Vil ha nummer tre
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi gir ikke opp nei!Ville ikke gitt opp sex enda hvertfall, hos meg er hodepine , kvalme og murring i mage et tegn på at el nærmer seg eller er. Når el er over forsvinner alt sv symptomer for en stund. Vik anbefale deg å bruke eltester så er det lettere. Er selv på cd 13 i dag med fremdeles murr, småkvalm og veldig hodepine i går. Men eltest i morges var negativ. Skal teste i kveld og men tipper el kanskje er et par dager unna enda![]()
Har sendt mannen for å kjøpe el-tester! Tenkte det var lurt ja 
Lykke til! Håper EL er rett rundt hjørnetCD16 i dag, og ingen EL - men har hatt høy på monitoren siden CD8. >< orker ikke melde meg skikkelig inn før bekreftet EL, men.. om jeg FÅR EGGLØSNING i det hele tatt, ser det ut som om jeg flytter hit istedenfor.
Lykke til! Håper EL er rett rundt hjørnet![]()
Bruker både Premom og Fertility friendHvilken app bruker dere for å tracke eggløsning, hvor dere legger inn el-testene dere tar og får ca prognose?
Bruker Premom for å tolke eggløsningstester (men tolker de jo best selv), så bruker jeg fertilityfriend for temp og legge inn andre detaljer. Syns fr er veldig bra.Hvilken app bruker dere for å tracke eggløsning, hvor dere legger inn el-testene dere tar og får ca prognose?
Ikke sant!Takk, jeg og; best når syklusen oppfører seg normalt![]()

Ble ikke klokere av detteEnten har EL vært, eller så er den på vei... tar ny test i kveld for å se utvikling
Vis vedlegget 388903
Jeg aner ikke om jeg har korte topperNei, den testen sa ikke så myepleier du få korte topper, eller har andre tegn på EL?
Men jeg pleier normalt sett å ha el-slim, noe jeg ikke har hatt enda denne syklusen! Har derimot mye murringer, stikkinger i eggstokkomådet, hodepine og er ganske kvalm! Jeg sluttet på pillen 02.sept, og blødde fra 07-11 sept. Mulig syklusen ikke er helt på nett enda, eller at jeg allerede har hatt EL. Nå kommer jeg til å ta både EL- og graviditetstester fremover for å se 
Ah. Nei, etter pillen kan du jo fort få EL etter bare noen dager, eller etter en måned..Jeg aner ikke om jeg har korte topperMen jeg pleier normalt sett å ha el-slim, noe jeg ikke har hatt enda denne syklusen! Har derimot mye murringer, stikkinger i eggstokkomådet, hodepine og er ganske kvalm! Jeg sluttet på pillen 02.sept, og blødde fra 07-11 sept. Mulig syklusen ikke er helt på nett enda, eller at jeg allerede har hatt EL. Nå kommer jeg til å ta både EL- og graviditetstester fremover for å se
![]()
Ja, så ikke så enkelt å vite! Med nummer to hos meg, sluttet jeg på pillen og ble gravid på pp1, men mener å huske at jeg hadde el-slim! Samtidig kan nok mye ha skjedd på 5 år, så prøver å tenke at ting kan ta tid. Bare veldig irriterende at jeg skal være så himla dårlig!Ah. Nei, etter pillen kan du jo fort få EL etter bare noen dager, eller etter en måned..
Og enda noen måneder før du er på normalen.
Tok 6 mnd før hormonene stabiliserte seg til meg.
Bruker både Premom og Fertility friend![]()
Husker ikke når jeg fikk EL.. Med første, da jeg ikke prøvde bli gravid (var 16), så.. vel, etter bakover regning må jeg ha hatt EL ca 4 uker etter bortfallsblødning . Med nr2, så ble jeg ikke gravid før pp18, og tror ikke jeg testet etter EL før pp3-4, så husker ikke første syklus.. Men vet at depresjonen slapp taket etter 6mnd, så da måtte siste rest av hormoner være balansert.Ja, så ikke så enkelt å vite! Med nummer to hos meg, sluttet jeg på pillen og ble gravid på pp1, men mener å huske at jeg hadde el-slim! Samtidig kan nok mye ha skjedd på 5 år, så prøver å tenke at ting kan ta tid. Bare veldig irriterende at jeg skal være så himla dårlig!
18 mnd er lenge!! Med nr. 1 tok det 4 PP etter MA før den satt, og jeg kan huske fortvilelsen... alt vi skal gjennom for å kunne få barn! Både i og utenom prøvingHusker ikke når jeg fikk EL.. Med første, da jeg ikke prøvde bli gravid (var 16), så.. vel, etter bakover regning må jeg ha hatt EL ca 4 uker etter bortfallsblødning . Med nr2, så ble jeg ikke gravid før pp18, og tror ikke jeg testet etter EL før pp3-4, så husker ikke første syklus.. Men vet at depresjonen slapp taket etter 6mnd, så da måtte siste rest av hormoner være balansert.![]()
4pper, da begynner det bli ganske kjedelig, ja. Man vil jo helst bli gravid med en gang.18 mnd er lenge!! Med nr. 1 tok det 4 PP etter MA før den satt, og jeg kan huske fortvilelsen... alt vi skal gjennom for å kunne få barn! Både i og utenom prøving![]()