Hei. Vi var på ultralyd i uke 16 (privat) da så vi en liten tapp som stakk ut, men i dag på den ordinære ultralyden så så vi ikke noe som stakk ut lengre, og jordmor viste oss det hun var ganske sikker på var to kjønnslepper. Noen andre som har fått to ulike beskjeder, og den ordinære er den som har stemt? Er vel ganske sikkert at det er en jente da, når de ikke ser noe antydning til penis lengre? (Er i uke 19 nå)
Vi bryr oss ikke hvilket kjønn vi får, men vil gjerne vite så vi kan kjøpe inn litt diverse og bestemme navn
Vi bryr oss ikke hvilket kjønn vi får, men vil gjerne vite så vi kan kjøpe inn litt diverse og bestemme navn

Gutt nr.4 - og vi skal ikke ha flere barn. Ble litt ekstra sårt når vi fikk vite i uke 13 at det var ei jente, hun var HELT sikker på det. Så det var mine uker i livet der jeg omsider trodde jeg skulle få en datter
Men går bedre nå etter litt tid med å vende seg til tanken på at det er en gutt til. Som jeg sa til mannen, jeg må jo bare ta den skuffelsen, uansett om man får vite det tidlig, senere eller til fødsel. Jeg klarer ikke skjule for meg selv at ikke jeg er litt skuffet over at jeg aldri vil få en datter i livet. Som jente selv så hadde det jo vært ekstra stas. Akkurat som jeg prøver å fortelle mannen, at om han hadde hatt tre døtre så hadde han også håpet på en av sitt eget kjønn nå ved sistemann. Mistet litt motivasjonen med hele graviditeten når "jenta ble gutt" følte jeg. Men jeg er selvfølgelig glad for at alt så fint ut med mageboeren!
Så fint å kunne sette ord på disse følelsene her, med aksept ♡ Jeg har enda ikke funnet tilbake motivasjonen for graviditeten, imorgen er det 2 uker siden nipt resultatene kom. Syns jeg ser og leser overalt folk som venter jente, som har nylig fått, og som har fra før. Og da kommer de vanskelige følelsene, syns det er så kjipt å ikke glede seg like mye over den voksende magen som jeg gjorde for 2 uker siden. Men forhåpentligvis blir det bedre når jeg starter å kjenne han..