Solas dagbok ❤️ Gravid med nr.2

Du kan ta det 15 min før. Dvs, om du ser at det sannsynligvis blir sengekos i kveld, så kan du bare sette inn det glidemiddelet før du hopper i seng. :)

Morsom overraskelse da. "Oi, her var det vått!"
".. hehe .... Jeg har juksaaa :p"
Hahah! Veldig kjedelig hvis det ikke blir noe da :hilarious:
Der sovna du ja, skal vi se. Skal bare tørke meg litt jeg…

Hahah! Veldig kjedelig hvis det ikke blir noe da :hilarious:
Der sovna du ja, skal vi se. Skal bare tørke meg litt jeg…

Det er klart, men jeg synes selv det var bedre. Litt fordi gubben kan få litt prestasjonsangst hvis det blir press på det.
Og for min del går det bra! Litt glidemiddel gjør det gjerne bedre :p
Jeg har brukt en gang eller så UTEN at det ble noe også. Da fikk det bare så være :p

Da begynner el å nærme seg :chicken:
Litt vanskelig å vite akkurat siden normal testene var de eneste jeg fant SIDEN HELE NORGES BEFOLKNING PRØVER Å FÅ BARN!
Så ble litt overrasket da testen gikk fra nesten syning til ikke usynlig i det hele tatt!
Vis vedlegget 391059
Hehe, virker veldig som om hele Norges befolkning prøver å bli gravide og blir gravide ja :smiley-ashamed004
Det var veldig tydelig økning, kanskje vi kommer ca likt inn i DPO-land! :D Temper du, for å få bekreftet EL?

Det er klart, men jeg synes selv det var bedre. Litt fordi gubben kan få litt prestasjonsangst hvis det blir press på det.
Og for min del går det bra! Litt glidemiddel gjør det gjerne bedre :p
Jeg har brukt en gang eller så UTEN at det ble noe også. Da fikk det bare så være :p
Ja. Man vil jo liksom ikke at det skal være kun en jobb.
Det er liksom ikke så lett denne helgen da mannen jobber natt og har lite overskudd.
Så får bare prøve å få til best mulig da! :hilarious:

Hehe, virker veldig som om hele Norges befolkning prøver å bli gravide og blir gravide ja :smiley-ashamed004
Det var veldig tydelig økning, kanskje vi kommer ca likt inn i DPO-land! :D Temper du, for å få bekreftet EL?
Ja. Så lei av å høre at folk er gravide :hilarious:
Nei, jeg tempet før. Eller for noen år siden. Men det ble veldig sann plikt. Pluss at jeg sover ekstremt dårlig. Våkner så mange ganger Ila natten at jeg vet ikke om jeg orker å styre med det. Selvom det var utrolig gøy å sjekke hvordan tempen ble :happy:

Ja. Man vil jo liksom ikke at det skal være kun en jobb.
Det er liksom ikke så lett denne helgen da mannen jobber natt og har lite overskudd.
Så får bare prøve å få til best mulig da! :hilarious:

Nei, ser den! Men var bare et tips, for du må nesten finne ut hva som funker for dere :p Om dere heller tar den med inn i forspillet, så er jo det flott! : )

Nei, ser den! Men var bare et tips, for du må nesten finne ut hva som funker for dere :p Om dere heller tar den med inn i forspillet, så er jo det flott! : )
Ja. Jeg må bare prøve å finne ut av det. Han trenger jo ikke den forklaringen på hva det er. :hilarious:
«Denne her gjør at spermen svømmer bedre» sann da kan vi fortsette. Hahah

Ja. Jeg må bare prøve å finne ut av det. Han trenger jo ikke den forklaringen på hva det er. :hilarious:
«Denne her gjør at spermen svømmer bedre» sann da kan vi fortsette. Hahah
Sexy ;)

Evt kan du gå for en
"Spenn deg fast, nå blir det sørpeføre!" :D

"Fare, glatt underlag."
Eller andre sånne som åpner for *moro* i sengen

Ja. Må bare få lagt noen aksjer i dag! Nå som concive plus også har kommet så er det vel abre å prøve da :hilarious:
Huff merker jeg synes det er «ubehagelig» å dra fram ditten og farten i senga. Jeg er så bestemt på at jeg ikke vil at dette skal gå over i plikt sex. Sist jeg prøvde ble det bare plikt sex og alt ble bare feil, og alt i alt så førte det til at forholdet tok slutt. Så jeg prøver å lage minst styr ut av ting, men vi som aldri bruker noe glidemiddel blir det ganske åpenbart ganske fort :hilarious:
Mannen bryr seg nok lite, bare jeg som hat en sann redsel for å gjør alt mindre koselig.
Enig med @Lillafrosk, du kan ha i gelen litt før hvis du ikke vil gjøre det foran mannen. Jeg gjorde det samme. På dag nr. 4 med aksjelegging var det skikkelig pliktsex og jeg trengte virkelig ekstra smøring, så jeg hadde den i foran han. Han sa bare at «du kjøper så mye rart» og lo litt :bag:

