Mens vi venter på en skatt nr. 2 ❤️

PP 23 - CD 28 - EL i dag/morgen?

Ca 1,5 uke siden blødningene og spottingen var helt ferdig, og nå er det EL! :D

Vis vedlegget 391044

Jeg har tydeligvis lang LH-topp, for jeg fikk positiv EL-test både i går kveld og nå. EL-smertene begynte i går, og har tatt seg opp i dag.
Glad for at kroppen tilsynelatende fungerer sånn den skal etter å ha mistet to ganger.

Deilig å kjenne at selv om alt føltes vanskelig for bare noen uker siden, så har jeg fått nytt pågangsmot og motivasjon nå. Det er jo et nytt egg på vei, og nye muligheter! Og jeg må jo bare prøve videre for å komme nærmere målet :binkybaby :D
Oi så herlig at el er her! Masse lykke til denne runden❤️ Jeg synes det er så fint at du finner motivasjon selv om ting er vanskelig❤️ Jeg er helt sikker på at det blir din tur også

Oj, ja denne var jo knallpositiv! Spennende at det har vart såpass lenge også, da får vi inderlig satse på at DETTE er gullegget! Og fantastisk at du er så klar igjen, heia egget og heia humpingen! :smiley-angelic001:happy093.:Heartred
Ja dette må jo bare være gullegget :D Det er mulig jeg har hatt såpass lang LH-topp tidligere også, jeg har ikke testet flere ganger når jeg har fått positiv EL-test før. Men det har aldri vært noe problem å finne LH-toppen tidligere, så antar den ikke pleier være veldig kort iallefall. Men uansett så håper jeg det er et godt tegn! Ja heia egget!! :happy093.

Oi så herlig at el er her! Masse lykke til denne runden❤️ Jeg synes det er så fint at du finner motivasjon selv om ting er vanskelig❤️ Jeg er helt sikker på at det blir din tur også
Tusen takk! :Heartred Ja jeg finner mye motivasjon i å se alle dere andre som blir gravide etter å ha prøvd lenge og etter å ha mistet, så da kan det jo plutselig skje meg også, at det kommer en terminspire :Heartred:D

PP 23 - CD 28 - EL i dag/morgen?

Ca 1,5 uke siden blødningene og spottingen var helt ferdig, og nå er det EL! :D

Vis vedlegget 391044

Jeg har tydeligvis lang LH-topp, for jeg fikk positiv EL-test både i går kveld og nå. EL-smertene begynte i går, og har tatt seg opp i dag.
Glad for at kroppen tilsynelatende fungerer sånn den skal etter å ha mistet to ganger.

Deilig å kjenne at selv om alt føltes vanskelig for bare noen uker siden, så har jeg fått nytt pågangsmot og motivasjon nå. Det er jo et nytt egg på vei, og nye muligheter! Og jeg må jo bare prøve videre for å komme nærmere målet :binkybaby :D
Og det nye egget, det er gullegget :chicken:

Ja ingen tvil der! På morgenen i går var streken nesten usynlig, har aldri sett den så svak før, så ble ganske overrasket over å se hvor sterk den plutselig var på kvelden (gårsdagens på kvelden var ca. like sterk som dagens som jeg postet bildet av). Takk, aksjene er lagt, så nå er det bare å vente på avkastning! ;)

Satser på det! Kjempeavkastning!

Ååh, som jeg håper for deg:smiley-angelic001❤️

Jeg er så spent, hvordan er dpo-land så langt? :Heartred
Så koselig at du spør! Er 5 dpo i dag, og selv om jeg prøver å ikke få for store forhåpninger så håper jeg at det er noe på gang :smiley-angelic001 Kjenner litt trykk eller hva jeg skal kalle det i livmorområdet, og det minner meg mer på graviditet enn TR egentlig (men kan jo også være at ting er litt annerledes nå rett etter abortene). Siden jeg ikke skal begynne med støttemedisiner før positiv test spiser jeg ananas nå for å hjelpe til litt om mulig. Det kan visstnok øke blodsirkulasjon i livmoren om jeg forstod det rett, litt som blodfortynnende som jeg skal begynne på etterhvert :shy: Og i motsetning til hva jeg pleier skal jeg denne gangen begynne å teste tidlig for å kunne begynne på støttemedisinene så raskt som mulig :D 7 dpo kanskje, eller er det litt vel tidlig kanskje? :smiley-ashamed004

