Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Kanskje ta kontakt med fastlegen for å få målt hcg nivå og stigning? Ser at det er strek der.Hei, jeg fikk min første positive test i dag eller jeg tror den er positiv er en veldig veldig svak strek men er definitivt noe der kan jo godt hende det bare er en skyggestrek men satser på at det ikke er det men jeg hadde jo kraftige blødninger i sånn 5 dager så trodde jeg hadde fått mensen men bestemte meg likevel for å ta en test og som sagt er definitivt noe der men bekymrer meg jo pga blødningene men tenker jeg tar en ny test på fredag også får jeg bare se, jeg vet ikke om kan se noe på bilde var et veldig dårlig bilde i tillegg til at streken er veldig svak Vis vedlegget 390541
Ja det kan vel være lurt, bra det ikke bare er meg som ser strek trodde jeg begynte å bli gal hahaKanskje ta kontakt med fastlegen for å få målt hcg nivå og stigning? Ser at det er strek der.
Lett å tenke sånn i begynnelsen. Trodde ikke på strimmel testene mine før jeg tok en digital for å "få det svart på hvitt"Ja det kan vel være lurt, bra det ikke bare er meg som ser strek trodde jeg begynte å bli gal haha

Ja tenker nok at jeg tar digital vist testen på fredag også er positivLett å tenke sånn i begynnelsen. Trodde ikke på strimmel testene mine før jeg tok en digital for å "få det svart på hvitt"![]()
For en deilig følelse!! Nydelig strek. Hvor mange dpo? Når er termin?

19 dpo og sterk strek (nederst) i dagDen har ikke økt så veldig mye de siste 3 dagene. Men litt opp går det
Vis vedlegget 390558Dette er metode tidligtest sant? Mine var kjempetrege, og ble ikke sterke før sånn 16 dpo. Har vært skikkelig nervøs for det, men nå har jeg litt mer ro i magen![]()

Fikk svak strek for 13 dager siden. Men visste ikke hva dpo jeg var. Så er ikke helt sikker på hvor langt jeg er på vei enda. Tul vil vise om en stundFor en deilig følelse!! Nydelig strek. Hvor mange dpo? Når er termin?![]()

Fikk 1-2 allerede 9 dpo, så jeg dristet meg på digital 4+2 (16 dpo) og fikk 2-3Hvor langt var dere når dere fikk 2-3 på digital?Er 4+3 i morgen,tror jeg. Fikk 1-2 på mandag, var da trolig 13 dpo. Lurer på om jeg kan ta en digital i morgen eller om jeg bør vente...
Okei Kanskje vente til lørdag-søndag da.. Får jo ikke gjort noe om detta går galt uansett så..Fikk 1-2 allerede 9 dpo, så jeg dristet meg på digital 4+2 (16 dpo) og fikk 2-3Men tidligere har jeg ventet noen ekstra dager bare for å være helt sikker!
Hvis du klarer å vente så kan du iallefall være sikrere på resultatetOkei Kanskje vente til lørdag-søndag da.. Får jo ikke gjort noe om detta går galt uansett så..