Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
10,5 kg. Var litt overvektig før graviditeten.Har dere gått mye opp i vekt så langt? Jeg har allerede gått opp 15 kg..(Var normalvektig før svangerskapet)
JaHvis jeg sier opp jobben under foreldrepermisjon - slipper jeg å dra tilbake på jobb for å jobbe ut oppsigelsestiden? Gitt at jeg sier opp i minst 3 måneder før permisjonen er over.
Ahhh, det tenkte jeg ikke på. Tusen takk!Jamen husk at du kommer i karantene for dagpenger på nav
JaaaaaaaaaaaaaAndre som har forkjølelser som varer og varer i ukesvis?![]()

Åh, skjønner deg såååå godt! Jeg har vært forkjøla i nærmere 6 uker nå, det gir seg liksom ikke heltJaaaaaaaaaaaaa
Hosta i 6 uker, og har hatt to «nye» forkjølelsesrunder etter det igjen som har forverret symptomene igjen… sååå lei.
Grusomt. Ei jordmor nevnte her at det er typisk det henger i til gravide. Kroppen bruker vel energi til andre tingÅh, skjønner deg såååå godt! Jeg har vært forkjøla i nærmere 6 uker nå, det gir seg liksom ikke helt
Skal være fornøyd dersom det ihvertfall ikke blir verre, men det er jo litt plagsomt vil jeg si

Jeg har det samme! Det skyldes ikke tør hud hos meg, for den kløen kommer på steder hvor jeg ikke har tørr hud også.Er det noen som sliter med en slags stikkende kløe om kvelden og natten? Når jeg har lagt meg kommer det sånne små stikk jeg ikke klarer å ignorere og må klø, det er så irriterende. Først et lite stikk på armen, jeg klør. Så kommer det et på tåa, så i hodebunnen, så på hofta, så magen osv osv. Jeg bruker maaange timer på å sovne, og det starter igjen hver gang jeg har vært og tisset
Jeg smører meg godt hver dag, tror ikke det er pga tørr hud. Er dette svangerskapskløe? I så fall er jeg vel heldig om det ikke blir verre...
Yepp! Tror hele tiden at nå er jeg på bedringens vei, og så blusser det opp igjen. Endt opp med lett bihulebetennelse. Mulig det er tilfeldig, men husker jeg hadde det på slutten av forrige svangerskap ogsåAndre som har forkjølelser som varer og varer i ukesvis?![]()
God bedring til degYepp! Tror hele tiden at nå er jeg på bedringens vei, og så blusser det opp igjen. Endt opp med lett bihulebetennelse. Mulig det er tilfeldig, men husker jeg hadde det på slutten av forrige svangerskap også
bihulebetennelse er ikke noe godt, håper du og vi andre med forkjølelse snart blir kvitt forkjølelsen.. gjerne før fødsel iallefall
Er det noen som sliter med en slags stikkende kløe om kvelden og natten? Når jeg har lagt meg kommer det sånne små stikk jeg ikke klarer å ignorere og må klø, det er så irriterende. Først et lite stikk på armen, jeg klør. Så kommer det et på tåa, så i hodebunnen, så på hofta, så magen osv osv. Jeg bruker maaange timer på å sovne, og det starter igjen hver gang jeg har vært og tisset
Jeg smører meg godt hver dag, tror ikke det er pga tørr hud. Er dette svangerskapskløe? I så fall er jeg vel heldig om det ikke blir verre...
Jaaaaa…Andre som har forkjølelser som varer og varer i ukesvis?![]()
Ja.
Det er svangerskapskløe. Sannsynligvis vanlig type, men ta det opp med jm.
Jeg sliter veldig med dette, og er hovedgrunnen til at jeg er drittlei og ikke klarer å nyte svangerskapet..![]()
Det er ganske normalt og refereres til som svangerskapskløe. Har hatt det i alle tre svangerskap, og verre utover i hvert svangerskap. Men jordmor tipset meg om at allergipiller hjelper, jeg har ikke brukt det i de to første svangerskapene, men tatt det i bruk tre uker nå (og kommer til å fortsette). En skikkelig lifesaver!! En pille Cetirizin daglig (kan kjøpes uten resept på apoteket). Helt trygt og anbefales altså!Jeg har det samme! Det skyldes ikke tør hud hos meg, for den kløen kommer på steder hvor jeg ikke har tørr hud også.
Det er sååååå slitsomt
Jeg plager mannen min også, for jeg klarer ikke å ligge i ro.
Det er ganske normalt og refereres til som svangerskapskløe ja. Har hatt det i alle tre svangerskap, og verre utover i hvert svangerskap. Men jordmor tipset meg om at allergipiller hjelper, jeg har ikke brukt det i de to første svangerskapene, men tatt det i bruk tre uker nå (og kommer til å fortsette). En skikkelig lifesaver!! En pille Cetirizin daglig (kan kjøpes uten resept på apoteket). Helt trygt og anbefales altså!Ja.
Det er svangerskapskløe. Sannsynligvis vanlig type, men ta det opp med jm.
Jeg sliter veldig med dette, og er hovedgrunnen til at jeg er drittlei og ikke klarer å nyte svangerskapet..![]()
det Er ikke store greiene som lekker ut, men kan da ikke være normal farge?!? Den andre siden er den gul. Noen som har vært borti lignende?Har lagt meg med ammeinnlegg i ull på. Svir i puppene, er det normalt? Har gjort dette to ganger før, men er ikke noe klokere på noe av det med svangerskap føler jegHar kommet litt råmelk. Og på den ene puppen er melka samme farge som rust
det Er ikke store greiene som lekker ut, men kan da ikke være normal farge?!? Den andre siden er den gul. Noen som har vært borti lignende?
Men det kan jo oppstå infeksjon eller tette kanaler, så det er viktig å passe på. massere og holde varme, eller gå til lege hvis det blir for ille
Jeg begynte å lekke sist uke, og jeg hylgrein
Kroppen ble plutselig så veldig utlånt..