Så morsomt at vi er ca samme sted i dpo-land igjen! Jeg er 3 dpo i dag etter en veldig lang syklus der el kom en uke forsinket :dead: Tror jeg også skal kjøpe ananas:D

Krysser fingrene for deg! :Heartred

Så koselig at du spør! Er 5 dpo i dag, og selv om jeg prøver å ikke få for store forhåpninger så håper jeg at det er noe på gang :smiley-angelic001 Kjenner litt trykk eller hva jeg skal kalle det i livmorområdet, og det minner meg mer på graviditet enn TR egentlig (men kan jo også være at ting er litt annerledes nå rett etter abortene). Siden jeg ikke skal begynne med støttemedisiner før positiv test spiser jeg ananas nå for å hjelpe til litt om mulig. Det kan visstnok øke blodsirkulasjon i livmoren om jeg forstod det rett, litt som blodfortynnende som jeg skal begynne på etterhvert :shy: Og i motsetning til hva jeg pleier skal jeg denne gangen begynne å teste tidlig for å kunne begynne på støttemedisinene så raskt som mulig :D 7 dpo kanskje, eller er det litt vel tidlig kanskje? :smiley-ashamed004

7dpo er ganske tidlig, men det KAN jo og bli positiv..! :)

Er forresten også spent på hvordan det går når du skal teste snart ❤️❤️

Åååhh, det høres jo veldig lovende ut syns jeg da! Både med gjenkjennelige gravidsymptomer og iherdige forberedelser med ananas og tidlig testing, for å sikre at du får startet støttemedisiner så den forhåpentlige påbegynnende spiren blir sittende :D
Åååhh, jeg heier alt jeg kan!! Håper så INDERLIG det blir baby denne runden:Heartred:happy093.Lov å holde oss oppdatert! :angelic:

Last edited:
Så morsomt at vi er ca samme sted i dpo-land igjen! Jeg er 3 dpo i dag etter en veldig lang syklus der el kom en uke forsinket :dead: Tror jeg også skal kjøpe ananas:D

Krysser fingrene for deg! :Heartred
Artig at vi er ca likt igjen ja :D Så kjedelig med lang syklus, men håper det var gullegget som slapp! Gøy at du også skal prøve ananas :D Takk, krysser fingrene for oss begge! :Heartpink

Er innom daglig for å se om det er noe nytt med deg! Har en god følelse! :Heartred
Så koselig at du følger med, det varmer :Heartpink og så fint å høre at du har en god følelse, det har jeg også litt tror jeg :shy: Håper alt går bra med deg og at jeg følger etter deg med positiv test igjen veldig snart :D

7dpo er ganske tidlig, men det KAN jo og bli positiv..! :)

Er forresten også spent på hvordan det går når du skal teste snart ❤️❤️
Ja det er egentlig alt for tidlig for meg, men siden jeg har lest et par eksempler her inne på noen som tester positivt så tidlig så føler jeg for å gjøre det bare for å være heelt sikker :happy090

Koselig, håper jeg følger etter deg over til juli-gruppa veldig snart :Heartred:Heartred

Ja det er egentlig alt for tidlig for meg, men siden jeg har lest et par eksempler her inne på noen som tester positivt så tidlig så føler jeg for å gjøre det bare for å være heelt sikker :happy090

Koselig, håper jeg følger etter deg over til juli-gruppa veldig snart :Heartred:Heartred

Håper jeg og ❤️

Åååhh, det høres jo veldig lovende ut syns jeg da! Både med gjenkjennelige gravidsymptomer og iherdige forberedelser med ananas og tidlig testing, for å sikre at du får startet støttemedisiner så den forhåpentlige påbegynnende spiren blir sittende :D
Åååhh, jeg heier alt jeg kan!! Håper så INDERLIG det blir baby denne runden:Heartred:happy093.Lov å holde oss oppdatert! :angelic:
Ja håper håper håper! :smiley-angelic001 Jeg skal hvertfall gjøre det jeg kan for at en eventuell liten spire skal få en så god start som mulig :Heartred

Tusen takk! :Heartred Skal oppdatere når det skjer noe! :D

Back
Topp