Hellepelle
Bli kjent med forumet
Lillegutt har vokst ut av nyfødt-stolen sin og trenger ny
noen anbefalinger? Vendbar stol?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi var fornøyde med Cybex Sirona (men KUN bakovervendt) som man kan snu mot døra for å feste. Har også kjøpt axkid one som antakeligvis varer helt ut perioden vi trenger bakovervendt. Hva er viktig for deg? Pris? Brukervennlighet? Annet?Lillegutt har vokst ut av nyfødt-stolen sin og trenger nynoen anbefalinger? Vendbar stol?
Pris spiller egentlig ingen rolle, vi kan heller spare inn på andre tingVi var fornøyde med Cybex Sirona (men KUN bakovervendt) som man kan snu mot døra for å feste. Har også kjøpt axkid one som antakeligvis varer helt ut perioden vi trenger bakovervendt. Hva er viktig for deg? Pris? Brukervennlighet? Annet?
Pris spiller egentlig ingen rolle, vi kan heller spare inn på andre tingBrukervennlighet er viktig for oss, og selvfølgelig optimal sikkerhet.
Da ville jeg sett på en svingbar først før jeg gikk for axkid one. Selv synes jeg isofix er det mest brukervennlige, men andre mener kanskje noe annet.Pris spiller egentlig ingen rolle, vi kan heller spare inn på andre tingBrukervennlighet er viktig for oss, og selvfølgelig optimal sikkerhet.