Enig med @Lillafrosk, du kan ha i gelen litt før hvis du ikke vil gjøre det foran mannen. Jeg gjorde det samme. På dag nr. 4 med aksjelegging var det skikkelig pliktsex og jeg trengte virkelig ekstra smøring, så jeg hadde den i foran han. Han sa bare at «du kjøper så mye rart» og lo litt :bag:
Hahah! Må nesten bare bli noe sann. :hilarious:

Ikke sant, men sex skal jo være litt gøy og ;)
Om man ikke kan kjøre på romantikk, så kan man dra den :p
Jeg er så enig! Nå håper jeg bare ikke el testen var positiv i går. For mannen var ikke særlig villig i dag da han var sliten etter mange nattevakter.
Forståelig. Men jeg blir fortsatt sur.. :hilarious:
så nå har jeg furtet hele kvelden, det hjalp nok på humøret hans.. :hilarious:

Jeg er så enig! Nå håper jeg bare ikke el testen var positiv i går. For mannen var ikke særlig villig i dag da han var sliten etter mange nattevakter.
Forståelig. Men jeg blir fortsatt sur.. :hilarious:
så nå har jeg furtet hele kvelden, det hjalp nok på humøret hans.. :hilarious:
Forstår hva du mener, jeg blir furt jeg og. Ikke bare pga aksjene, men fordi rundt eggløsning er jeg ofte ekstra kåt også. :p Men blir jo mest bare litt skuffa da. Prøver å ikke bli åpenbart i dårligere humør, og kan gjerne trøste meg med litt spill eller noe

Forstår hva du mener, jeg blir furt jeg og. Ikke bare pga aksjene, men fordi rundt eggløsning er jeg ofte ekstra kåt også. :p Men blir jo mest bare litt skuffa da. Prøver å ikke bli åpenbart i dårligere humør, og kan gjerne trøste meg med litt spill eller noe
Hehe. Ja. Han bare er du nedfor fordi jeg ikke orket å ha sex nå? Også prøver jeg å si nei, men han gjennomskuer meg jo.
Men jeg skjønner jo at man ikke orker hvis man er sliten, men akkurat da er det hele verden. Så nå krysser jeg fingre for at jeg får positiv elteste Ila helgen! :hilarious:

Hehe. Ja. Han bare er du nedfor fordi jeg ikke orket å ha sex nå? Også prøver jeg å si nei, men han gjennomskuer meg jo.
Men jeg skjønner jo at man ikke orker hvis man er sliten, men akkurat da er det hele verden. Så nå krysser jeg fingre for at jeg får positiv elteste Ila helgen! :hilarious:
Ja,man kan ikke tvinges til sex liksom. Ta det i morgen heller :))

Cd 12, og dagene går litt sann sakte. Vil egentlig bare havne i dpo, hvis vi får lagr inn noen aksjer da vel og merke…
Mannen jobber nattevakter nå og er sliten og trøtt.
Jeg ble sur tidligere i dag, ikke sur. Men skuffet fordi han ikke orket å ha sex.
Håpe det går bedre i morgen.
El testene er mindre positive, så håper ikke el ha vært.
Utenom det har jeg altså nesten mensensmerter…
Helt merkelig. Nederst i magen, og bak i korsryggen. :shifty:

Jaja. Jeg får fortsette å teste, og fortsette å prøve meg på mannen :hilarious:
Så håper jeg den er skikkelig positiv i morgen.
For mannen skal på julebord i morgen, godt humør er han da, men jeg vet også at han blir meget lysten dagen derpå.

Dagens el tester, og øverste er i går kveld.
FF48A175-ED29-4E5E-A8D6-02F1DBCB20C1.jpeg

Jeg tror egentlig egentlig at den i går kveld var positiv (ser de mistet farge når de tørket.. du kan jo f.eks bruke premom for å lagre dem digitalt? ). Hvis den i går var positiv, hadde du kanskje EL i dag. Eller i morgen, om kroppen er treg. I så fall, aksjer på dagen i morgen kan enda hyre!

Jeg tror egentlig egentlig at den i går kveld var positiv (ser de mistet farge når de tørket.. du kan jo f.eks bruke premom for å lagre dem digitalt? ). Hvis den i går var positiv, hadde du kanskje EL i dag. Eller i morgen, om kroppen er treg. I så fall, aksjer på dagen i morgen kan enda hyre!
Jeg har lagret de der også. Men den er veldig vanskelig å finne selv. Til og med på den siste måtte jeg legge inn selv.
A1BCAEB1-5E71-4A7B-869A-DDBBEB7158C4.jpeg

For den viste jo low der også, men forventer vel egentlig ikke st den skal vise peak siden testene er så dårlige… jeg må jo bruke opp de dritt testene. Så får bare se hva som skjer da! Håper ikke den har vært. For da er vi typ ute denne runden. Sist sex var onsdag liksom..

Back
Topp