Solas dagbok ❤️ Gravid med nr.2

Ah, sånn sett. Jeg har et par steder jeg drar til gyn. Men privat da. Volvat har jeg ikke vært på :p
Vurderer jo privat igjen, siden det er umulig å få tak i. Utenom det så synes jeg jo at vi får hjelp ganske raskt. På volvat følte jeg meg ikke sett eller hørt. Veldig få opplysninger og følte jeg ikke fikk svar på spm. Jeg får prøve å ringe igjen i morgen!:)

Vurderer jo privat igjen, siden det er umulig å få tak i. Utenom det så synes jeg jo at vi får hjelp ganske raskt. På volvat følte jeg meg ikke sett eller hørt. Veldig få opplysninger og følte jeg ikke fikk svar på spm. Jeg får prøve å ringe igjen i morgen!:)
Prøv det, sett på alarm på telefonen:)

Altså. Man kan jo begynne å lure! Jeg prøvde i dag, innså at jeg ikke rekk igjennom frem til tlf stengte 12. så la på og prøver igjen i morgen. :shifty:
Så håpløst!! I jobben min har jeg sjelden mulighet til å ringe på de tidene også… håper du får til i morgen!

Sitter ofte å kjede scroller nedover TikTok, og som vi vet np fanger mobilen opp (veldig skremmende å tenke på) alt!
Snakket med en venninne på Messenger her om dagen, hun driver med litt tarot kort osv. Jeg liker å tro at det ligger noe i det, men jeg vet ikke.
Uansett, tlf tar opp dette med en gang og det første som skjer er en video på TikTok med tarot kort. Så i noen dager nå har det kommet opp:
- jeg vil snart få mitt største ønske oppfylt, og bli mamma
- med min nåværende partner
- en jente
- hun blir født naturlig
Det er de tingene som går igjen i alle, fra mange forskjellige kontoer.

Også nå nettopp fikk jeg opp, Merk deg dagen 9 desember. Jeg vil da være ca 10dpo! Så! Jeg claimer den! :love017

Også lar jeg troen gå over på at dette blir sannhet!
Men tenk så sylt det hadde vært da!

På jakt etter el tester på senteret klarte jeg ikke å dy meg!
Denne skal jeg ha i nattbordet helt til babyen min kan ta den på seg :Heartred :love017 Vis vedlegget 390883
Såå søte babyklær! :love017 Liker innstillingen, at istedenfor å være redd for å kjøpe klær i tilfelle det medfører ekstra skuffelse, så kjøper du klær i troen på at det en dag vil komme en baby! Jeg har gjort det samme, og det gir meg ekstra motivasjon til prøvingen. En gang skal jeg bli mamma, uansett hvor lang tid det tar eller om det blir naturlig, via IVF, adopsjon eller annet.. :)

Såå søte babyklær! :love017 Liker innstillingen, at istedenfor å være redd for å kjøpe klær i tilfelle det medfører ekstra skuffelse, så kjøper du klær i troen på at det en dag vil komme en baby! Jeg har gjort det samme, og det gir meg ekstra motivasjon til prøvingen. En gang skal jeg bli mamma, uansett hvor lang tid det tar eller om det blir naturlig, via IVF, adopsjon eller annet.. :)
Ja, det jeg tenker også. På et tidspunkt vil jeg bli mamma, men på veien kan det hende jeg trenger noe for å holde motet oppe! :love017
Det er tøft å drive med dette, tøffere enn mange vet. Det er heller ikke lett å snakke om med folk som ikke har vært igjennom det samme. For de skjønner ikke, så det er en ganske «ensom» prosess.
Og da trenger vi positivitet og håp for å orke å stå i skuffelser og tunge følelser! :Heartred

Ja, det jeg tenker også. På et tidspunkt vil jeg bli mamma, men på veien kan det hende jeg trenger noe for å holde motet oppe! :love017
Det er tøft å drive med dette, tøffere enn mange vet. Det er heller ikke lett å snakke om med folk som ikke har vært igjennom det samme. For de skjønner ikke, så det er en ganske «ensom» prosess.
Og da trenger vi positivitet og håp for å orke å stå i skuffelser og tunge følelser! :Heartred
Ja det er veldig tøft å være langtidsprøver, og det kan være en ganske ensom prosess ja.. Veldig glad for at vi kan prate med andre i samme situasjon her inne, det betyr mye. Enig, jeg vet at noen synes at for mye positivitet og håp er skummelt fordi det kan gjøre skuffelsene desto større, men for meg gjør det hele prosessen mye bedre :Heartred

