilarious:
Nei, jeg tempet før. Eller for noen år siden. Men det ble veldig sann plikt. Pluss at jeg sover ekstremt dårlig. Våkner så mange ganger Ila natten at jeg vet ikke om jeg orker å styre med det. Selvom det var utrolig gøy å sjekke hvordan tempen ble :happy:
Skjønner godt at det kan være litt slitsomt med temping, blir litt lei iblant jeg også. De gangene jeg er lei prøver jeg likevel å tempe noen dager før EL og til EL er bekreftet, og så dropper jeg det frem til før EL i neste PP. Da blir det ikke så mange dager, samtidig som det gir meg roen på at EL har vært. Men nå etter at jeg faktisk har blitt gravid et par ganger fortsetter jeg å tempe etter EL også, for det er spennende å se hvordan en eventuell ny gravid-graf blir :D

Og angående letrozol som du vurderer å spørre om, så støtter jeg det 100 %! Har veldig troa på at det var letrozolen som bidro til at jeg endelig ble gravid etter 1,5 år prøving (+2,5 år med en eks). Måtte ta det 3 ganger før jeg ble gravid, men til gjengjeld ble jeg jo da gravid to ganger på rad :)

Skjønner godt at det kan være litt slitsomt med temping, blir litt lei iblant jeg også. De gangene jeg er lei prøver jeg likevel å tempe noen dager før EL og til EL er bekreftet, og så dropper jeg det frem til før EL i neste PP. Da blir det ikke så mange dager, samtidig som det gir meg roen på at EL har vært. Men nå etter at jeg faktisk har blitt gravid et par ganger fortsetter jeg å tempe etter EL også, for det er spennende å se hvordan en eventuell ny gravid-graf blir :D

Og angående letrozol som du vurderer å spørre om, så støtter jeg det 100 %! Har veldig troa på at det var letrozolen som bidro til at jeg endelig ble gravid etter 1,5 år prøving (+2,5 år med en eks). Måtte ta det 3 ganger før jeg ble gravid, men til gjengjeld ble jeg jo da gravid to ganger på rad :)
Ja. Jeg tempet jo når jeg prøvde sist. Og det var utrolig spennende og følge med på.
Men er så redd for å bli så revet med og bli så psykisk nedbrutt som sist. :sorry:

Ja. Jeg mener jo at letrozol bør prøves noen ganger før man går rett på ivf da. Er jo en enkel sak og skrive ut resept.
Har du el av deg del. Og normale sykluser? For jeg er så skråsikker på at det kanskje kunne virket for meg også :love017

Ja. Jeg tempet jo når jeg prøvde sist. Og det var utrolig spennende og følge med på.
Men er så redd for å bli så revet med og bli så psykisk nedbrutt som sist. :sorry:

Ja. Jeg mener jo at letrozol bør prøves noen ganger før man går rett på ivf da. Er jo en enkel sak og skrive ut resept.
Har du el av deg del. Og normale sykluser? For jeg er så skråsikker på at det kanskje kunne virket for meg også :love017
Ja veldig enig, det bør prøves før man tar det store steget til IVF (om det ikke er spesielle grunner til at man må hoppe rett på IVF). Ja jeg har EL av meg selv, og regelmessige, normale sykluser. Det er ikke funnet noe feil ved meg (eller mannen), og letrozolen var sannsynligvis det boostet jeg trengte for at kroppen skulle våkne :)

Ja veldig enig, det bør prøves før man tar det store steget til IVF (om det ikke er spesielle grunner til at man må hoppe rett på IVF). Ja jeg har EL av meg selv, og regelmessige, normale sykluser. Det er ikke funnet noe feil ved meg (eller mannen), og letrozolen var sannsynligvis det boostet jeg trengte for at kroppen skulle våkne :)
Nei. Det finnes ingen feil.
Jeg nevnte dette for gyn sist jeg var der og da sa hun «det vil ikke ha en sann veldig virkning siden jeg hadde el osv»
Men det må da for guds skyld prøve alt som prøves kan! :happy:

Nei. Det finnes ingen feil.
Jeg nevnte dette for gyn sist jeg var der og da sa hun «det vil ikke ha en sann veldig virkning siden jeg hadde el osv»
Men det må da for guds skyld prøve alt som prøves kan! :happy:
Hadde du fått noe ny time til gyn??

Hadde du fått noe ny time til gyn??
ja. Men ikke før i mars. Så håper ho å få snakket med gyn før den tid da. :sour:
Hvertfall på nyåret. Frem til den timen i mars.
Men fortsatt ikke ringt og snakket med gyn da. Ikke så lett med sykdom på sykdom

ja. Men ikke før i mars. Så håper ho å få snakket med gyn før den tid da. :sour:
Hvertfall på nyåret. Frem til den timen i mars.
Men fortsatt ikke ringt og snakket med gyn da. Ikke så lett med sykdom på sykdom

Deeet.. er for lenge til, ja.

Back
Topp