Solas dagbok ❤️ Gravid med nr.2

Fungerer det altså?
Sann under økten så kommer det jo «slim» :hilarious: (Sykt å skrive)
Men sann ellers merker jeg jo ingen forskjell

Glidemidlene skal etterligne slim og gi næring til spermen - sett mange sverge til at det funker!
Hostesaft funker faktisk for å få mer tyntflytende slim (og dermed mer)

Glidemidlene skal etterligne slim og gi næring til spermen - sett mange sverge til at det funker!
Hostesaft funker faktisk for å få mer tyntflytende slim (og dermed mer)
Hm. Kanskje jeg må prøve det da. Ser alle skriver at snart har jeg el fordi nå har jeg el slim. Så tenker jeg er det noe galt med meg tro :hilarious:

Hm. Kanskje jeg må prøve det da. Ser alle skriver at snart har jeg el fordi nå har jeg el slim. Så tenker jeg er det noe galt med meg tro :hilarious:

Skader lite å prøve i alle fall. :)

Altså. Er dette svaret. Mulig jeg legger for mye i dette nå.. Men hvis dette er sant så svarer jo det egentlig på alle Line spørsmål. Babyverden har en artikkel som lyder slik:
F983152F-D694-4A8B-A43D-0FA971D6E3CF.jpeg

Og jeg som aldri har hatt el slim.. ER DET DETTE SOM ER PROBLEMET? Er rusketuska for sur???

Wow! This blows My mind!
Hva gjør jeg nå? Ringer jeg gyn? Hjelper det da med sædvennlig glidemiddel?
Eller vil det si at det er for surt?!
Wooow! Altså, nå ble jeg både trist, sint, forvirret og glad. Alt på en gang.
:happy090 :hungry::hungover::hilarious::sour:

Altså. Er dette svaret. Mulig jeg legger for mye i dette nå.. Men hvis dette er sant så svarer jo det egentlig på alle Line spørsmål. Babyverden har en artikkel som lyder slik:
Vis vedlegget 390756
Og jeg som aldri har hatt el slim.. ER DET DETTE SOM ER PROBLEMET? Er rusketuska for sur???

Wow! This blows My mind!
Hva gjør jeg nå? Ringer jeg gyn? Hjelper det da med sædvennlig glidemiddel?
Eller vil det si at det er for surt?!
Wooow! Altså, nå ble jeg både trist, sint, forvirret og glad. Alt på en gang.
:happy090 :hungry::hungover::hilarious::sour:
Altså… jeg beklager. Men «er rusketuska for sur» fikk meg til å akutt le så jeg nesten vekte vesla som sover ved siden av meg her :hilarious: Men fra spøk til alvor. Jeg tror ikke jeg har sett noe til eggløsningsslim her noen gang og jeg har aldri tenkt at oi, nå kommer eggløsning, for nå har jeg eggløsningsslim. Men jeg har blitt gravid tre ganger likevel.

Det skader jo ikke å ta en sjekk av rusketuska uansett, men ville bare si at det umulig kan være avgjørende at man ser og merker dette eggløsningsslimet for å bli gravid. Masse lykke til videre med prøving! ❤️

Altså… jeg beklager. Men «er rusketuska for sur» fikk meg til å akutt le så jeg nesten vekte vesla som sover ved siden av meg her :hilarious: Men fra spøk til alvor. Jeg tror ikke jeg har sett noe til eggløsningsslim her noen gang og jeg har aldri tenkt at oi, nå kommer eggløsning, for nå har jeg eggløsningsslim. Men jeg har blitt gravid tre ganger likevel.

Det skader jo ikke å ta en sjekk av rusketuska uansett, men ville bare si at det umulig kan være avgjørende at man ser og merker dette eggløsningsslimet for å bli gravid. Masse lykke til videre med prøving! ❤️
Hahaha. Jeg lo godt selv når jeg skrev det :hilarious:
Det er godt å høre. Men som du sier, skader jo ikke. Eller hvertfall prøve å få det.

Tusen takk :Heartred

I går kveld bestemte jeg meg for å ringe gyn i dag.
Gjorde jeg det?
Nei.. Det glemte jeg.
Prøver igjen i morgen. Måtte reise hjem fra jobb i dag da formen fortsatt ikke er bedre, bestemte meg egentlig for å kjøpe grapefruktekstralt i dag. Parkerte, innså at jeg hadde glemt kortet (15 min kjøretur hjem)
Hentet kortet, setter meg i bilen. Kjører 10 min. Tenker, kanskje jeg skal sjekke om de har på nærmeste sunnkost. :hungry:
Nei, utsolgt. Så tenker jeg okei, da må jeg kjøre 10 min ekstra oppe på de 15 min jeg opprinnelig hadde.
Da tenkte jeg, det står jo at man skal begynne å ta den ekstrakten på cd1, og jeg er jo på cd8.
Kunne sikkert begynt nå bare for å gjøre det, men da la jeg vekk hele prosjekt finne ekstrakt og kjørte hjem igjen. For jeg var jo dårlig..
Håpløst.

