Juniskravla

Har grilla ute i hagen spist is og nå er vi på stranden. Mitt bland alle barn kommer det en mann med 2 hunder og hunder går i vann og bader ut og in igjen. De springer bort til meg som sitter her og ser på barna mens de bader. Begge 2 hundene springer mot meg og rett opp i meg. Redselen tar meg da de kommer med sine bein på meg og typ i min fang. Skjønner ikke helt at folk ikke tenker som om at barn og voksne kan vær redd. Nytter ikke si at de ikke rr farlige til en som har blitt beten av hund og er livredd.
 
Da har jeg innledet telt-sesongen. Eldstemann ombestemte seg i går kveld/natt, så da har jeg lagt her med jentene.

Konklusjon: vårt liggeunderlag er bedre enn eldstemann sitt. Som jeg tror har der beste av ungene. Men de pleier ikke klage. Hmm (jeg teller på knappene om å kjøpe dem tilsvarende som vårt, nemlig.)
Svart innertelt er ikke mørkt, men hvitt er LYST! (vi har kjøpt et lite telt til hagen)
Pute er virkelig ikke oppskrytt, og de små campingputene er tynne (men brettet i to fungerer den, tror egentlig jeg gjorde det på ferie i fjor også)

Skulle gjerne hatt flere netter, tatt ut vårt og lagt ungene variere med hvilket de lå på. (dette er et 4 manns telt med innvendig bredde på 210, så vi må ta ut noe om vi tar inn vårt)

Klokka er ikke engang 6, det er 6 timer tiden jeg la meg her.
Stiv i ene skulderen, jeg har tatt litt mer luft ut av underlaget nå, det var for hardt.


Men jeg elsker teltlivet
 
Har grilla ute i hagen spist is og nå er vi på stranden. Mitt bland alle barn kommer det en mann med 2 hunder og hunder går i vann og bader ut og in igjen. De springer bort til meg som sitter her og ser på barna mens de bader. Begge 2 hundene springer mot meg og rett opp i meg. Redselen tar meg da de kommer med sine bein på meg og typ i min fang. Skjønner ikke helt at folk ikke tenker som om at barn og voksne kan vær redd. Nytter ikke si at de ikke rr farlige til en som har blitt beten av hund og er livredd.
Det er ikke greit i det hele tatt!
 
Da er jentene våkne. Minste sa forundret: hvorfor er du her? (hun sov da eldste ombestemte seg) etter en endt forklaring så: ok. Det er godt å sove i telt. Men mest var det godt å sove. (hun sovna seint)
 
Hvem trodde for 3 år siden da gutten min fikk diagnose barn autisme at han sko klare lære snakke, lese både engelsk og norsk. Leser lette bøker i begge språk :) Alfabetet i begge språk, nabo tall har han knekket koden på og klarere alle slags 2 siffer tall. Han er skoleklar
 
Måtte tenkte etter hvilken dag er det idag :p . Det var ju søndag ja. Ut av kontroll nå når 2 av 3 barn har fri. Lager pikekyss som står i ovnen nå. Skall fylle kaken og dekorere den til jenta som har bursdag imorgen.Hun ønsket seg en LOL kake:).
Ønske listen hennes var lang men mye av de samme har hun så vi blev enige at hun får ju en dyr gave denne gang og litt annet. Bland annet en ny ipad. En popit veske som hun ønsket seg, gymklær hvilket hun trenger til gym på skolen til høsten. Bade såper, cupkake facemaske, tegne bok og vi skal til fornøyelsespark imorgen på selve dagen. Så det blev ikke akurrat en billig bursdag
 
Hurra jenta er 8 år idag. Og jammen fødte min venninne gutten sin nå før noen timer siden :) :Heartred Hadde termin 23 juni og hat hele tiden spøkt med henne at du må vente til 27 juni og nå kom han.
 
Last edited:
Back
Topp