:Heartred Ja det er veldig tøft å være langtidsprøver, og det kan være en ganske ensom prosess ja.. Veldig glad for at vi kan prate med andre i samme situasjon her inne, det betyr mye. Enig, jeg vet at noen synes at for mye positivitet og håp er skummelt fordi det kan gjøre skuffelsene desto større, men for meg gjør det hele prosessen mye bedre :Heartred
Ja. Dette forumet får meg gjennom mange tunge dager.
Selvfølgelig skuffelsen er stor veldig ofte, men man kan liksom ikke gi opp håpet på det man ønsker seg mest heller.
Og da er det viktig for meg å vite at en dag, en dag så er det min tur også.
Merker også at det er utrolig sårt og snakke med andre, jeg kjenner ingen som har prøvd. Alle bare har blitt gravide. Og da er det litt irriterende å høre på «råd» også.
Så på tunge dager, får disse klærne komme opp så jeg kan ta og kjenne på de

Da begynner el å nærme seg :chicken:
Litt vanskelig å vite akkurat siden normal testene var de eneste jeg fant SIDEN HELE NORGES BEFOLKNING PRØVER Å FÅ BARN!
Så ble litt overrasket da testen gikk fra nesten syning til ikke usynlig i det hele tatt!
CAEE8A5A-2FB6-4EC2-9113-18D2249B9786.jpeg

Tror jeg ville tolket den som positiv, altså (mtp hvilke tester det er :p ). Men test litt til, i tilfelle du får enda sterkere ❤️

Tror jeg ville tolket den som positiv, altså (mtp hvilke tester det er :p ). Men test litt til, i tilfelle du får enda sterkere ❤️
Jeg tenkte på det samme. For den i dag var svakere. Jeg får bare fortsette å teste :hilarious:
Såfall har jeg fått el mye tidligere enn jeg hadde for noen år siden. Selv med lik lengde syklus.

Jeg tenkte på det samme. For den i dag var svakere. Jeg får bare fortsette å teste :hilarious:
Såfall har jeg fått el mye tidligere enn jeg hadde for noen år siden. Selv med lik lengde syklus.

Kan fort bli sånn. Begynt på noe nye tilskudd eller noe? Egget kan jo fremdeles bruke opp til 48t etter test på å slippe da, men :p

Kan fort bli sånn. Begynt på noe nye tilskudd eller noe? Egget kan jo fremdeles bruke opp til 48t etter test på å slippe da, men :p
Nei, ikke begynt på noe. Eneste forskjellen er covid vaksine :sour: Har også fått mye mindre blødning også. Enn jeg hadde før.
Hadde jo vært litt deilig å få el litt før da. Raskere inn i dpo land :hilarious:

Nei, ikke begynt på noe. Eneste forskjellen er covid vaksine :sour: Har også fått mye mindre blødning også. Enn jeg hadde før.
Hadde jo vært litt deilig å få el litt før da. Raskere inn i dpo land :hilarious:

Hm. Jaja, syklusen endrer seg med tiden uansett gjerne :)

Satser på at egget slipper nå straks, sånn at du kan havne i dpo ;)
Ja. Må bare få lagt noen aksjer i dag! Nå som concive plus også har kommet så er det vel abre å prøve da :hilarious:
Huff merker jeg synes det er «ubehagelig» å dra fram ditten og farten i senga. Jeg er så bestemt på at jeg ikke vil at dette skal gå over i plikt sex. Sist jeg prøvde ble det bare plikt sex og alt ble bare feil, og alt i alt så førte det til at forholdet tok slutt. Så jeg prøver å lage minst styr ut av ting, men vi som aldri bruker noe glidemiddel blir det ganske åpenbart ganske fort :hilarious:
Mannen bryr seg nok lite, bare jeg som hat en sann redsel for å gjør alt mindre koselig.

Ja. Må bare få lagt noen aksjer i dag! Nå som concive plus også har kommet så er det vel abre å prøve da :hilarious:
Huff merker jeg synes det er «ubehagelig» å dra fram ditten og farten i senga. Jeg er så bestemt på at jeg ikke vil at dette skal gå over i plikt sex. Sist jeg prøvde ble det bare plikt sex og alt ble bare feil, og alt i alt så førte det til at forholdet tok slutt. Så jeg prøver å lage minst styr ut av ting, men vi som aldri bruker noe glidemiddel blir det ganske åpenbart ganske fort :hilarious:
Mannen bryr seg nok lite, bare jeg som hat en sann redsel for å gjør alt mindre koselig.

Du kan ta det 15 min før. Dvs, om du ser at det sannsynligvis blir sengekos i kveld, så kan du bare sette inn det glidemiddelet før du hopper i seng. :)

Morsom overraskelse da. "Oi, her var det vått!"
".. hehe .... Jeg har juksaaa :p"

Back
Topp