Har bestilt concive plus da, som burde komme i morgen. Så da kan vi bruke den denne pp, så får vi gønne på med noe mer neste pp! Forhåpentligvis med letrozol ogaå, hvis jeg overtalte gyn :hilarious:

Men noe annet veldig gøy. Prøvde å forklare alt dette til mannen i går. Han falt helt ut og bare eggløsning ja.. han prøver da, men merker han ikke trenger alle de ti tusen tingene og tenke på, og bare gjøre sin plikt egentlig :hilarious::hungry:

Og jo! I dag husket jeg å ringe gyn!
Til min store skuffelse at de hadde tlf tid fra 9-12! Hva er det for noe tull??
Så da prøver jeg igjen.. i morgen! :shifty:
Jeg som hadde pugget samtalen i hodet så mange ganger :hilarious:

Nå sitter jeg forøvrig og drikker et glass rødvin mens jeg ser på fødeavdelingen og griner :hilarious:
Jada..

Nå sitter jeg forøvrig og drikker et glass rødvin mens jeg ser på fødeavdelingen og griner :hilarious:
Jada..
Måtte le litt nå :hilarious: brukte to uker på å få flyttet timen vi hadde fått på helsestasjonen (2årskontroll) fordi jeg aldri traff tidspunktene de hadde telefontid. Noen ganger traff jeg da, men da kom det etter typ 10 min en stemme som sa at de ikke hadde noen til å hjelpe meg:banghead::hilarious:

Jada..
Det var en merkelig telefontid

Måtte le litt nå :hilarious: brukte to uker på å få flyttet timen vi hadde fått på helsestasjonen (2årskontroll) fordi jeg aldri traff tidspunktene de hadde telefontid. Noen ganger traff jeg da, men da kom det etter typ 10 min en stemme som sa at de ikke hadde noen til å hjelpe meg:banghead::hilarious:
Altså. Man kan jo begynne å lure! Jeg prøvde i dag, innså at jeg ikke rekk igjennom frem til tlf stengte 12. så la på og prøver igjen i morgen. :shifty:

Altså. Man kan jo begynne å lure! Jeg prøvde i dag, innså at jeg ikke rekk igjennom frem til tlf stengte 12. så la på og prøver igjen i morgen. :shifty:

De har ikke kontakt via nettside og, eller mulighet til å droppe innom og prate med dem??

De har ikke kontakt via nettside og, eller mulighet til å droppe innom og prate med dem??
Nei, de har nettside, men bare kontakt over tlf. Hadde håpet på en Mail eller noe jeg.
Og sist jeg var der hadde de ingen i resepsjonen, de hadde mer gått over til det «betal på denne maskinen»
Har vel sett at det ikke er så behov for folk i resepsjon. Men det gjør jo da ting veldig vanskelig da!

Nei, de har nettside, men bare kontakt over tlf. Hadde håpet på en Mail eller noe jeg.
Og sist jeg var der hadde de ingen i resepsjonen, de hadde mer gått over til det «betal på denne maskinen»
Har vel sett at det ikke er så behov for folk i resepsjon. Men det gjør jo da ting veldig vanskelig da!

Så rart... Er det den eneste gyn i området??

Så rart... Er det den eneste gyn i området??
Nei, men det var de jeg ble henvist til av legen. Og hun gynekologen var utrolig dyktig, og huner også spesialisert på fertilitet og barnløshet. Og sist ble jeg utredet på volvat, og de var ikke noe flinke i det hele tatt.
Har heldigvis noen uker igjen frem til både blodprøver og evt letrozol kan startes på.
Men skulle ønske man kunne kontakte de over Mail. :shifty:

Nei, men det var de jeg ble henvist til av legen. Og hun gynekologen var utrolig dyktig, og huner også spesialisert på fertilitet og barnløshet. Og sist ble jeg utredet på volvat, og de var ikke noe flinke i det hele tatt.
Har heldigvis noen uker igjen frem til både blodprøver og evt letrozol kan startes på.
Men skulle ønske man kunne kontakte de over Mail. :shifty:

Ah, sånn sett. Jeg har et par steder jeg drar til gyn. Men privat da. Volvat har jeg ikke vært på :p

Back
Topp