Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøvde en ordentlig test i dag, ble beroliga nå 5+0Jeg har dårlig erfaring med RFSU strimmeltest, hos meg ble den positiv/negativ om hverandre.. Så prøv en annen test å se hva den sier heller![]()
Hvor langt er du på vei nå? Jeg er 5+1, men har ikke turt å ta den siste digitale jeg har. Redd den skal vise 2-3 fortsattEndelig 3+ på CBKjenner jeg slapper mer av med at dette faktisk skjer nå!
![]()
5+5 idag, men var 5+4 når jeg tok denne, fikk 2-3 når jeg var 5+2, testet ikke 5+3Hvor langt er du på vei nå? Jeg er 5+1, men har ikke turt å ta den siste digitale jeg har. Redd den skal vise 2-3 fortsatt
Herlig jeg tenkte å vente til 6+0 eller noe, så er sjansen størst for 3+.5+5 idag, men var 5+4 når jeg tok denne, fikk 2-3 når jeg var 5+2, testet ikke 5+3![]()
Jeg ville bare droppet å tatt en ny test, det ser jo nesten ut som det kan bli for mye hcg for at den slår ut også.Herlig jeg tenkte å vente til 6+0 eller noe, så er sjansen størst for 3+.
Ja, sant nok!Jeg ville bare droppet å tatt en ny test, det ser jo nesten ut som det kan bli for mye hcg for at den slår ut også.![]()
Hurra!Første gang i alle mine svangerskap at jeg har fått 3+5+0 i dagVis vedlegget 390352
Jippi!