IKM uke 40

Er det noen som ikke står oppført eller som jeg ikke har fått med meg nå? Plutselig på hjemmefronten for tiden så får ikke brukt så mye tid her inne :bag:

Er det noen som ikke står oppført eller som jeg ikke har fått med meg nå? Plutselig på hjemmefronten for tiden så får ikke brukt så mye tid her inne :bag:
Jeg har ikke fått mensen likevel… eggløsning kom en del senere enn antatt. Og så kom det en liiten blødning tirsdag, og svak spotting onsdag og torsdag. Vet ikke om det er en festeblødning (som jeg aldri har hatt før), mellomblødning (som jeg aldri har hatt før), eller bare hormonelt kluss etter MA i august. Men jeg tør ikke ta graviditetstest helt enda :sorry:

TR her, ikke uventa- melder meg inn i neste IKM-gruppe nå :joyful:

Kroppen har tullet fælt i det siste. Skjønner ikke noen ting. Vet ikke om jeg har hatt EL siden SA 31. august. Fikk iallfall negativ preggotest i dag. Og har gått i flere dager å forventet å få mensen. Men den har uteblitt foreløpig. Men vi har iallfall sex annenhver dag i håp om at jeg kan ha eggløsning i disse dager. Vetta søren hva som skjer. Om jeg ikke får mensen i løpet av søndag, bestiller jeg en legetime. Har ikke sjekket meg etter SA heller, så sikkert bare lurt å få sjekket? :depressed:

Kroppen har tullet fælt i det siste. Skjønner ikke noen ting. Vet ikke om jeg har hatt EL siden SA 31. august. Fikk iallfall negativ preggotest i dag. Og har gått i flere dager å forventet å få mensen. Men den har uteblitt foreløpig. Men vi har iallfall sex annenhver dag i håp om at jeg kan ha eggløsning i disse dager. Vetta søren hva som skjer. Om jeg ikke får mensen i løpet av søndag, bestiller jeg en legetime. Har ikke sjekket meg etter SA heller, så sikkert bare lurt å få sjekket? :depressed:
*Sniker fra annen ikm gruppe*
Så trist å mista i SA :/ Har du sjekket noe etter EL? Da jeg hadde SA (var 6 uker på vei) så tok det fire uker å få tilbake eggløsning og så var syklusen på tur igjen etter det. Så hvis du hadde første syklusdag etter SA 31. august så kan det godt være at du har hatt eggløsning nå i slutten av september/begynnelsen av oktober, sånn at ikm da er nærmere midten av oktober. Selvfølgelig kjedelig å vente, men håper jo at du får positiv test før du rekker å se mensen igjen da :smiley-angelic001 Kan kanskje lønne seg å sjekke for el hvis du er usikker på om det har vært? Hvis ikke så er det jo absolutt ikke dumt å kontakte legen hvis du bare går og venter og venter!

Tatt i går ♥️ jippi!
80F0D5F7-1AFA-4D52-B132-422504912AA8.jpeg

Jeg har ikke fått mensen ennå, men ser ut som at den kommer når som helst nå. Veldig rar syklus denne gangen.

Vedlegg

• 0AB9D352-7D07-49D2-9132-D211C783932C.png
    0AB9D352-7D07-49D2-9132-D211C783932C.png
    602 KB · Visninger: 83
Back
Topp