Godt å ha en slik tråd vi kan lufte ut bekymringer vi har.
Hadde en MA i ca 8 oppdaga på TUL.
Nå: Først fikk jeg positiv test 1-2 uker, så uka etter fikk jeg 3+. Så fikk jeg symptomene, så fikk jeg tidlig ultralyd og alt så bra ut med hjerteslag. Likevell ikke fornøyd og bekymret for at det ikke skal gå veien. Jeg er himla mye mer kvalm denne gangen og det er jo bra. Men klarer liksom ikke slippe den angstfølelsen på at det kan potensielt gå galt. Det er ingenting som tilsier at det skal gå galt, men fortsatt er følelsen der. Jeg tror jeg kommer til og juble på neste ultralyd i uke 11 om det er ett levende foster der.
Hadde en MA i ca 8 oppdaga på TUL.
Nå: Først fikk jeg positiv test 1-2 uker, så uka etter fikk jeg 3+. Så fikk jeg symptomene, så fikk jeg tidlig ultralyd og alt så bra ut med hjerteslag. Likevell ikke fornøyd og bekymret for at det ikke skal gå veien. Jeg er himla mye mer kvalm denne gangen og det er jo bra. Men klarer liksom ikke slippe den angstfølelsen på at det kan potensielt gå galt. Det er ingenting som tilsier at det skal gå galt, men fortsatt er følelsen der. Jeg tror jeg kommer til og juble på neste ultralyd i uke 11 om det er ett levende foster der.

Forrige uke var jeg veldig mye kvalm, men har ikke kjent noe av det de siste dagene. Puppene er mindre ømme og føler jeg har mindre symptomer. Prøver å fortelle meg selv at det er helt vanlig at symptomer kommer og går litt her og der.
Ja jeg også skvetter når restene av Crinonen kommer ut. Håper også vi alle klarer å slappe litt av og at det går bra med oss alle 

jeg og samboer har prøvd siden før jul i fjor. Vi ble gravide men mistet ca 18 dpo i februar. Selv om det var tidlig rakk vi å glede oss stort i en ukes tid, så vi var veldig klare for å prøve igjen. På torsdag tok jeg den første positive testen og var i sjokk. Allikevel er jeg livredd for at det skal gå samme vei som sist, og jeg har derfor ikke turt å glede meg. Men, testene har steget i styrke nesten hver eneste dag, og i dag er den kjempesterk! Se bort fra dpo-tallene på testene - jeg tror jeg må ha hatt eggløsning tidligere i og med at testene er så sterke. Hva tror dere? Håper nå at denne sitter hele veien til mars
)! Krysser fingre og tær for at begge ser en liten levende reke etterhvert
og håper alt er bra!!