Hei! Tenkte det var fint med en egen tråd for oss som er gravide etter å ha mistet? Vi er kanskje litt ekstra bekymret over små ting og da kan det være fint å ha hverandre her inne
Selv har jeg akkurat funnet ut at jeg er gravid (3+3) og er gravid etter å ha hatt to spontanaborter på rad, første gang i uke 5 og andre gang i uke 9
Er det flere her inne? Har du noen gode teknikker for å slappe av? Gjør du noe annerledes denne gang?
Selv har jeg akkurat funnet ut at jeg er gravid (3+3) og er gravid etter å ha hatt to spontanaborter på rad, første gang i uke 5 og andre gang i uke 9
Er det flere her inne? Har du noen gode teknikker for å slappe av? Gjør du noe annerledes denne gang?
Jeg mista i november i fjor, en partiell abort (hadde begynt å miste selv, men var mye rester i livmor). Hadde stoppet opp litt ut i uke 6 (6+1 ca.). Er alene og har blitt gravid med IVF, både da og nå. Ting virka veldig "feil" sisr jeg ble gravid, med noen blødninger, lav hCG osv., så jeg følte hele tiden det ble å stoppe. Men var likevel vondt da det faktisk skjedde
Tror det gjør det her litt ekstra skummelt, har jo foreløbig ikke fått oppleve at en graviditet kan gå bra. Akkurat nå føles det som en fjern tanke.