Tulleklompen
Glad i forumet
Det var veldig leit å høre! Sender deg en klemTakk for at du spørjeg har vært hos sykehuset inatt på kvinne og barn avdeling. Jeg har dessverre hatt spontanabort. Jeg var 12 uker på vei da dette skjedde. Har fått tabletter pga kraftige blødninger. Men ser ut til og ordne seg opp nå.

visste Ikke at det var så viktig. Prøver å lese meg opp på det nå, men blir mer forvirret enn opplyst av det som står av helseråd for gravide. Skulle gjerne spurt jordmor, men hun er på ferie. Er det noensom forstår seg på dette og som kan forklare det for meg?
var jordmor som sa det at man fortsatt skulle ta noe kosttilskudd. Men der og da hadde jeg ikke hode til å få med meg hva hun sa etterpå. Men hun sa jeg ikke trengte folat mer.
Føles litt teit ut, men heller det enn at jeg skal brekke meg og spytte dem ut igjen i vasken.. På Nycoplus sine står det at du kan ta dem gjennom hele graviditeten, tror jeg fortsetter med det til minst uke 12, ser an hvordan blodprøvene mine ser ut. Er ikke så god på kosthold, så jeg har sikkert godt av det uansett.
Det er vel nevnt 8 viktige vitaminer i den listen. Og mye av det får man gjennom mat. Ble litt mye informasjon på en gang for meg. Så mistet litt tråden og vet ikke helt hva man faktisk bør ta som tilskudd.