Tar deres små smokk? Når begynte dere med det, og hvordan gikk dere fram for å få baby til å ta smokken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har to barn som har tatt alt fra starten(smokk, bryst, flaske) og en som var litt mer vrien. Han som var litt mer vrien fortsatte vi bare å prøve med over tid, og så gikk det til slutt. Husker dessverre ikke hvor lang tid vi brukte, men vi snakker ihvertfall flere uker. Det kan også være et tips å forsøke andre utforminger på smokken. Det lærte jeg ihvertfall med førstemann, men mulig meningen om det har endret seg siden daTar deres små smokk? Når begynte dere med det, og hvordan gikk dere fram for å få baby til å ta smokken?

Syntes smokk er mer hygienisk en finger
greit å ha en smokk som ikke har den effekten. Selvom jeg ser det er forslag for å unngå det.Var Nuk latex vi startet med med førstemann ogsåBegynte å ta litt og litt etter 2-3 uker, men som de to foregående barna er det kun NUK og kun latex. Brekker seg av runde og ovale smokker og nekter silikon. Vet om andre smokkenektere som har funnet redningen med NUK![]()
Et par...? Gutta mine endte opp med en hel boksKan også nevne at en faktor vi ble tipset om er at en kanskje burde ha et par ekstra smokker i bakhånd sånn i tilfelle du mister, eller at du lett kan kjøpe ny smokk på butikk.

Skal sies når jeg sier et par så mener jeg flere enn 1 par altsåEt par...? Gutta mine endte opp med en hel boks
Men ja, det et lurt å ha flere! Vi startet med 2 her... Gikk ikke mange dagene før vi endte opp å kjøpe 4 til. Gikk lei av å rote bort smokken i senga, legge den fra seg i et annet rom... plutselig forsvant den ene igjen(i senga...) mens den andre lå nede i stua
Nå ligger det gjerne 3(helst i hjørnet)i senga nattestid, mens resten ligger nede i 1.etasje![]()
mente at en burde ha flere smokker tilgjengelig ja.
)Vi valgte å vente litt med smokk til ammingen satt skikkelig. Til å begynne med tok han den med en gang og sutta som bare det, nå spytter han den ut som en prosjektilTar deres små smokk? Når begynte dere med det, og hvordan gikk dere fram for å få baby til å ta smokken?
Har prøvd en del forskjellige men nå gir vi snart opp hele prosjekt-smokk! Pappaen hans ville aldri ha smokk som baby/liten, mens jeg hadde en på hver finger til jeg var ganske stor.Et par...? Gutta mine endte opp med en hel boks
Men ja, det et lurt å ha flere! Vi startet med 2 her... Gikk ikke mange dagene før vi endte opp å kjøpe 4 til. Gikk lei av å rote bort smokken i senga, legge den fra seg i et annet rom... plutselig forsvant den ene igjen(i senga...) mens den andre lå nede i stua
Nå ligger det gjerne 3(helst i hjørnet)i senga nattestid, mens resten ligger nede i 1.etasje![]()

Men av nysgjerrighet, hvorfor gir dere smokk til baby?Vi har tydd til smokk et par ganger, men han er heldigvis ikke så fan av det. Vil helst unngå å venne han til det. Men det har vært til hjelp noen gangerMen av nysgjerrighet, hvorfor gir dere smokk til baby?
Vi har tydd til smokk et par ganger, men han er heldigvis ikke så fan av det. Vil helst unngå å venne han til det. Men det har vært til hjelp noen gangerMen av nysgjerrighet, hvorfor gir dere smokk til baby?
Bonusen er vell dette med mindre sjanse for krybbedød, selvom de sover ikke med den på natta. Men i all hovedsak, fordi de ligger å presser mye(og da skriker innimellom), det blir en slags smertelindring for dem med smokk OG det hjelper dem med å få slappet av. Så avlaster det oss fra skriking pga mageVi har tydd til smokk et par ganger, men han er heldigvis ikke så fan av det. Vil helst unngå å venne han til det. Men det har vært til hjelp noen gangerMen av nysgjerrighet, hvorfor gir dere smokk til baby?